woensdag 6 december 2017

De tijd vliegt!

En zo hard dat ik zo nu en dan echt achter de feiten aan lijkt te rennen en buiten adem ben! Neem nu kerstkaarten, ja ik heb ze al gekocht, maar nee ik heb nog geen postzegels en moet alle enveloppen nog schrijven en dan vielen er vandaag al twee eigengemaakte prachtige kaarten in de bus:


de rechtse is van Corry en de linker van Ria en dan knalt het besef dat ik aan de slag moet dus echt binnen! Goed ik weet dus wat mij morgen te doen staat!

Verder ben ik best druk hoor! Mijn DH heeft samen met DS en twee buren alle knotwilgen geknot en dat levert dus echt een berg werk, niet alleen omdat ik meehielp met de takkenbende, maar ook maakte ik voor de mannen op de regenachtige en koude natte zaterdag warme appeltaart en erwtensoep en nu is het echt weer een keurige rij wilgen en vandaag werden ook de takken opgehaald door de gemeente:



Maar mijn DH maakte voor een vriend ook nog dit gave vogelhuisje en de inhoud blijft bijzonder:

 Ja het is en blijft een bezige bij die DH van mij!


Maar ik zit ook niet stil hoor, ik borduurde een paar pennies en ben nu druk met een vader Winter te borduren en ja natuurlijk heb ik weer een fout gemaakt en dat betekent dat ik vanavond achteruit mag werken!

Zo en nu ga ik even een bakje koffie zetten en dan zal het Feyenoord geweld wel door de kamer schallen en DH geniet dan van het voetbal en ik moet wat klusjes doen... strijk... was vouwen ... vaatwasser laden en nog wat van die ongezellige dingen!

Dus wens ik jullie nog een heel prettig vervolg van de Sint verjaardag!


en voor morgen :

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Truus zei

Leuk zijn deze penny borduurwerkjes en ook vlug klaar.
Dat is een prachtig cadeau die jouw DH weer heeft gemaakt.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

wilma oud zei

Tja, december he. Eigenlijk de leukste maand van het jaar, maar iedereen heeft het zo druk. Er worden dan ook heel veel dingen georganiseerd en we willen niets missen. Maar komt goed Lida. Groetjes Wilma

Judith zei

Dat vogelkooitje kan zo naar de Eikenhorst! Wat mooi gemaakt!

Ria van Kasteel zei

Wat een prachtig huisje, wat heb je toch een handige dh. Dit jaar ben ik vroeg begonnen met de kaarten, dat kwam ik omdat ik nog steeds aan het opruimen ben. In al die jaren dat ik werkte heb ik heel wat verzameld, en dan is er geen tijd genoeg en dan verdwijnt het in de kast. Ik hoefde alleen wat lijm te kopen en kan voor volgend jaar ook nog vooruit. Ook op quiltgebied ligt er het nodige maar ook dat hoef ik niet te kopen, wel saai natuurlijk. werk zit er niet meer in, het is te triest om steeds afgewezen te worden, maar gelukkig breekt voor mij de zon weer een beetje door.
Lieve groeten en een knuffel van Ria ������������������������

Ria zei

Die DH van jou is een echte schrijnwerker!! Wat mooi is alles wat hij maakt. Ook weer leuke sneeuwmannetjes van jou... oude liefde roest niet hè... Ze blijven leuk om te zien en om te maken.
Groetjes en fijn weekend.
(heb wel steeds gelezen, maar weinig gereageerd door alle kopzorgen hier. Ga me beteren :) )