maandag 21 mei 2012

Tara's dagboek!

Van de week zette mijn vrouwtje dat ding aan wat aan de muur hangt, (daar zitten ze soms uren naar te kijken snap niet wat ze aan al die platte mensen vinden), maar ze moest nog even naar de keuken en wat denk je??? Zie ik plots allemaal vriendjes van mij op dat scherm! Dus ik ben gaan zitten en later lekker gaan liggen kijken:


Die meneer leerde kinderen om te spelen met hun hond en weet je wat hij ze leerde?


Touwtje springen!! Ja echt waar!


Nu daar kijk je wel even van op hè!

Nu als het vrouwtje en baasje maar niet denken dat ik daar aan mee ga doen! Pfft wat verzinnen ze toch allemaal, ik ren veel liever achter de bal aan!

Fijne dag, woef!!

P.S. Ik moet jullie allemaal even bedanken voor jullie lieve reacties gisteren en het vrouwtje zegt dat jullie allemaal schatten zijn!

16 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Tara, je leert vanalles hoor als je naar dat plat scherm kijkt, je moet alleen aan het vrouwtje nog even vragen op welke uren en welke zender de échte intersante zaken komen:))))
Geef je vrouwtje een poot van me,
liefs, Sonja

Frederika zei

Hei, Tara.
Geniet maar lekker van het achter de bal aan rennen hoor.
lieve knuffel Frederika

Yvonne zei

Wat een leuke foto's. Op de laatste foto lijkt het net of Tara al in de houding zit om weg te sprinten van dat rare gespring op TV. (en gelijk heeft ze)

GRANNY'S HOUSE zei

Af en toe tv kijken kan heel relaxed zijn Tara en onze turkse Van kat was gek op voetballen, zodra daar naar gekeken werd, moest ze achter de bal en natuurlijk ook regelmatig achter de tv kijken om te zien of hij daar soms uitgekomen was.

Groetjes
Ines

Wilma Kuin zei

hahaha,... Ik kijk ook graag naar die rare doos,... vooral reclame. Mijn baasje snapt nog steeds niet dat ik die lekkere koekjes ook wil voor witte tanden,..

Pootje van Boyke,..

Anoniem zei

Dan is zo platte doos toch nog leuk, he Tara? En nee, ik zou ook niet touwtje springen. Ga maar lekker rennen.

Ageeth Dorsman zei

Hallo lieve Tara; je hoeft als hond
ook niet alles te kunnen, hoor! Dat
touwtje-springen is alleen voor de
"springerige" rassen, en achter de
bal aanrennen is echt iets meer voor
een Newfoundlander, en zo blijf je
toch ook in conditie? Je hebt zo te
zien een prima figuurtje, hoor.
Groetjes van Ageeth

Jossie zei

En nu maar hopen dat vrouwtje je logje ook leest en niet begint met van die rare fratsen uit te halen. Daar moet je als stoere hond toch niet aan denken. Touwtje springen! Hoe verzinnen ze het! Haha, de volgende stap is misschien wel een trainingspak voor honden....!

Chris zei

Nou Tara, ik dacht toch echt dat touwtje springen wel iets voor is! Misschien samen met je vrouwtje.....? Haha, grapje hoor. Ik zou er ook niet meer aan beginnen. Maar wel leuk om naar te kijken hè?!

Ascension zei

Comprendo que no le interesen demasiado las imagenes, prefiere correr detras de un apelota por el parque jejeje
Fantastico.
besitos ascension

Johanna Zweden zei

Zo zie je maar weer Lida hoe je Tara zoet kan houden, gewoon de Tv aan zetten
Fijne dag groetjes Joke

Jasmijn zei

He Tara leuk dat ik weer wat van je hoor....touwtje springen...zijn ze nou helemaal gek geworden.
Zelf kijk ik ook wel eens naar dat ding hoor...tegenwoordig zet ik hem vaak aan voor een kookprogramma. Kan mijn mama leuke receptjes zien....voor een visje,kipje of een lekker stukje rosbief.
En ik ben natuurlijk samen met mijn zus en broertjes graag testkat he!

Nou groetjes weer van ons allemaal

marga zei

Zal een leuk gezicht geweest zijn om te zien hoe Tara tegen het scherm aam zit te kijken.
Groeten
Marga

Judith zei

Slimme hond die Tara! Leuk zo'n tv kijkende hond.

Guusje, zei

Ja het is ook erg raar om naar zo'n plat scherm te kijken en gelukkig maar dat jij dat niet hoeft te doen.

Anoniem zei

Ik durf te wedden dat touwtje springen net zo leuk is als achter de bal aan rennen!