woensdag 28 mei 2014

Ben weer bij en bee voor drie!

Vanmorgen naar de bee voor drie geweest en omdat ik lekker had uitgeslapen eerder geen tijd gehad om een logje te schrijven, maar beter laat dan nooit!
Vanmorgen steekjes gezet aan het Lente borduurtje, tweede in de rij van de vier jaargetijden en het is bijna af:

Maar gisteren zette ik ook de laatste steekjes aan mijn randjes en dus ben ik weer helemaal bij:


Nu was de bee vanmorgen bij de bruid die afgelopen zondag haar 50e huwelijksverjaardag vierde en daar heb ik nog wat foto's gemaakt!

Eerst bewonderden wij elkaars randjes, allemaal mooi en toch allemaal heel verschillend!

Daarna liet Corry haar mini Dear Jane zien die ook helemaal af is en nu wacht op een mooie lijst!

Dan liep ik even door haar kamer om alle leuke dingen te bekijken die er weer bijgekomen zijn de afgelopen weken en dat waren o.a. deze hele lading kaarten:





Maar ook haar schitterende crazy quilt die op een stoel lag te pronken:


Daarna heb ik nog een stel van de creaties van Rennie op de korrel genomen, wat leuk zien die er allemaal uit!



Zo dat is het voor nu, hoop nog wat steekjes te kunnen zetten vandaag!

Fijne dag:

6 opmerkingen:

Rennie zei

Zo jij bent snel. Leuke foto's die een heeeel klein beetje een heeeele gezellige Bee weergeven.

Annelies zei

Mooie foto's !!

Grit zei

Wonderful pictures.

AnitaS zei

Leuke foto's en ook kleine bee's zijn erg leuk. Je borduurwerk wordt mooi.

yvonne zei

Wat een prachtige borduurtjes maak jij???

Frederika zei

Leuk hoor. Op en top gezellig.