vrijdag 30 mei 2014

Ik weet het!

Gisteren had ik mijn randjes af en het was nog twee dagen wachten op de nieuwe en na drie randjes op het minirolletje moest ik wel stoppen met dat fijne werk en dus wilde ik wat nieuws verzinnen om te beginnen! Ja ik weet het, er liggen nog twaalf sneeuwmannen te wachten en nog heel wat andere dingen die voorrang hebben, zoals de overgordijnen en daar ben ik 's middags aan begonnen, maar voor iets om te borduren wilde ik wat heel anders en gelukkig ging daar de bel en die bracht dit:






Deze gave doos van DMC met wel 100 nieuwe strengetjes en bovenop zie je een borduurband en daar moet ik dus zelf iets op gaan maken zodat het achter het ruitje van het bovenste vakje kan komen! Er zitten wel wat patroontjes bij geleverd, maar ook daar moet ik nog uit kiezen!

Bovenop zit een vakje waar ik onderhanden zijnde borduurtjes in kan stoppen en dan nog drie laatjes eronder! Nu ik kan voorlopig dus vooruit! LOL!!

Fijne dag!

P.S.  Mocht je er ook interesse in hebben, kijk dan maar eens hier:
https://www.borduurbloempje.be/shop/gift-box/

15 opmerkingen:

Ans zei

Leuk Lida, ik heb mezelf daar afgelopen winter al mee verwend.

petronille zei

Wat een geweldig mooi kastje! Heb je het jezelf cadeau gedaan?

AnitaS zei

Wat een prachtig kastje. Mooi om al die strengetjes zo te zien liggen. Mijn DH gaat weer voor mij aan de slag.

Rennie zei

Prachtig Lida.

Jeanny zei

Mooi is het kastje hé Lida!
Succes met kiezen van de patroontjes ter versiering!
Fijne dag

Martine zei

Mooi, wat een aanwinst.

Guusje, zei

O wat is ie toch mooi ik heb hem eind vorig jaar ook aan mezelf cadeau gedaan en ben er nog steeds zo blij mee.

Gerard zei

Wat leuk, praktisch en ook nog mooi, helemaal met een eigen borduurtje achter het venstertje. Prima cadeau!

Anoniem zei

Wat een prachtig kastje met borduurgaren. Daar kun je je inspiratie wel even in kwijt.

Lieve groet,
Gerry

Truus zei

Heb ook al zitten kwijlen bij dit kastje-zo mooi!!!
Succes met het kiezen welk patroon het gaat worden.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Heel mooi, zal zeker een leuk project worden
Groetnis Annie

Gerlily zei

zo'n kastje is wel helemaal te gek. Daar gaat je borduurhart sneller van kloppen ;-). Fijn weekend verderZ

carina zei

Dat heet je zelf kietelen:) leuk hoor

Frederika zei

dat is een heerlijke uitdaging. Succes

petronella zei

Heel mooi! Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Succes!