zondag 22 januari 2017

Stapje voor stapje....

Wordt er hier gewerkt aan de huiskamer, iedere week weer wat verder! Soms iets groots en soms maar een heel klein stapje zoals deze week die druk was met andere dingen en er alleen maar een nieuw kussen bij kwam en zo leuk:


Ik kocht al weken geleden het effen roze kussentje en gisteren vond ik in Lelystad het gebloemde exemplaar! Het geeft een vrouwelijke touch aan de stoere grijze bank!


Ik was er opeens helemaal uit! Voor het onderbreken van al dat grijs zou ik roze gaan gebruiken en dus kwamen er ook roze kaarsen op de stoere betonnen kandelaars en ik vind het echt een plaatje met de dadeltak in de vaas.


Doordat de lambrisering vorige week toch donkerder grijs is geschilderd ( de eerste keer was de kleur een stuk lichter, te licht naar mijn smaak) is het nu echt een mooi plaatje en komt ook het borduurwerk beter tot zijn recht!


En dan hingen deze zinken letters al jaren boven op zolder op mijn werkkamer, maar daar kwamen ze niet mooi uit, maar ik vind ze helemaal gaaf bij de kleuren in de huiskamer passen, moet alleen nog het juiste plekje ervoor vinden om ze op te hangen, maar misschien plak ik ze voorlopig maar gewoon tegen het behang met van die speciale strips, kan ik het altijd nog veranderen!


Zo jullie even bijgepraat en ja ik zette heus wel steekjes aan mijn borduurtje, het alfabet is af en nu nog maar één vaas met bloemen te gaan en het ronde werkje is helemaal af en ik kan er een spelden kussentje van gaan maken, nu maar hopen dat het niet te groot is voor mijn standaard!

Fijne dag!

12 opmerkingen:

christine zei

Lekker toch als het zo stukje voor stukje jullie eigen plekje wordt. Vind het super staan rosé met grijs .
Het borduur werk schiet ook op.

Jeanny zei

Lida, wat heb je het super gezellig gemaakt!

quiltingmieke zei

Piep. Wat wordt het mooi meid
Knuf

Kiekplaotiesenzo zei

dat wordt prachtig Lida, echt mooi !!!!

foekie's fashion zei

Staat warm dat roze bij dat grijs, mooie combi. Je borduurwerk hangt daar ook mooi. Je nieuwe werkje zal best ook heel mooi worden. Nog een fijne zondag verder.

Annelein zei

Leuk die roze accenten hier en daar...*Ü*... Je borduurwerkje is ook heel lief om te zien...

Guusje, zei

Wat wordt het mooi en roze met grijs is prachtig. Je borduurwerk vind ik ook mooi. Ben benieuwd hie het straks gaat worden.

Ineke zei

Mooie combinatie, grijs en roze, erg leuk aan het worden! Kussenhoesje met bloemen ook erg vrolijk.
Fijne avond

Frederika zei

Leuk om zo langzaamaan de boel te veranderen. De combinatie roze bij dat grijs geeft een mooi eefect

Unknown zei

Ja, roze en grijs is heel mooi!

Marjan zei

Wat ziet het er mooi uit bij jou! Je borduurwerk wordt prachtig...

Chris zei

Mooie zachte combinatie, dat grijs met roze. Ik denk dat jullie kamer er nu heel anders uitziet dan toen ik bij jullie was.
Fijn weekend.