zondag 20 januari 2013

Blog nr. 500!! Dus een feestje!



Ja echt waar, ik ben eerverleden jaar 5 september begonnen met deze blog en vandaag plaats ik mijn 500e logje! Ik kan het vaak niet geloven als ik zie hoeveel mensen er alle dagen bij mijn blog over de vloer komen! Gemiddeld komen er nu zo'n 530 gasten per dag en over al de 500 logjes verdeeld 367! Zeg nu zelf, dat is toch niet geloven, zoveel bijzonders doe ik niet en ook mijn creaties zijn niet uitzonderlijk, dus waarom krijg ik bezoekers van zover als Australië en zuid-oost Azië en aan de andere kant van de wereld, Noord- en Zuid-Amerika en Canada, maar ook uit vrijwel elk land in Europa. (Hier een plaatje van de bezoekers van afgelopen vrijdag!) Geen idee, maar ik hoop dat jullie komen voor de gezelligheid! Grijns!

              Grafiek van populairste landen onder kijkers van de blog

Nu dan schreef ik het al, tijd voor een feestje en dus een GIVE-AWAY!!  Ben eens gaan nadenken waar ik jullie mee zou kunnen verblijden, dacht misschien een pop, een borduurwerk of een boek?? Wel wat te denken van allemaal!! Moet kunnen toch en iedereen mag meedoen hoor!

Hier uit mag je kiezen en dan hopen dat je wordt getrokken:

Een door mij gemaakte pop, zomer- of winterpop, een engel of een bengel, dat mag jezelf kiezen:


Dit complete pakketje met garens en voorgedrukte stof om het schaaretui en de fob te maken, ik bracht dit mee uit Frankrijk!


Of lijkt dit Japanse boek over borduren met lint je iets, ja het is in het Japans maar alles wordt perfect met beelden uitgelegd:

Er staan naast schattige quilts ook heel gave tasjes en andere hebbedingetjes in!

Nu meiden en jongens, hier is het tijd voor een heerlijk Engels ontbijt en een wandeling met Tara, iedereen veel succes en ik trek dinsdag om zes uur de winnaars!

Fijne dag!





109 opmerkingen:

Elizabeth zei

Gefeliciteerd! 500 berichten; een mijlpaal... En ik kan je vertellen dat ik altijd weer geniet van je berichten. Je stijl is lekker ongedwongen en je creaties zijn echt mijn smaak.
Ik doe graag mee met je give away en ga voor de pop, een zomerpop vind ik erg leuk...
Ik wens je nog veel blogplezier en voor nu een fijne zondag!

grtjs, Elizabeth

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha Lida,

Wat enig, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Leuk dat je iets weg geeft.
Ik zou willen gaan voor de popjes, welke maakt me niet uit. Alles is leuk!!!
Geniet van vandaag en van alle reacties die zullen komen.
heel veel liefs
Wietske

dineke zei

Hoi Lida, ongewild was ik dus precies op tijd met mijn opmerking in m'n blog! Ik denk dat we je zo graag lezen door de herkenbaarheid en inderdaad de gezelligheid! Nog heel veel schrijfplezier toegewenst. (dan heb ik nog veel leesplezier). Groetjes, Dineke.

Berna zei

Van harte gefeliciteerd met je 500ste logje. Wat een mijlpaal he? Ga nog maar een poosje door. Elke dag reageren zit er niet in maar ik lees de logjes wel bijna allemaal.
Fijne zondag!
En moet ik aangeven waar ik voor wil gaan? Pop of boek, maakt me niet uit. Trouwens een gegeven paard........ Dus kijk maar.
Doei!

simone zei

500 keer een verhaaltje schrijven, wat een prestatie. Ik reageer nooit maar lees altijd mee, mocht ik in de prijzen vallen mag je een mooie pop maken. Groet, Simone.

Anoniem zei

Lieve Lida, van harte hoor!! Weet je, 't is hier gewoon altijd gezellig! Je bent aardig, creatief en ook heel eerlijk over je maaksels, en dat spreekt aan! Als ik mocht kiezen, dan ga ik voor het boek.. al is mijn Japans niet zo geweldig de laatste jaren, hi hi! Maar de foto's zijn denk ik zeer inspirerend! Fijn zondag en gefeliciteerd met 500 logjes! Lieve groet Lupineke

Corina zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Je maakt leuke dingen en hebt regelmatig iets te vertellen. Als ik zou winnen, dan zou ik, denk ik, dat boek kiezen.

Jeanny zei

Lida gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Heel fijne zondag.

heleen zei

wat een leuke give away. Ik vind het altijd leuk om je verhaaltjes te lezen. Ik zou kiezen voor de engel, die ziet er zo leuk uit.

Christine zei

Dag Lida, gefeliciteerd met je 500° blogberichtje !! Weet je, elke dag volg ik diverse blogjes maar mijn voorkeur gaat er altijd naar uit om eerste de jouwe te lezen. Waarom ? Ik vind het gewoon ronduit leuk om dagelijks een bezoekje te brengen want je het is altijd verrassend, creatief en zo inspirerend. Wanneer ik voor de give away zou gaan, zou ik graag voor het pakketje met de schaarhouder gaan. Lieve groetjes en nog een prettige zondag ! Christine

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd Lida, een mijlpaal in je 'blogcarrière' :)!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

carina zei

Ja te gek gewoon! Pop pop pop pp pop pop pop.......fijne dag en groetjes see you next week! Groet carina

foekie's fashion zei

Leuk hoor zo'n mijlpaal te halen. Ik vind het wel logisch dat ze graag bij jou komen kijken. Je vertelt leukl over je maaksels en jullie Tara en dat leest men graag, o.a. ikke. Ik zou graag meedoen met de loting voor dat boek. Fijne zondag en groetjes van Joke

Sandra's Handmade zei

wow 500 berichtjes. gefeliciteerd. Daar kom ik dus zelf bij lange niet aan he :) na een jaar bloggen zit ik aan zo ongeveer 10o0 berichtjes.

En wat een geweldige Give-Away. Daar doe ik graag aan mee. Ik wil graag gaan voor het boek.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met dit succes!!!
Wat leuk om berichten te krijgen van over de hele wereld!
En dan je cadeautjes,die zijn ook zo leuk.Graag ga ik voor het boek,want ik vind lintborduren erg leuk om te doen.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Noa zei

oh lida wat een mijlpaal ja en je blog blijft leuk om te lezen,en de give away doe ik graag aan mee

gr

Annelies zei

Ik lees met veel plezier je blogjes. Van harte met de 500ste.

Threads and thoughts zei

Ik ben een van je fans, leuk,om te lezen en te zien wat er allemaal in je wereldje omgaat. Een leuke zomerpop lijkt me wel wat moest ik bij de gelukkigen zijn...

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je 500ste blog. Ook ik ben een fan en kom elke dag even bij je langs met veel plezier. Groet en nog een prettige zondag. Hanny S.

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je 500 berichten. Graag doe ik mee met de give away. Het boek over lintborduren spreekt me wel aan.

Yvonne zei

Van harte gefeliciteerd met je 500e. Dat gaat snel zeg maar jij hebt dan ook een moordende schrijfstijl door elke dag te bloggen! Ik vind al je 'prijsjes' zo leuk maar ik zou dan toch gaan voor het popje voor Rosa.
Nu maar op naar de volgende 500 zou ik zeggen, dat wordt in 2014!

Inge zei

Gefeliciteerd! Wow, dat zijn veel verhalen die jij verteld hebt en vandaag ga je nog meer bezoekers en reacties krijgen dan andere dagen, want met zo'n mooie Give Away wil iedereen wel meedoen!
Fijne zondag!

Liefs,
Inge

Ans zei

Gefeliciteerd Lida! Wat een mooi aantal, en ieder blog met veel liefde en plezier op geschreven. En door ons weer gelezen. Ik ga voor de schaarhouder als ik in de prijzen val. Fijne dag verder.

Cisca, Servie zei

gefeliciteerd met je 500e blog. Ik kom bijna iedere dag bij je kijken , als ik niet kom hebben we geen internet. Graag wil ik meedoen met de give-away, en ik ga dan voor een pop. Eigenlijk maakt het me niet uit welke ze zijn allemaal leuk,groetjes

Petra zei

Hoi Lida,
Gefeliciteerd met blogje 500, ik hoop dat je er nog veel meer bij maakt want ik vind ze altijd erg gezellig om te lezen. (Hoewel ik wel altijd een beetje jaloers wordt op te werktempo :-) Als ik mag kiezen dan zou ik voor een pop, een engel kiezen of voor een winterpop. Ik vind die van jou altijd geweldig om te zien maar ik kom er nooit toe om er zelf een te maken. Nog een fijne zondag, groetjes,
Petra

Ria zei

Bedankt voor je gezellig babbeltje en de mooie foto's. Ik begin mijn dag altijd met het lezen van verschillende blogs.
Ik denk dat ik de meeste van de 500 wel gelezen heb. Vooral als Tara aan het woord is vind ik altijd zo grappig.
En helemaal super dat je ons daarvoor wilt belonen.
Ik kies voor het scharen etuitje.Een fijne dag en tot morgen.

Groetjes Ria V.

mieke zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers, blogjes en logjes enz.
Je hebt een hele leuke give away. Áls ik win, zou ik voor een winterpop of engel gaan.
Fijne zondag.

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd Lida, ik moet toch ook eens gaan kijken bij mij, ik vergeet altijd te kijken ;-)
Maar ik ga voor zo'n geweldige Tildapop, die wil ik al steeds maken, maar gebrek aan tijd, je kent het wel.

Groetjes
Ines en op naar de 1000

katrien zei

Proficiat met je 500ste blog.Das al heel wat.
En wat een leuke give away.
Mocht ik bij de gelukkigen zijn dan gaat mijn voorkeur naar de winterpop.

Ellie zei

Gefeliciteerd! 500 berichten! Ik vind het een hele prestatie om elke keer op zo'n leuke manier wat te vertellen. Gelukkig maak je mooie dingen waar je ons van laat meegenieten.
Als ik mag kiezen dan een pop, die zijn allemaal leuk.
Fijne zondag, geniet van alle reacties!
Groetjes, Ellie.

liefdevoortextiel zei

Gefeliciteerd met je 500e blogje, aan jou is een schrijfster verloren gegaan. Het schaartje met het fobje vind ik beeldig. Fijne dag,Jessie

Tilly zei

Wat een prestatie 500 blogjes,gefeliciteerd.Lees ze heel vaak,maar reageer niet altijd.
als ik iets zou winnen dan zou ik voor het schaaretuitje gaan.
een fijne dag toegewenst Tilly

Klaske zei

Gefeliciteerd Lida! Ik vind het altijd zo knap van jou dat je elke dag wat leuks en gezelligs te vertellen hebt. Je laat leuke dingen zien, en hoop dat je daar lekker mee doorgaat. En ik doe natuurlijk graag mee met je give-away, en welke? Maakt me niet uit, ze zijn alle drie hartstikke leuk! Fijne zondag Lida!

Ineke zei

Gefeliciteerd, wat veel 500 logjes geschreven, dat is erg veel. En wat leuk dat je het gaat vieren met een give away. Ook ik wil wel graag voor het boek gaan.
Fijne zondag

Unknown zei

Nou Lida,
da´s heel wat, die 500!
Heel hartelijk gefeliciteerd!
En als ik al moet kiezen, dan zou ik de pop kiezen,
groetjes en ga zo door
Berbel

Frederika zei

Van harte Lida.
Ik vind het knap dat je steeds weer iets hebt te schrijven. Ik lees het met plezier.
Je hebt een leke give away uitgezocht zeg. Zien er prachtig uit.
Fijne zondag en veel schrijfplezier op je blog.
Frederika

baukje zei

Wat leuk is bloggen toch hè...gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik vind je poppen enig, een winterpop zou ik kiezen als ik win.....

Vlijtige Handjes zei

Hartelijk gefeliciteerd met de 500 ste. Als je zo trouw blogt krijg je veel bezoekers. Het is altijd weer leuk om te zien waar je mee bezig bent. Ga zo lekker door.
Fijne zondag.

Bed, breakfast en quilts zei

volgens mij vindt iedereen je gewoon een leuk mens! Je hebt altijd iets te melden en ik lees het met veel plezier! Ik doe graag mee met de give away en ik vind alles leuk!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met zo heel veel blogjes. Geweldig leuk scharen etui hoor. Ga zo door, heerlijk om steeds weer te lezen.
Groetjes Gijske Roest

Ria van Kasteel zei

Hallo Lida gefeliciteerd met je 500 ste blog, een hele prestatie, mij lukt het maar een keer per week. Leuk dat je een give-away doet en ik zou kiezen voor een pop. Hoe je het doet is mij een raadsel maar je zoveel mooie dingen.
Ik blijf met plezier lezen en op naar de 1000 ste.

Lieve groeten en een knuffel van Ria :0))

quiltlodge gerda zei

Hoi Lida,a ja natuurlijk komen we voor de gezelligheid! En voor de inspiratie natuurlijk en de leuke foto's en de heerlijke verhalen. Nou genoeg redenen dus voor ons om nog 500 keer gezellig langs te komen. Dus hup meid, op naar de 1000; wij kijken er naar uit!
En om jou dan ook een plezier te doen, wil ik je wel verlossen van dat heerlijke lieve gezellige popje ;)
Groetjes en een fijne zondag

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk dat je zoveel bezoekers hebt en dan ook nog eens overal vandaan, ze zullen de google translator wel aanzetten om al die gezellig stukjes van je te lezen. Wat een discipline heb je, volgens mij zet je (vrijwel) elke dag iets op je blog, dat doen je niet zoveel mensen na. Wat een leuke give away, ik zou niet kunnen kiezen, dus mocht je mijn lootje per ongeluk trekken dan mag je zelf bepalen wat je mij wilt geven. Blog lekker door Lida, ik lees je berichten graag! Fijne dag gewenst, groetjes, Conny

Elly zei

Van harte gefeliciteerd met je blog.
Bedankt dat we mee mogen kijken in het leven van de moeder van Tara.Ik blijf een zwak houden voor haar. Graag doe ik mee met de give-away,ik ga voor het boek of de borduurtjes. Maak nog heel veel blogjes fijne zondag

Francisca zei

Wat goed je 500ste blog!!
En het is geen straf hoor om even bij je langs te wippen.Je schrijft in zo'n leuke makkelijke stijl,over van alles en nog wat.En dan is het net of je even bij de gezellige buurvrouw ben langs geweest.En dan de give away....Mocht ik een gelukkige winnaar zijn....dan zou ik graag gaan voor het schaaretui.
Fijne zondag, en succes met de loting.

Groetjes Cis

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 500ste blogbericht. Het is altijd leuk om bij je te lezen en je werkstukken te bewonderen. Ga zo door, zou ik zeggen. ;-)

Ik ga voor de winterpop.
Fijne dag nog.
Groetjes, Renske

Unknown zei

Lida, gefeliciteerd. Zelf kijk ik ook elke dag op je blog, waar de gezelligheid van afstraalt. En nu ga je ook nog leuke kadootjes weggeven.Ik vind het popje heel leuk en gezellige tante.Hopelijk mag ik mee dingen.
Groetjes Maaike

els b zei

Niet te geloven hè, 500 blogjes en ik denk dat ik ze bijna allemaal gelezen heb. Is altijd heel gezellig. Leuk dat je aan deze mijlpaal een give away verbindt. Ik ga voor een engel of het boek. Jij mag kiezen voor mij, ik kan het niet😉
Groetjes, Els

Marga (MarPie) zei

Gossie dat is echt een mijlpaal 500 stuks.
Lees ze wel maar geef niet altijd een reactie. Waarom wel iedere keer kijken en lezen, omdat het leuk en gezellig is en zo gewoon, heerlijk gewoon.
ga dus vooral door zou ik zeggen.

Groetjes,
Marga♥

Terray zei

500 blogjes!! Dat is echt een hele jubileum. Jij schrijft ook bijna elke dag he! Meestal lees ik je verhaaltjes, soms een reaktie soms ook enkel een stille lezer.
Maar ik hoop nog heel veel blogjes van je te mogen lezen, dus ga lekker door zou ik zeggen.
Leuke give away....daar zijn we met zijn allen dol op geloof ik ;-)
Groetjes
Tertia

quiltingmieke zei

proficiat meidke, en weet je ik geniet van elk berichtje.
Je doet echt een geweldige give away zeg...wat een keuze....

Lijkt wel sinterklaas hihi...
Ik zet op mijn brief voor Lida-sint....
een mooie pop...voorjaar

succes aan iedereen die een kansje waagt en lida een dikke merci om dit te organiseren en hop naar de 1000 he

knuf knuf
Mieke

Audry zei

Hoi mam,
Van harte met blog nummer 500 en afgaande op de vele reacties leest iedereen ze altijd met veel plezier! Normaal doe ik nooit mee met de give away, maar een pop van jou wil DD ook wel!! Dus mag mijn naam op een lootje? Op naar de blog nummer 1000 want dan hebben we allemaal nog veel leesplezier voor de boeg. Geniet van de leuke reacties! Dikke kus en knuffel, Audry

Nuestras meriendas y manualidades zei

Hola Lida feliz año
Como siempre es un placer visitar su blog
Besos Mayte

Made by Meet zei

500 berichtjes !!!! Super hoor en ook zo gezellig om elke dag weer het wel en wee over van alles te lezen. En dat Japanse boek over lintborduren . . . . ohhhh wat zou dat leuk zijn om even in te kijken!
Fijne zondag nog, groetjes Meta

Unknown zei

500 gefeliciteerd!
Ik heb ze niet allen gelezen maar wel heel veel ervan. Op naar de volgende 500, en alle drie leuk, kijk wel of er iets mijn kant op valt!

Groetjes Anita

Fijne zondag!!!

Miss Steekjes zei

Wat een mooi aantal logjes heb je al geschreven; Hulde!! Volgens mij he ik ze allemaal gelezen. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik Tara's logjes minstens net zo waardeer als jouw eigen schrijfsels :-) Ik doe graag mee aan je give-away en zou vast een mooi plekje kunnen vrijmaken voor een winterpop.
Ik hoop dat je nog minstens 5000 logjes doorgaat met schrijven.....
Groetjes,
Jenni

Guusje, zei

Van harte met je 500ste log en 5 jaar bloggen. Wat gaat de tijd toch snel. Je maakt ook zulke mooie dingen en in diverse technieken ik denk dat je daarom zo populair bent. Ik vjnd het altijd erg leuk om bij je langs te komen. Ik zou wel eens zo'n prachtige Pop van jouw willen winnen. Ik vind die altijd zo mooi en je maakt ze zo mooi. En natuurlijk hoop ik dat je nog heel lang blijft bloggen.

twink zei

Hi, lees altijd met plezier, zo dichtbij en herkenbaar. ik zou voor het boek gaan. toevallig hebben vriendinnen van mij net een workshopje gevolgd over dat borduren met lint en japanse boekjes zijn heel duidelijk. van harte twink

josé zei

Gefeliciteerd lieve Lida en dat er nog velen mogen volgen. Op naar de volgende 500. Die met veel plezier gelezen worden.

Liefs Jose

Marianne S zei

Hoi Lida, Proficiat met je 5ooste blog, en ja ik kom voor de gezelligheid en de mooie dingen die je maakt. Graag doe ik mee met het boek.
Groetjes Marianne S

Anoniem zei

Als 60 reakties! Iedereen viert je feestje mee. En dat is natuurlijk heel gezellig. Gefeliciteerd hoor met deze mijlpaal. En stel je voor dat ik zou winnen ..... een popje vindt bij mij een warm onthaal.

joke leijenaar zei

Gefeliciteerd met je 500ste blog ,ik waag een gokje voor een pop een engel.

Groetjes

quilting Jeannet zei

Lida, ik hoef er niets van te hebben maar ik wil je wel van harte feliciteren met deze mijlpaal!!

marga zei

Proficiat met dit feestje. En dan hebben wij ook nog de kans op een kado. Geweldig hoor. Het is gewoon leuk om jouw blog te bezoeken.
En als ik dan toch een keuze mag maken ga ik voor die schattige pop.
Veel plezier nog vandaag.
Groeten
Marga

sylvia zei

weet je, ik voeg me nog even bij AL die andere bezoekers: wat een aantal in die vijf jaar!
Maar geen wonder, he, je hebt altijd zoveel leuke dingen te vertellen!! Ik hou het soms niet eens bij........;)
liefs, Syl

Dientje zei

Gefeliciteerd met de 500. Ik heb nog geen blog, dus de 500 bij mij duren nog even. Je hebt leuke dingen uitgezocht. Ik laat me verrassen. Op naar de 1000. Groet,
Dientje

Unknown zei


Beste Lida,

Van Harte gefeliciteerd met je 500 blogberichten
ik hoop echt dat er nog vele moge volgen en dat ik mee maglezen ;)

Ik zou heel graag mee doen met je give-away en het pakketje met garens en voorgedrukte stof te winnen ik ben namelijke helemaal weg van hartjes

Ik wens jou nog heel veel blogplezier
en op na het 1000ste berichtje

Groetjes Cindy

Annie Kingma zei

Hallo wat veel blogs heb je al gemaakt, en een heel leuke actie.
Gefeliciteerd er mee.
Mocht ik als winnaar worden gekozen, kies ik voor het scharen houdertje, lijkt me leuk dat te maken.
Groetnis Annie

Rian zei

van harte gefeliciteerd met je jubileum, zo noemen we het maar he. Wat een leuke weggeverij maak je ervan. Nog heel veel logjes toegewenst en nog veel meer lezers.

Ria zei

Hallo Lida,
Gefeliciteerd met je 500ste bericht. Tja als je ook altijd zoveel te vertellen hebt en het zo leuk kan omschrijven, dan krijg je veel liefhebbers. Neem nou mijn schoonzusje. Ze reageerd nooit, maar met de verjaardagen kan ze mij precies vertellen wat jij allemaal gemaakt hebt. Leuk toch.

Op naar de volgende 500.
Groetjes Ria

Anja zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! En wat een leuke manier om het te vieren. Ik doe graag mee. Het liefst zou ik een bengel winnen.
groetjes Anja.

Ageeth Dorsman zei

Ik vind het een super-prestatie van je
om 500 logjes te schrijven in zo'n
relatief korte periode! En natuurlijk
hoop ik, dat je dat nog lang gaat
doen, want ik lees ze elke dag!
Ik wil ook best een gokje wagen, want
ik ben helemaal weg van het scissor-
fob-pakketje...
Groetjes van Ageeth

Willy zei

Hej Lida, van harte gefeliciteerd met de 500 logjes. Volgens mij ben je er ook iedere dag en zo niet, dan denk ik meteen, er zal toch niets zijn met haar? Op de volgende 500!
Groetjes,

Erna Peekel zei

Proficiat met je 500ste. Petje af hoor.

Groetjes,
Erna

Wilma zei

Lida, wat een prestatie, 500 berichten in zo'n korte tijd! Gefeliciteerd en dat je nog maar lang veel verhaaltjes mag plaatsen!
Groeten, Wilma

Quiltpassion.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd, Lida. Wat een prestatie, ik doe het je niet na. En nu morgen het 501ste logje, op naar de duizend!

Mocht ik in de prijzen vallen: ik ben gek op engeltjes.

Knuffel, Cisca

Anoniem zei

Eerst van harte gefeliciteerd met je 500 ste blog. Ik zal je vertellen dat ik nog erg nieuw ben in de blog en quiltwereld en op verschillende blogs rondstruinde en overal bij de reacties kwam ik jouw naam tegen. Ik dacht: zo die is attent en snel ik begon te zoeken of jezelf ook een blog had en .....ja hoor. Dus meid, wat je geeft krijg je terug. Oh, als ik mag kiezen ga ik voor de pop.
Groetjes Wilma

Balsemien zei

Hoi Lida, van harte gefeliciteerd met je 500ste blogje!
Lieve groet,
Mienke

Marjan zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Lida! Petje af hoor, zo consequent als jij je gezellige berichtjes schrijft. Ik lees zo veel mogelijk, van reageren komt het niet altijd. Ik hoop dat je nog lang doorgaat met bloggen! En stel, stel, stel dat ik in de prijzen zou vallen: het schaaretui vind ik erg mooi. Fijne avond nog, groetjes,
Marjan

inge zei

gefeliciteerd Lida, ik lees hier graag mee!

Antje uit Urk zei

Van harte gefeliciteerd Lida! Het is hier heel gezellig om te komen lezen, ik kan er altijd erg van genieten! Op naar de volgende 5 jaar!
Groetjes,

Anoniem zei

gefeliciteerd met je 500ste blogje
ik lees je blogs met veel plezier
en hoop dat je nog heel veel blogjes gaat schrijven

groetjes marleen

anita a zei

Hallo Lida
Gefeliciteerd met je 500-ste blog! Ik doe graag mee aan je give-away.
Jij mag kiezen,ik laat me graag verrassen.

Sabine.v zei

Van harte proficiat met je 500ste blogje. Via het blogje van Carientje kom ik af en toe bij jouw terecht. Het is altijd leuk om lezen en te weten waar je zoal mee bezig bent. Ook de verhaaltjes van Tara doen me glimlachen. Ik wens je nog heel veel blogplezier!

Hermie zei

jeetje wat een opmerkingen, inderdaad. ik had het gisteren gemist, want ik ben de hele dag bezig geweest met een fotoalbum maken, en toen had ik genoeg achter het scherm gezeten. 500 blogjes, gefeliciteerd,op naar de 1000.
Ik doe graag mee

Bernadette van gils zei

gefeliciteerd met je 500e blogje
wat een superleuk idee om dan een give away te doen.
als het mag kom ik graag in aanmerking voor een pop en dan liefst een engel, want ik ben gek op engelen
veel succes verder met je blogjes
groetjes
Bernadette

Anke zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat een lief dat je zulke mooie dingen weggeeft.Dat mooie hart zou ik wel willen winnen.
Groetjes Anke

Hennie zei

500 berichtjes een mooie mijlpaal, wat leuk dat je dat viert met een paar weggevertjes. Natuurlijk ben ik dan ook van de partij.

Groetjes Hennie.

Debby zei

Gefeliciteerd, Lida, met je 500ste blog! Ik reageer haast nooit,maar lees jouw blog altijd. Ik zou zo'n pop wel leuk vinden.

Groetjes Debby

witje zei

Gefeliciteerd met je 500 ste blog
Op naar de volgende 500
Ik wil wel een bengel van je winnen

groeten Djoekie

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je 500ste bericht.
Het is steeds weer gezellig!
Lief die poppen.
Groetjes, fijne dag! Thea R.

Birgitte aka Bietje zei

Proficiat met deze mijlpaal. 500 Berichten, en allemaal heb ik ze allemaal met heel veel plezier gelezen.
Ik doe graag me met je give-away en ga voor een pop. Een engel, door jou gemaakt, lijkt me geweldig.

Jossie zei

Gefeliciteerd Lida met je 500ste logje. Je berichtjes zijn altijd leuk en inspirerend. Ik vraag me vaak af hoeveel uren er in jouw dag zitten! Ik reageer niet op elk bericht maar ik lees ze wel allemaal. Geweldige give away. Mocht ik iets winnen, dan graag het schaaretuitje of het boek.

Anoniem zei

Lieve Lida, gefeliciteerd met de 500 berichten die u wilde delen met ons! Het is telkens weer genieten (ik ben een "stille genieter), ook al reageer ik niet telkens, het is soms kwijlen hoor!
Ook van die Tara zijn toch mooie foto's!
Wat de GIVE AWAY betreft doe ik heel graag mee aan de verloting. En zou ik voor de pop of het scharenetui gaan, maar och aales is zeer mooi om te krijgen hé!
Nog veel plezier met uw blog!
Lieve groetjes Christelle

Marjolein Ztm zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Dacht dat ik al een berichtje had achtergelaten, maar kan het niet vinden. Nou ja, dan nog maar een keer. Voor de zekerheid.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Anoniem zei

Haha! Verslavend he, dat bloggen. En ind je het niet hartstikke leuk om al die bezoekjes te krijgen? Betekend dat je gewaardeerd wordt.. ;o)
Gefeliciteerd hoor!

Chris zei

Nou, ik ben bijna nummertje 100 die reageert! Ik sta er altijd verbaast van dat jij iedere dag een logje hebt. Dat zie ik ook bij een paar anderen. Hoe krijg je het voor elkaar!? Al die bezoekers zijn je van harte gegund hoor Lida. Geniet er maar van. Het is allemaal bemoedigend en positief. Dat verrijkt je leven. Lieve groet van mij.

Gerard zei

Gefeliciteerd met je 500ste blog! Op naar de duizend!
Ik ben maar "pas" je blogs aan het lezen, maar ik vind het heel gezellig en zo knap dat je elke dag iets schrijft!
ALs ik zou winnen met je "give away" dan kies ik voor de pop, ik heb wel wat met engelen...dus een engel.
Een groet uit Frankrijk.

Ria, zei

op dit moment al 98 reacties... daar zou je wel hoofdpijn van krijgen, Lida... Maar gefeliciteerd met deze mijlpaal hoor. Altijd leuk om bij je te komen lezen en kijken. De give away zal ik maar overslaan... Zóveel gegadigden... Succes ermee.
Groetjes,
Rian

Carin zei

Gefeliciteerd met je 500 berichtjes !! Volgens mij kom ik daar bij lange na niet aan.
Ben meteen even gaan kijken. ik zit pas aan de 439 berichten :-)
Maar wat een leuke give away en omdat ikz elf ontzettend slecht ben in poppen maken, zou ik dan ook voor een pop gaan :-)
Uhhh ... op naar de volgende 500 ?

liav zei

Nou gefeliciteerd hoor.
Kijk ook regelmatig op je blog en die pop vind ik eindeloos.Zou 'm zelf maken maar helaas chronisch
tijdgebrek.

MarianneD zei

Lieve Lida,van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal van 500 logjes!
Ik hoop nog vaak van je verhalen te genieten en van je reacties!
Mocht ik in de prijzen vallen,ik ben overal blij mee!
Lieve groet,Marianne

Sylvia zei

Lida, gefeliciteerd met je 500ste blogje, dat zijn er héél wat zeg!
Op de valreep (laatste dag), waag ik graag een gokje mee voor de give-away!Mocht ik iets winnen, maakt het me niet uit, hoewel het boek me erg interessant lijkt.
Aan reacties geen gebrek zie ik, dus succes met de verloting.
Gr.Sylvia.

Ellen zei

Sjonge Lida, 500 logjes al weer! Daarin hebben we een héleboel steekjes voorbij zien komen :-). Ik blijf me erover verbazen hoeveel projecten, groot en klein, jij tot affo's weet te maken naast alle andere dingen die je bezig houden! Verder geniet ik ook altijd van alle beestenverhalen. Van mij mag je nog minstens 500 logjes erbij schrijven!
En als ik zou mogen kiezen... dan werd 't dat Japanse boek. Altijd geïnteresseerd in nieuwe technieken :-).
Groetjes, Ellen

Gert zei

Oooh, heb ik net een paar drukke dagen achter de rug, en daardoor weinig tijd om blogs te lezen, mis ik toch bijna je giveaway! Maar ik ben nog op tijd. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal, leuk hoor. Dat wij nog maar lang van je blogs mogen genieten! Ik weet niet of ik hier al op "moet" geven waar mijn voorkeur naar uitgaat, maar het Japanse boek is wel erg mooi (maar met de andere prijzen zou ik net zo blij zijn)

Leonie zei

Wauw, 500 blogjes al! Gefeliciteerd. Ik doe graag mee met je give-away. Mocht ik winnen, ik vind je zelfgemaakte poppen wel erg mooi!!

Hilde zei

Gefeliciteerd voor zoveel berichten. Je hebt steeds zoveel te vertellen en er is veel moois te zien op je blog, ik kom graag langs.
En voor de give-away... moeilijk kiezen, maar ik ga voor een boek.
Groetjes

Véronique zei

gefelciteerd met uw blog, ik lees u ierder dag.Graag neemt ik deel aan dez give away. Je sais bien lire le néerlandais mais l'écrire, il y a des fautes parfois. Bonne fin de journée

Quiltlia zei

Gefeliciteerd wat knap van je zoveel blogjes in zo'n korte tijd.Ik doe ook graag mee met de give-away en ik vind alles wat je laat zien leuk,dus heb geen voorkeur.Ben er net pas achter dat ik nog niet gereageerd had maar gelukkig is het nog niet te laat.
Groetjes Lia