donderdag 25 september 2014

Yeah!!!

Ik heb zin om te zingen, je weet wel dat liedje van de Beatles of dat van Wham ??? Je weet wel Yeah, yeah, yeah, yeahhhah! Zo en dan lekker uithalen en dan er achter aan brullen, de top is afffffffffffff!
Maar ja ik ben een bejaarde dame van bijna AOWgerechtigde leeftijd en dus hou ik mij in en maak ik beschaafd een foto van het exemplaar:


Meiden wat ben ik er groots mee, geen patroon, gewoon aan de slag gegaan met lapjes die eigenlijk bedoeld waren voor een babydekentje, stof tekort, andere lapjes erbij gezocht, blokken die eerst niet pasten en dan uiteindelijk dit resultaat! Ik ben er echt hartstikke blij mee en zelfs mijn grootste criticus (DH!) vind het een mooie en leuke top! Zal hem vandaag gaan dubbelen en dan op de machine doorquilten! Als bies zal ik de cyclaam kleurige stof met de lieveheersbeestjes gebruiken en ik zal er in ieder geval een brede bies van maken! Zo en nu jullie het weten, watjes in de oren want ik ga toch maar even lekker los!
Yeah!!!!!!!!!

Fijne dag!

19 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

je gaat maar lekker los hoor met het nummer van Wham want je hebt een prachtige top gemaakt.
groetjes
Bernadette

Noa zei

mooie quilt geworden en nu nog quilten

Judith zei

Inhouden omdat je 65 bent? Nooit doen natuurlijk, want dan word je oud. Mooie top, kunstig gemaakt. Leuk dat zijde lint ook! Echt heel erg goed gelukt!

Ans zei

Super leuk, mijn complimenten!

Marjan zei

Ook een vrouw is zo jong als ze zich voelt hoor, dus schreeuw er maar lekker op los! (trouwens, dat mag je ook nog doen als je nog véél ouder bent hoor ;-)
Je quilt is prachtig geworden. Wat leuk dat je hem 'onderweg' hebt gemaakt, dus zonder patroon. Het is een heerlijke vrolijke quilt geworden, veel plezier er mee!
Groetjes weer

Villa Zeezicht zei

Wow, prachtig Lida!! Zing maar lekker hardop, gewoon doen!! Hij is echt zo ontzettend leuk en vrolijk geworden, daar mag je wel eens gek voor doen :)

Frederika zei

Prachtig, daar kun je met recht trots op zijn

Unknown zei

Alle reden om te juichen.Wat een mooi resultaat.

Yvonne zei

Lekker los blijven gaan Lida, daar blijf je jong bij! En goed voor je longen! Mooie top!

Truus zei

Dacht al,wat hoor ik toch?? Maar dat was jouw overwinningsgezang!(lol) Je mag met recht trots zijn op het resultaat-het is prachtig geworden.
En ga gewoon door met zingen-daar blijf je jong bij-doe ik ook en ze schatten me allemaal 10 jaar jonger.(lol)
gezellige zangdag
groetjes,Truus uit Drenthe

Quiltlia zei

Wat een geweldige quilt is dit ,echt een meisjes-quilt en wel lekker zingen en je laten gaan daar blijf je jong bij.

Groetjes Lia

Berna zei

Hou je vooral niet in! Vorig jaar om deze tijd zat je te borduren weet ik nog. Top is hartstikke leuk beworden.

Gerard zei

Maak van je hart geen moordkuil:
brul maar lekker, dat de top AF is en HEEEEEEEEEEEEL leuk geworden! Yeah yeah YEAH!
Al ben je bijna pensioen gerechtigd,zingen is altijd heerlijk!

Ageeth Dorsman zei

Het is een heerlijk frisse, vrolijke quilt geworden, dus dat zingen, dat heb je gewoon verdiend! En lekker hard zingen, dat mag op elke leeftijd, hoor.
Groetjes van Ageeth

katrien zei

Leuk gedaan.

marga zei

Hij is heel leuk en mooi geworden ga maar lekker zitten trots te zijn.
Groeten
Marga

Klaske zei

Ik denk al, wat hoor ik daar nu brullen ;-). Prachtige top Lida!

Ineke zei

Laat je lekker gaan, top ziet er geweldig mooi uit!

Liefs, Ineke

Chris zei

Zing er maar lekker op los hoor, JA JA, dat mag ook op 65+ leeftijd. Hij is leuk, je quilt!