woensdag 28 mei 2014

Affo!

Hoera heb mijn tweede vier seizoenen borduurtje af, nog maar twee te gaan! Moet nog wel bepalen wat voor kleuren ik hiervoor ga gebruiken, maar hier is mijn affootje, dat natuurlijk nog wel moet worden afgewerkt:






Zo dat was het weer, mocht jij je afvragen waarom ik de laatste tijd zo onregelmatig schrijf of waarom ik niet iedere keer dat je een logje schreef langs kwam, dat komt omdat mijn DH momenteel thuis is en vaak druk bezig is op de pc en ik daardoor minder tijd beschikbaar heb!

Zo en nu ga ik snel aan de slag in huis, wil er een gezellige dag samen van maken!

Fijne dag!

16 opmerkingen:

Truus zei

Gezellig zo met elkaar bezig zijn en wat weer mooie werkstukken laat je zien.
Je lente borduurtje is ook zo mooi geworden.
groetjes,Truus uit Drenthe

ria vogelzang zei

Heel erg mooi geworden!
En geniet van jullie tijd samen, hoor!
Groetjes, Ria.

Ria, zei

Prachtig! en zo fijntjes.
Geniet van de gezelligheid.

Grit zei

Looks so wonderful !!!

petronella zei

Gezellige borduurtjes! En een leuk verslag van jullie verblijf in Frankrijk!Heerlijk hè, snuffelen tussen oude troep!

Anoniem zei

Mooi geworden, Lida!

Liefs, Gerry

Martine zei

Leuke patroontjes zijn dit.

Villa Zeezicht zei

Erg mooi geworden Lida! Ik snap dat het soms schipperen is met de comp, da's hier precies hetzelfde ;)! Maar geniet maar van het feit dat hij vaak thuis is, dat is veel belangrijker!! Lieve groet!!

Yvonne zei

Mooi in dat zachte groen!

marga zei

Geniet maar lekker van jou DH en de borduurtjes.
Fijne dag.
Marga

Home and Lifestyle zei

Het resultaat mag er zijn!

Een fijne dag, Lida! Lieve groet, Ingrid

Manuela zei

Beautiful stitches.

Greetings, Manuela

Kiekplaotiesenzo zei

erg mooi geworden Lida, ik hou van zacht groen! groetjes.

Anoniem zei

wat een leuk borduurtje!

Renske zei

Mooi geworden!

Gerard zei

Samen op de pc is soms erg lastig. We hebben toch maar allebei een pc genomen.
Het affe borduurtje is mooi!