zondag 25 september 2016

Dagen, weken....

Dagen zelfs weken zijn voorbij gevlogen en ik kwam niet aan schrijven toe! Veel heeft te maken met de gezondheid van mijn DH en de vele bezoeken aan het ziekenhuis de afgelopen tijd, maar ook het feit dat verwerken energie kost en dus was ik de afgelopen tijd niet vooruit te branden en kwam er relatief weinig uit mijn handen. Zo nu en dan appliqueerde ik een rondje op de blokken voor mijn tweede LIB:


De stapel groeit gestaag en natuurlijk ging ik op vrijdagmorgen beeën met mijn vriendinnen en zo ook afgelopen vrijdag! Samen met Ria eerst naar de bloemist en daarna gewapend met een boeket vooral blauwe bloemen naar Henny om haar te feliciteren met haar verjaardag:


Ze is nu eenmaal helemaal gek op blauw! Ook keken we samen naar wat foto's van Bep:




Maar ik zette helaas enkel steekjes die ik nu weer uit mag gaan halen en dus had ik deze week alleen dit kleine borduurtje voor in mijn letterbak te zetten als affo.

Nu ik wil nu echt gaan proberen weer vaker te bloggen en daarom zal ik ook minder op facebook laten zien, alleen een verwijzing naar mijn blog zal er dus vaker op komen te staan!

Ik zit nu vol goede voornemens en niet alleen wat betreft bloggen, maar ook onze huiskamer wordt binnenkort onder handen genomen en dus ben ik druk met het verzamelen van voorbeelden. In de hoek van de kamer staan behangboeken, een nieuwe bank heb ik afgelopen week besteld en ik ga ook nog op zoek naar een nieuw kleed! Al met al dus drukke tijden, maar ik hou jullie op de hoogte!

Fijne dag!


9 opmerkingen:

Frederika zei

Een drukke maar leuke tijd dus. Fijn om wat nieuwe meubels te mogen uitzoeken. Succes. En ik hoop dat het met DH weer goed gaat.

Truus zei

Geen leuke tijd zo met de ziekenhuis bezoeken maar ik hoop voor jullie dat het nu weer alleen de goede kant op gaat.
Altijd een goede afleiding om uit te zoeken hoe de kamer nu gaat worden.
Succes met het uitzoeken en hopelijk gauw weer goede berichten van jou.
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat naar al die ziekenhusbezoeken. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt voor jullie. Mooi borduurtje heb je gemaakt en je LIB groeit zeker leuk in die kleuren. Succes met de woonkamer en doe maar rustig aan wij lopen niet weg.

Home and Lifestyle zei

Sterkte met de gezondheid van je man, het is niet fijn om daar zorgen over te hebben. Een goed voornemen om meer te gaan bloggen, ik wil dat ook weer gaan oppakken.

Lieve groet, Ingrid

Annie Kingma zei

Hoop dat je DH goede berichten mag krijgen aangaande het ziekenhuis bezoek.
Wel fijn om de kamer op te knappen, geeft wel veel werk natuurlijk
je hebt toch wel wat hulp daarvoor.
Ja een steekje fout geborduurd is het uithalen, ander blijf je sjoemelen.
Goede nieuwe wek Groetnis Annie

Gerda Hartman zei

Sterkte met je man. Ziekte om je heen kan je helemaal verlammen. Fijn dat je er weer tegenaan gaat. We zien vast wel het resultaat van de opknapbeurt.

Anoniem zei

Ik hoop dat het wat beter gaat met je DH. Ik kan je helemaal begrijpen. Fijn te horen dat je plannen hebt voor de kamer. Wel kalmpjes aan doen he. Lieve groet van Wilma

Quibi zei

Ik heb ook al een tijd niet geblogd, maar dat geeft toch niks? Ik hoop dat het snel beter gaat met je DH. Veel beterschap en sterkte.

Villa Zeezicht zei

Oh jee, hopelijk gaat het nu weer beter met je DH, Lida! Ik snap helemaal dat de puf dan op is.. Heel veel succes met alles en doe maar rustig aan, dan krijg je vanzelf binnenkort weer meer energie! Lieve groet!!