dinsdag 26 juni 2018

Eindelijk!

Was dus vorige week al klaar met mijn borduurtje van de feestdag bij Liezbeth, maar het helemaal afwerken kwam er maar niet van en dat terwijl het plankje al geverfd was op de dag zelf! Maar vanmorgen naar zolder gegaan en dit:


Verwerkt to dit:


Ik heb er twee laagjes wattine achter gedaan en het eerst op een kartonnetje geplakt en toen op het houten schildje. Ik ben heel blij met het eindresultaat! Nu maar eens gaan kijken waar het een plekje kan vinden! Ik denk dat het voorlopig maar even hier blijft staan, tot ik mijn DH lief heb aangekeken en ergens een mooi dun spijkertje in mag slaan! LOL:


Fijne dag!

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat mooi geworden. Nu maar hopen dat je het kleine spijkertje snel ergens in de muur mag doen.

quiltingmieke zei

Piep wat een leuk werkje en eo mooi op het plankje! Knuf

Jeanny zei

Erg leuk geworden Lida!!!

conny's quilts en creaties zei

Leuk afgewerkt Lida

Annie Kingma zei

een heel mooi hoekje zo.
Mooi werkje zo geworden.
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Wat een schattig werkstukje weer zeg............liefs.Conny

Frederika zei

Wat een leuk werkje

Anoniem zei

Hallo Lida,
Je bent toch niet ziek of zo? Ik log elke dag even in maar ik zie al sinds 26 juni geen nieuw bericht, dus meer dan een maand.
Mocht jij of je man ziek zijn, dan wens ik jullie Van Harte Beterschap!
Groet,
T.