zaterdag 25 februari 2017

Zo gaat dat soms!

Eerst val ik en zit met een gekleurd ei op mijn hoofd, een lichte hersenschudding, een kapotte en een gekneusde hand! Dan als ik net een beetje bij de mensen ben, krijg ik een beetje last van een tand dus naar de tandarts! Afijn op woensdag een kanaalwortelbehandeling en de minder leuke mededeling dat ik (waarschijnlijk bij mijn val) een andere tand heb gebroken en dat deze er helemaal uit moet! Oké dat moet dan, maar dan blijkt dat de behandeling niet helemaal goed is gegaan en op vrijdag moet ik terug, maar ja de tandarts is er niet en dus moet ik naar een andere! Deze geeft maar één injectie, maar die was erger dan alle andere van de keer ervoor en weer volgt een behandeling aan de kanaalwortel! Dus thuisgekomen kruip ik op de bank met wat pijnstillers en val in slaap onder mijn ragtime quilt!
En zo is voor je het weet een hele week om en heb je vrijwel niets gedaan! Maar gelukkig ben ik niet de enige creatieveling hier in huis, kijk maar eens naar onze kast die door mijn DH onder handen is genomen:


Eerst met mosgroene verf van Jeanne D'Arc Living en daarna met witte was, zo helemaal gaaf geworden! En daarna heeft hij de vitrage die ik heb gemaakt opgehangen;


Verder werd de oude tafel van zolder gehaald en fris in de was gezet, kwam er een grijs kleed en werd er een kroonluchter opgehangen. We schieten nu aardig op met de kamer en DH is ook al lekker ver met het theekastje dat wit is geworden en waar alleen het dienblad nog van moet worden gedaan!
En dan wordt het tijd voor de eethoek, maar ook daar wordt aan gewerkt, heb al een andere tafel op de kop getikt die wordt ook  nog onder handen genomen!

Zo misschien vandaag eindelijk weer wat steekjes zetten, gisteren geprobeerd maar na een goeie twintig steekjes was de puf op, komt wel weer!

Fijne dag!


10 opmerkingen:

Ineke zei

Beterschap Lida, hopelijk lukt het de komende week weer.
Een rustig weekend gewenst!

Unknown zei

Heel veel beterschap Lida, zoiets zet je wel even buiten dienst ;)
Maar lekker rustig aan en genieten van de creativiteit van manlief want wat is die goed bezig! De kast vind ik helemaal geweldig ! Liefs, Sonja

Kiekplaotiesenzo zei

Wat een pech Lida ! maar doe rustig an en de kast is inderdaad heel mooi geworden nu hij wit is.....
groetjes Diny

Truus zei

Ach heden en alles komt achter elkaar aan -wat een ellende zo bij elkaar.
Fijn dat de kamer nu naar jullie zin wordt de en jouw DH is lekker bezig met van alles.
Heb je het ei op je voorhoofd nog bewaard voor Pasen?
Vroeger liep ik ook bijna altijd met zo'n bult op mijn voorhoofd rond.
Beterschap en doe het voorlopig nog even rustig aan.
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

Wat kun je je ellendig voelen als je mond zeer doet... Hoop dat het weer snel beter gaat.

En wat een lieverd die DH van jou...

Eerst maar lekker goed luisteren naar je lijf en rust nemen... die steekjes... die komen straks ook vast weer...

Anoniem zei

Oei meis, wat een pech op een hoop voor jou lichamelijk. Goede beterschap. En wat wordt het mooi en gezellig en geef je DH maar een groot compliment van mij. Fijn weekend en groetjes van Wilma.

PS Ik ben nog steeds zo blij met de gewonnen quilt van jou. Hij hangt op mijn quiltkamer.

marga zei

Dat is toch echt wel heel veel pech. Beterschap dus. Maar mag ik nog even zeggen dat de kast een hele mooie kleur heeft gekregen.
Hij is echt heel erg mooi geworden.
Groeten
Marga

Home and Lifestyle zei

Je kreeg ineens wel veel op je bord, het zat even niet mee. De kast is erg mooi, een mooie kleur ook!

Liefs, Ingrid

Villa Zeezicht zei

Ach arme.. heel veel sterkte hoor met al deze pijnlijke zaken! Hou je taai en hopelijk inmiddels al weer wat opgeknapt!

Chris zei

Dit is al weer een tijdje terug. Alle leed nu geleden Lida? En weer helemaal 'bij de mensen"?