donderdag 14 februari 2019

Een gezellige week!

Wat een gezellige week heb ik al en ik geniet er dus echt van, niet alleen de leuke dingen die ik kon maken maar ook de vele leuke reacties! Zowel hier als op FB kreeg ik héél veel reacties op mijn Valentijn spulletjes en wat wil een mens nog meer!

Nu lekker een hele dag gaan borduren bij Liezbeth en daar genieten van allemaal mooie dingen die de dames daar hadden gemaakt!


Sorry maar ja dat raam gaf net iets teveel belichting, maar zij maakte van de 12 huisjes van Thistles twee aparte wandkleedjes, zodat ze kan afwisselen.


Dit borduurwerk lag bij een ander ook al een poosje op afwerking te wachten en het is heel mooi geworden met de aparte kleurkeuze!


Liet ik vorige keer al één van deze schattige aardbeien zien, deze keer had ze er dus zes verschillende  af! Geweldig en zo leuk afgewerkt!


 Nu dat was dus niet alles, zij had ook nog deze twee maandkussentjes gemaakt!

Er was ook bezoek uit Noord-Holland en één van de dames had deze leuke map bij zich met dat mooie borduurtje erop, wat een prachtige combinatie!


Zelf nam ik mijn hart mee en de allereerste Dorset-knoop die ik maakte en daar ben ik best blij mee:


Ben al bezig met een volgende, maar die wil nog niet zo vlotten! Komt nog wel!

En dan was er een verrassing van Liezbeth, we kregen allemaal een zakje met daarin twee draden en een stukje borduurstof en het laatste Valentijnpatroontje van Hands On Design, waar ik dus de vorige al van maakte! 
Nu we gingen dus allemaal snel aan de slag en voor we naar huis gingen was dit het resultaat, de foto werd gemaakt door Liezbeth:


En vandaag heb ik het eerst afgewerkt en nu hangt het hier in de kamer:


Zo dat was het weer voor nu, ik ga steekjes zetten terwijl mijn DH van het voetbal geniet op tv. en ik wens jullie nog een:

Fijne dag!


4 opmerkingen:

Ineke zei

Wat heerlijk genieten van al deze kunstwerkjes! En je allereerste Dorset-knoop ziet er prachtig uit.
Fijn weekend

Conny's-blog zei

Wat een gezelligheid weer zeg en schattige werkjes hoor...........liefs.Conny

Yvonne zei

Lief Valentijnscadeautje en prachtige borduurwerken!

johnypoipet zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.