zondag 18 maart 2018

Dit wordt dus een eerste en een 1501ste!

Wat zul je vragen, wel een eerste logje op mijn tablet en ook nog eens nummer 1501! Al met al heel wat voor een digibeet als ik! Maar ik ben blij met mijn tablet, nu hoef ik mijn oude laptop niet meer mee te sjouwen als ik een paar daagjes wegga en ook kan hij rustig boven blijven staan en alleen nog worden gebruikt voor mijn naaimachine om patronen in te geven!

Maar ik kwam dus gisteren nadat ik mijn logje gepost had tot de ontdekking dat ik er al 1500 had geschreven sinds ik op Blogger zit, reden voor een feestje, maar wat het gaat worden weet ik nog niet, dat lezen jullie binnenkort wel!

Gisteren kwamen de steekjes af van het schaapje dat ik als pakketje van mijn oudste kreeg en vandaag heb ik het in elkaar gezet en dus hierbij een affo!


Verder ben ik druk bezig met het project van het borduurweekend een heel speciaal spelden-naaldenkussentje:


Zo moet het worden en zover ben ik:


Dan hier ook nog een paar foto´s van het weekend en vooral de prachtige wit op wit techniekjes van Pauline vonden veel bijval!




 



Zoveel moois om te zien, soms heel klein en dan weer heel groot!




Borduur en stoplappen te kust en te keur!



Dan was daar ook deze dobbelsteen met zes verschillende borduurtjes: Beeldschoon!
Helaas krijg ik de foto's niet gekeerd!


Zo dat was het weer voor nu!

Fijne dag!


12 opmerkingen:

Truus zei

Heb net je vorige blog gelezen.😁
Gefeliciteerd met je 1501 blog berichten!
Wat weer mooie werkstukken laat je zien en jouw schaap is geweldig geworden.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Happy Earl Grey zei

Mooie mijlpaal, van harte gefeliciteerd met je 1501e !!!
Groetjes El

Ineke zei

Gefeliciteerd! Dat zijn heel wat blogjes. En wat een schattig schaapje !

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd met zoveel blogjes al.
Wat mooi dat wit op wit zeg. Maar je schaapje al af, geweldig............liefs. Conny

Annelies zei

Heerlijk om naar al dat moois te kijken !

Jeanny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jeanny zei

Dat is een felicitatie waard Lida!
En wat is dat een schattig schaapje.

Chris zei

Ja, zo'n tablet is ideaal! Tegenwoordig "zit"ik op de laptop, zit de I-pad op schoot en loop ik met de I-Phone. En dat allemaal dankzij mijn schone zoon!
Prachtig borduurwerk allemaal.

Guusje, zei

Wat een prachtige lappen laat je allemaal zien en wat veel logjes gefeliciteerd met deze mijlpaal.

borduursaramsades zei

o, zo mooi en schattig met die wieltjes eronder

Annelein zei

Mooi schaapje en het speldenkussen schiet toch ook al fijn op... Hier moet er alleen nog vulling in...

cocoya zei

Mooie mijlpaal, van harte gefeliciteerd met je 1501e !!!
RoyalRuby