maandag 15 oktober 2018

Ik ben druk .....

Maar ja sommige dingen moeten nog even geheim blijven en dan valt er dus weinig te showen! Maar.. ik ben niet de enige die druk is, mijn DH is ook een bezige bij en die heeft mij weer verrast met een paar mooie creaties!

Jullie weten het misschien niet maar ik ben dol op stolpen en heb er ondertussen alleen in de huiskamer al zes staan! Nu kocht en kreeg ik er een paar waar een glazen onderbord bij zat, dus die waren meteen helemaal af, maar er waren twee grote waar niets onder zat en de ene stond jarenlang op een plastic neptinnen bord, maar kijk nu eens wat mijn DH maakte:


Ik vroeg hem om het onderbord zwart te maken, zag dat bij antieke en vond dat zo mooi en wat vinden jullie?

Nu ook de andere krijgt er een:


Jullie zien hem hier zonder en hieronder met:


Nu wil ook dit houten onderbordje graag zwart hebben:


Gisteren kwam mijn jongste op bezoek, ze kwam met een geheime missie dus dat kan ik nog niet laten zien, maar ze bracht ook deze twee schatjes mee:


Ik bedoel, met een schaapje zit je bij mij al gauw goed! LOL!

Maakte ikzelf dan helemaal niets de afgelopen week? Ja hoor mijn Oma van het poppenhuis kreeg eindelijk een japon!



Nu maakte ik al heel veel poppenkleding, maar poppenhuispopjes zijn wel een heel aparte sport! Wat een gepriegel! Maar ben best blij met mijn eerste maaksel. Links staat ze nog bij de naaimachine, rechts in haar kamer, waar ik nu aan verder ga wat betreft de inrichting!

Fijne dag!

8 opmerkingen:

christine zei

Gaaf jouw stolpen ik spaar ze ook . En tjee ook de schaapjes heb ik .
De jurk voor de vrouw des huize is prachtig.geworden.
Lfs Christine

Conny's-blog zei

Heel mooi je stoppen zeg, maar die jurk dat zal een priegel werkje zijn geweest. Maar popje oma staat er weer netjes op haha...........liefs.conny

Lida zei

Dank je wel!

Lida zei

Dank je wel.

Ineke zei

Oh die jurk voor oma, wat een gepriegel, knap van je dat je het zo mooi voor elkaar hebt gekregen. En je man heeft echt gouden handjes!!!

Yvonne zei

Wat een leuke oma! Knap hoe je die jurk hebt gemaakt.

Willeke de la Chambre zei

Even testen of ik nog een reactie op jouw blog kan achterlaten.
Mooie spulletjes Lida!!!

Monika Zawadzka zei

Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.