zaterdag 17 augustus 2013

Steekjes in de zon en ...

de wind, maar het was genieten en ik zette er dan ook aardig wat! Eerst werd het blokje van mijn DJ afgemaakt:


Daarna maakte ik de peer af die ik aan het borduren was:


Zo dat wordt nog wel een klusje om in elkaar te zetten, maar daar heb ik volgende week wel tijd voor! Dit weekend lekker rustig aan en genieten van elkaar, DH is weer thuis en DD blijft ook nog een paar dagen! Wat ik vandaag ga doen? Geen idee, maar misschien komen er steekjes en misschien niet, dat zien jullie dan wel weer!

Fijne dag!

16 opmerkingen:

Rennie zei

Inderdaad Lida lekker gaan genieten. Het wordt heerlijk weer en carpe diem. Wij gaan zo onderweg naar Huizen en Zutphen.

Saskia Smit zei

Nu is de spreuk af. Ik heb de vorige keer al lopen puzzelen wat het zou kunnen worden.

Corina zei

Leuk! Leuke spreuk ook. Veel plezier vandaag!

GRANNY'S HOUSE zei

Lekker genieten, en wat steekjes zetten.

Fijn weekend,
Ines

Unknown zei

Heerlijk om een dagje niets te moeten, geniet van het weekend, liefs, Sonja

Bernadette van gils zei

heerlijk om zo te kunnen werken in de zon en wat zijn je steekjes mooi
geniet maar lekker dit weekend met je dierbaren
groetjes
Bernadette

Nina Hobbysite zei

Leuke spreuk, en wat ga je snel met je grote borduurwerk!

Yvonne zei

Mooi borduurtje, fijn weekend!

Ria van Kasteel zei

Mooie borduurwerkjes, en effe niets doen is ook wel eens lekker.

Lieve groeten van Ria ;0))

Frederika zei

Heerlijk toch om te genieten van een weekend. Groetjes Frederika

Willy zei

Wat gedijen de lapjes goed in de zon. Fijn weekend,

Gerard zei

Geniet maar lekker van het weekend, DH en DD. Als er steekjes uit je vingers willen komen, dan gebeurt dat en als het rustig blijft, dan is er nog steeds geen man of vrouw overboord. Genieten is het belangrijkst.

Chris zei

Mooie steekjes in de zon hoor, beter dan een steekje van de zon!

Evelyne zei

Nog even Lida en je hebt een mand vol peertjes.
Je DJ wordt zo moooooi!!!!!!

Fijne zondag, Evelyne

Manuela zei

Your stitching is beautiful.

Greetings, Manuela

Grit zei

Wonderful progress.

Greetings Grit