zaterdag 7 april 2018

Het werd weer eens tijd!

Maar dat wist ik dus al een paar dagen, maar helaas ontbrak het mij aan energie om weer een logje te schrijven! Ik ben namelijk aan het stoppen met mijn medicijnen en dat heeft als gevolg dat ik slecht slaap, maar dat heb ik er wel voor over want nu heb ik hopelijk ook geen last meer van de jeuk die mij al heel lang plaagt!
Ik ben aan het overstappen naar een natuurlijke aanpak van mijn pijnprobleem en dat is dus wennen, maar ik kom er wel!

Zo en dan zag ik deze week gelukkig wel kans om wat steekjes te zetten en dat waren dan vooral steekjes aan mijn speldenkussentje van het borduurweekend van Simone afgelopen maart.


Omdat ik eindelijk het borduurwerk af had, kon ik beginnen met het aanbrengen van de viltjes,


daarna werden de stofjes gevouwen en met hele kleine steekjes werden de bladzijden van het naaldenmapje gevormd en kon het kussentje worden gevuld:


En toen alles dicht was en alleen de knoop nog moest worden uitgezocht (ik vond een grote metalen knoop wel heel erg leuk erbij passen!

En wat ga ik vandaag doen? Wel eerst maar eens even de wasmachine aanzetten en dan het hele huis stofzuigen en als ik dat af heb dan ga ik mijn huisje eens lekker soppen! De plantjes van DH zijn eruit dus ik heb weer de ruimte:


Gisteren heb ik alvast plantjes gekocht om de bak op het tafeltje van het zitje te vullen en jullie zien meteen mijn project voor volgende week, het tuinsetje heeft echt weer een goede verfbeurt nodig!

Fijne dag!

11 opmerkingen:

Annelein zei

Sterkte met het afbouwen... hoop dat je snel weer lekker slaapt...

Je speldenkussentje is heel mooi geworden...*Ü*...

Truus zei

Hoop dat je gauw de goede medicatie hebt gevonden die werkt voor jou. Want jeuk is een vreselijk iets waar je stapelgek van wordt.
Wat is je speldenkussen mooi geworden.
Succes met je huisje zomerklaar maken.
Geniet van een heerlijk zonnig weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Ineke zei

Oh, praat me niet over jeuk, ik weet er alles van, gek wordt je ervan, zo erg!
Mooi speldenkussen!
Fijn weekend

Annelies zei

Mooi speldenkussen !
Succes met alle veranderingen in de medicatie.

Lida zei

Ineke gebruik je pijnstillers? Ik dus wel en dat was bij mij de oorzaak, een overgevoelige huid en vreselijke jeuk. Dus kijk eventuele medicijn bijsluiters er maar goed op na! Sterkte
Lida

wilma oud zei

Heel veel succes met de nieuwe aanpak van pijnbestrijding. En een prachtig speldenkussen. Groetjes Wilma

Guusje, zei

Wat een mooi speldenkussn en heel veel sterkte met het afbouwen en straks opnieuw uitvinden wat helpt.

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtig spelenkussen/naaldenmapje is het geworden!

Conny's-blog zei

Sterkte met het afbouwen van je medicatie.
Maar je hebt een heel mooi speldenkussen gemaakt zeg..............liefs.liefs.Conny

Gerard zei

Bah, jeuk hebben van medicijnen!
Ik hoop dat je de juiste natuurlijke medicatie vindt, die helpt tegen de pijn, zonder jeuk!
Je kussentje is heel erg leuk geworden!
Sterkte!

cocoya zei

Mooi zijn ze zeker, alle bomen en struiken die bloeien. Mooie borduurtjes en het krukje is leuk en handig.
RoyalRuby