donderdag 19 oktober 2017

Nummer zes eindelijk!

Al in 2015 maakte ik de eerste vier van de sheep virtue speldenkussentjes of ornamentjes en daar was ik al heel blij mee, ze hingen al meerdere keren op het toilet :




 Allemaal met dezelfde achterkant en een wollen stofje op de bovenkant.

In 2016 kwam nummer vijf eindelijk af:




En nu is het dan zover, ook nummer zes is af en dus ben ik door al mijn patroontjes heen:


In totaal zijn er twaalf verschillende patroontjes, maar ik vind zes genoeg, want mijn nepkooi hangt nu helemaal vol!


Zeg nu zelf, dit is toch een heel gezellig stel zo samen!

Fijne dag!

8 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een schattig schaapje !

Truus zei

Wat zijn je schaapjes leuk geworden en wie weet maak je de andere ook nog een keer.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Mooi en leuk zo je verzameling
Groetnis Annie

Manuela zei

Wunderschön, all die kleinen Kissen.
Liebe Grüße Manuela

Jeanny zei

Wat zijn ze leuk😊

Conny's-blog zei

Ze zijn erg leuk geworden zeg......liefs.conny

Ans zei

Wat ziet dat er leuk uit, mooi gemaakt hoor!

Ineke zei

Heel lief!!