zondag 20 januari 2019

Twee affo's!

Nu ja, één is echt helemaal af en wel het kerstborduurwerk van Thistles! Wat een klus niet alleen het borduren, maar ook het afwerken maar het is gelukt!



 


Het is wel heel leuk geworden en het hangt dus aan een veer en eronder zit een grote bruine bel!

Het is ontwerp van Liezbeth.


Heb het even provisorisch opgehangen aan het wildrek in de keuken.


En dat was dus niet het enige dat ik deze week maakte, tussendoor even tijd gemaakt voor een engeltje voor de SAL van All About Smalls een borduurgroep op Face Book.


Ik moet het dus nog afwerken, maar ik wil dat van de week doen.

Maar dat is niet het enige engeltje dat ik wil gaan borduren, heb een heel boekje vol, dus ik ga er voor februari nog een paar maken!


Ik heb nog meer boekjes van deze dames, dus ik kan lekker doorgaan! Maar ik heb ook nog schapen die ik af wil maken, dus heb voorlopig mijn handen nog vol!

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat heb je weer prachtige borduurtjes gemaakt !

Frederika zei

Ziet er leuk uit Lida.

Ineke zei

Wat leuk zijn ze Lida! Je maakt er echt kunstwerkjes van!
Fijne week

Truus zei

Ze zijn leuk geworden Lida!
Dat engelenboekje heb ik ook en nog 2 of 3 in die serie-zo leuk!
Veel plezier met het borduren en ik ga even neuzen op de site die je noemt.
groetjes,Truus uit Drenthe

Nina Hobbysite zei

O, deze is ook zo leuk! O zie dat jij ook last heb van die rare spamreacties in vreemde taal.