woensdag 7 maart 2018

Na jaren ......

Na jaren in de kast te hebben gelegen gisteren eindelijk één van mijn harten borduursels verwerkt! Vorige week gebeurde er een klein ongelukje, mijn DH was aan het lijmen met bruislijm en ik zat te handwerken en mijn oude map lag op tafel en op de een of andere manier kwam er lijm op mijn map en ja zo kan ik a.s. vrijdag niet naar het borduurweekend en dus ...


moest er een nieuwe map komen en als je dan nog een mooi ongebruikt borduursel hebt liggen!!

En dan de binnenkant! Laat ik nu vorig jaar in Londen bij Liberty een meter van een schattig stofje hebben gekocht waar alle kleuren van de stof en het borduurwerk in samen komen:


En dat werd dus de binnenkant, verder nog wat wit lint en wat ringen waar ik van alles aan kan hangen (schaartje, garentjes en brillenzakje) en voilà mijn nieuwe map is af!

Vandaag ga ik nog even aan de gang met de restjes, want een brillenzakje en een naaldenmapje moeten er nog wel in komen en ook een heel lief klein zakje voor mijn vingerhoeden en dan kan hij in de koffer! 

Zo dat is weer een logje en dat in twee dagen tijd twee stuks! Ik krijg de smaak weer te pakken!

Fijne dag!

8 opmerkingen:

marijna zei

Een geluk bij een ongeluk. Mooie nieuwe map met een prachtig borduurwerk!

Gerard zei

Eindelijk heb ik weer de draad opgepakt om je blogjes te lezen en te bekijken! Ben weer helemaal bij. Zo'n nieuwe map is toch handig en nuttig en nog Mooi ook!

Truus zei

Wat een prachtige map is het geworden. Toch ergens goed geweest dat je DH wat lijm knoeide op je oude map.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Truus zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en gelukkige jaren. 🌻🍀
Zag net dat ik je verjaardag heb gemist- bij deze dan een felicitatie.
groetjes, Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Dat heb je handig en prachtig gemaakt Lida. Veel plezier dat weekend ermee..........liefs
Conny

Ineke zei

Wat een prachtige map! Geluk bij een klein ongelukje!

BezigeBijMirjam zei

Soms vallen dingen samen. Lijmongeluk, los borduurtje, passend lapje. Met een heel mooi resultaat. Daar zal je wel complimenten op krijgen in Vaassen. 🤗

Guusje, zei

Dat is zeker een geluk bij een ongeluk. Hij is prachtig geworden en wat een schattig stofje aan de binnenkant. Veel plezier op het borduurweekeinde.