zaterdag 21 december 2013

Plezier voor vier!

Gistermorgen kwamen de meiden gezellig bij mij voor onze bee en zoals elk jaar hadden we nu ook weer allemaal cadeautjes voor elkaar! Maar natuurlijk werd ik eerst gefeliciteerd, had hen nog niet gezien sinds ons trouwen en ik kreeg een bloemen creditcard waarmee ik een paar weken lang een mooi boeket kan gaan halen! Natuurlijk moest ik vertellen over onze trouwdag en ons weekendje weg en wilde zij zien hoe ik eruit zag op de dag!


Maar dan was het tijd voor koffie en gebak en gingen we onze pakjes open maken! Nu het zag er weer allemaal zo leuk uit!


 
Deze schattige kabouter bracht Ria voor mij mee!

Die kreeg meteen een plekje op de hoek van het bloemstuk dat ik vorige week maakte, precies voor mijn stoel aan de eettafel, zo kan ik er echt van genieten!





Bep verwende mij met de laatste Christmas Ornaments, deze was gelukkig weer binnengekomen bij Crownstitches en ik ben er maar wat blij mee! Ook kregen wij allemaal dat schattige blikje met daarop: Handmade Divas gevuld met mooie kopspelden!



En Henny bracht voor mij dit grappige met kaars gevulde glas mee, waarin zilveren sterretjes zweven en ook die al bloeiende hyacint, daarvoor moet ik nog even een plekje zoeken!

We zaten echt niet alleen te kwebbelen hoor, Ria was druk met haar viooltjes borduurwerk en Bep met de Dear Jane, terwijl Henny heel wat kleine vierkantjes aan elkaar naaide, maar daar laat ik een volgende keer wel weer een foto van zien!

Ik zette (toen ik eindelijk mijn naald had gevonden!) steekjes aan een nieuwe kouwe kerel en nadat zij weer naar huis waren kon ik niet stoppen en 's middags was hij af en kon hij net als zijn maatje in een onderzetter!

Twee af, nog twee  te gaan!
Vandaag komt DP weer thuis, maar gelukkig hoef ik niet veel boodschappen meer te halen, dus ik zal mij bezighouden met was en strijk!

Fijne dag!

13 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Je blogje begelijde me net bij mijn thee en bammetje....kon niet meer slapen.... ;)
Gezellie was het....

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Gezellig allemaal!!!
Vooral de onderzetters
groetjes
Wietske

Yvonne zei

Je bent nog niet helemaal gewend aan je nieuwe status lees ik Lida. Het is nu DH die thuiskomt ipv DP. Hahaha....ach, zolang het dezelfde blijft....!
Gezellig dat jullie elkaar zo verwennen op de Bee. Je onderzettertje zijn enig, komen ze alle vier klaar voor de kerst?

Saskia Smit zei

Echt leuk die koude mannen!

Heleni zei

Wat zijn die koude mannen van jou toch super.

Unknown zei

Wat zijn die onderzetters leuk!
En wat ben je heerlijk verwend, lekker van genieten :)
fijn weekend xxx

GRANNY'S HOUSE zei

Leuke cadeautjes en wat een leuke onderzetter, dat is twee keer leuke, kan je nagaan hoe leuk ik het vind ;-)

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk en wat een leuke cadeaus heb je gekregen.

Annie Kingma zei

Gezellig, en heerlijk verwend.
Mooi borduurtje weer van de koude man
Fijne dag Groetnis Annie

Anoniem zei

Gezellig om elkaar zo te verwennen met kleine cadeautjes.
Leuk ook deze kouwe kerel gevangen in een onderzetter.
Waar vind jij toch altijd die leuke kleine patroontjes???!
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Judith zei

Hi Lida, heerlijk dat jullie weer zo'n lekkere dag hebben gehad. Het zijn zeker kostbare momenten.

Marjan zei

Helemaal leuk, de onderzetters! En wat een gezellige cadeautjes...

Evelyne zei

Ik vind je onderzetters erg leuk!

Fijne dagen en een gezond 2014.
Groetjes, Evelyne