woensdag 25 juli 2012

Was dat effekes warm!!

Gisteren buiten gezeten onder de parasol, maar wat was het warm! Nee hoor ik klaag niet, gewoon de constatering van een feit! Maar jammer genoeg was het daardoor op een gegeven moment te warm om te naaien, ik begon zo te transpireren dat de druppels van mijn voorhoofd liepen en op mijn werk vielen, bijna wilde ik mijn gezicht er mee deppen, maar kwam er net op tijd achter dat dat niet handig zou zijn want er zaten nog heel wat spelden in!


Nee die boom is niet krom en nee de borduursteekjes zijn nog niet af, maar alleen de schoorsteen en de vogel moeten nog maar worden geappliceerd, dus ben ondanks een roestige naald toch aardig opgeschoten!

Verder lekker hierin zitten lezen:


Ik ben in deel twee van boek één en heb ook nog een tweede boek! Dus ik kan vooruit en blijven genieten in het zonnetje!
Als je nog mee wilt doen met de Give-away, laat dan nog even een reactie achter op het vorige blogje!

Oh en je vind nog een gave give-away op deze site: http://www.elefantz.com/
Fijne dag!

21 opmerkingen:

Annelies zei

Geniet van het mooie weer.

Anoniem zei

Hopelijk vandaag weer zo'n dag!! Misschien maak je dan niet zo veel steekjes met die hitte, maar kun je lekker lezen! Veel plezier!! Ik ga vandaag met de kaaskraam op pad, hopelijk is het niet te warm en smelten de kazen van de marktkraam af ;)!! Lieve groetjes!!

Else zei

LoL als het regent is het ook niet goed, maar het was ook voor mij iets te! Gelukkig ondanks het weer vermaken we ons prima. fijne zonnige dag knuffel else

Guusje, zei

Nou het was zeker warm maar goed we hebben zon dus genieten maar. Ik ben nog steeds aan het opruimen en het leuke hiervan is dat ik een aantal boeken terug heb gevonden die ik kwijt was en zo graag wilde lezen en daar is het nu heerlijk voor.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik moest gisteren naar Rotterdam voor het borstonderzoek, dus heb niet zoveel aan het mooie weer gehad, want daarna heb ik daar nog een paar broodnodige boodschappen gedaan. Maar goed, ik transpireer niet meer dan in de winter, want door de medicijnen gaat dat altijd door. Alleen als ik wat doe, hoor. Wat betekent dat ik in de winter veel vlugger kou vat met mijn natte hoofd.
Het weer belooft weer goed te worden, dus ik hoop weer een paar steekjes te gaan doen vandaag.
Wat een leuk blok, en inderdaad, daar zit heel wat borduurwerk aan. Maar het maakt het wel af.
Borduur en lees ze, vandaag!
Groetjes, Cisca

Willy zei

Ik zat in de schaduw van de boom en vond het wel lekker, het was goed uit te houden. Hopelijk wordt het aan het eind van de week niet broeierig warm. Fijne dag en misschien iets minder steekjes maken.
Groetjes,

Frederika zei

Heerlijk genieten toch.

Yvonne zei

Wat wordt je quiltje toch leuk! Ja, het is lekker warm. Op mijn werk was het in ons kantoor ook 27 graden, daar wordt je heel sloom van hoor! Maar de avonden in de tuin zijn zó héérlijk!

ria vogelzang zei

Ik denk dat je dan vandaag veel kunt lezen....! Veel plezier!

AnitaS zei

Geoon genieten van de zon in de schaduw en even niets doen.

Wilma Kuin zei

Geniet van het mooie weer,..

Inge zei

Ja, beetje warm is het wel. 's Morgens buiten genieten, 's middags gewoon binnen, daar is het (nog) koel.

Liefs,
Inge

GRANNY'S HOUSE zei

Ik vond het ook veel te warm, alleen s'morgens is het lekker buiten.

Groetjes
Ines

Rennie zei

Geniet ze maar lekker van de dagen. Het kan hier zo maar veranderen.

marga zei

Ik ben het helemaal met jou eens echt hollands weer fiks of niks.
Dus moeten wij ons aanpassen en dan is een boek heerlijk.
Fijne dag
Marga

carina zei

Roestig of niet hij wordt prachtig, wat ben je aan het lezen?
Fijne weer zonnige dag groetjes carina

Kiekplaotiesenzo zei

Super weer toch! lekker buiten zijn. geniet ervan Lida. groetjes.

Ineke zei

Vanmiddag ook weer te warm om te naaien. Gelukkig kunnen we keuze's maken en vermaken we ons dan weer met een boek.
Fijne dag, Ineke

Audry zei

Hoi mam,
Ik heb nu ook een e-reader en lees me een versuffing. Binnenkort gaan we er ook nog een voor Remge halen, omdat hij in de trein veel leest en die boeken toch wel veel kilo's extra zijn in zijn rugtas, zeker als je ze de hele dag moet mee zeulen. Overdag op het kantoor heb ik het heerlijk, want de airco doet het hartstikke goed. Tegen half 5 zetten we hem dan uit om dan niet als we naar buiten gaan een klap van de warmte te krijgen. Thuis de boel goed dicht gehouden en dan is het binnen lekker koel. Straks ga ik lekker buiten zitten met mijn e-reader. De heren zijn aan het werk, dus ik moet mezelf vermaken. Dikke kus en knuffels voor beide, Audry

Made by Meet zei

Is me dat even genieten !!! Een beetje steekjes zetten en een beetje lezen in een luie stoel, HEERLIJK!
Fijne avond, groetjes Meta

Marianne Gooren zei

Mmm ja voor mij zijn deze temperaturen ook iets te veel van het goede! Handwerken met zweterige handjes is niet fijn, maar een boek lezen dan weer wel!
Ben benieuwd wat jij aan het lezen bent...