maandag 28 november 2011

De steekjes van vandaag:

Dan moet ik jullie eerst vertellen dat er weer iemand zo lief was om een patroontje te sturen, deze keer was het Ellen die mij dit plaatje stuurde:

Dit was het plaatje dat zij stuurde en dat vertaalde zich dus zo in een borduurtje:


Ik moest het iets aanpassen i.v.m. de breedte van het vakje, maar is het niet geweldig, dus naast Tara heeft ook Gucci ons stinkdiertje een plekje in de letterbak gekregen!
Zo beginnen de grotere vakjes van het middenvak al aardig invulling te krijgen!


Ik heb al een idee voor één van de andere grote vakjes, maar voor het vakje naast Tara moet ik nog op zoek naar iets geschikts! Misschien een hangoor konijntje, daar moet toch ook een lief klein patroontje van te vinden zijn!
Zo dus geen letter maar die komt er vast vandaag wel weer bij! Fijne dag!

29 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Inderdaad wat leuk ook het stinkdier erbij. Komt vast helemaal goed met de rest. Fijne dag.

Miranda zei

Wahaha, geweldig een scunk die Guccie heet...enne wat is dit een leuk werkje!

Hubertine zei

Wat is ie leuk!!!! Een niet-stinkend-stinkdiertje!!!
Fijne dag!!

susana zei

Wat een leuk ruikertje heb je gemaakt.
groetjes Susi

Willy zei

Hej Lida, het raakt al gezellig vol in de letterbak. Ik vind het een erg leuk project.
Fijne week, groetjes

Oude lappen zei

Het past heel mooi in je letterbak hoor. Mooi patroontje!
liefs Liliane

Jeanny zei

Lida je gaat als een speer, je letterbak raakt al aardig vol.
Groetjes.

pauline zei

Wat een leuk borduurtje van een ongewoon dier.... Wat worden de vakjes toch leuk gevuld.
Ben benieuwd wat het volgende werkje wordt.
groetjes,

margaquiltm zei

Ziet er leuk uit hoor.
Een mooie manier om de letterbak weer in ere te herstellen.
Veel succes met het zoeken naar het konijn.
Groeten
Marga

Klaske zei

Leuk patroontje! Je letterbak raakt zo al aardig vol..
Ik blijf het een leuk idee vinden!Fijne dag Lida!

Anoniem zei

Wat een prachtig patroontje van Gucci! Zou ze het zelf ontworpen hebben? In ieder geval heeft het bij jou een prachtig plekje gevonden! Fijne dag hoor, schijnt bij jullie ook de zon?
Lieve groet Lupineke

AnitaS zei

Wat een leuk patroontje. De hele dierenfamilie in de kast.

Monica en Guus zei

Leuk, leuk en nog eens leuk!

liefdevoortextiel zei

Dat is toch leuk, als iemand anders het patroontje heeft en het deelt met iemand anders.Het wordt een mooi geheel met veel persoonlijke afbeeldingen.

katrien zei

Hé leuk om je kastje op te vullen met diertjes.

Kiekplaotiesenzo zei

Jaaa, deze is er ook weer heel leuk bij..... schiet lekker op. groetjes, Diny

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is steeds mooier aan het worden!

Groetjes
Ines

Anoniem zei

prachtig patroontje.

je letterbak word elke dag mooier en mooier

Chris zei

Oh wat leuk Lida. Zo komt je letterbak wel vol!

Home and Lifestyle zei

Het wordt steeds mooier Lida!

Lieve groet, Ingrid

quiltlodge gerda zei

Schattig en de letterbak wordt op deze manier met de dag bijzonderder en unieker.

Ria, zei

Wat een enig borduurtje. Inderdaad een plaatje wat niet mag ontbreken in deze 'galerij'
Groetjes

Marijke zei

Mooi geworden het beestje, wordt zo echt een plaatje jouw letterkast!
groetjes Marijke

Erna Peekel zei

Het is weer een leukerd. Je letterbak word steeds mooier. Groetjes, Erna

Guusje, zei

O wat leuk dat je daar ook een patroontje en dus borduurwerkje van hebt. Het wordt zo een geweldig leuke en persoonlijke letterbak.

MarianneD zei

Leuk dat je ook jullie Gucci vereeuwigd hebt...;-)
Je schiet al lekker op,hoe groot is de letterbak eigenlijk?
Ik zal eens kijken of ik nog iets van hangoorkonijnpatroontjes kan vinden...borduur ze Lida!!

Anoniem zei

Ik ben ontzettend jaloers op je letterbak. Morgen eens zoeken waar de mijne (nog van mijn moeder) uithangt. Van de week in Arnhem al een paar leuke boekjes gescoord. Zal gelijk een kijken of er een konijntje voor je in zit.
groetjes, cuny@plamirel.nl

Gert zei

Wat gaaf dat Tara en Gucci allebei een plekje krijgen in de letterbak. Ik vind het trouwens super wat je maakt, wat een goed idee!

Evelyne zei

Leuk hoor je letterbak!
Ik ben zelf ook met mijn letterbak bezig.
Kijk je even!?
http://eefsneedle.blogspot.com
groetjes en fijne week, Evelyne