dinsdag 13 oktober 2015

Zo'n vreemd lapje!

Ik zat te lezen op de blog van Goof en zag dat zij zomaar een vreemd kleurtje stof tussen haar diamanten stopte en ik wist opeens welke kleur dat laatste rondje op dit deel van mijn quilt moest worden:






En dat "vreemde" geel tussen de roze/rode/grijze en witte lapjes staat eigenlijk onwijs leuk en fleurt in ieder geval dit deel perfect op, tenminste dat is mijn idee!
Bedankt Goof voor de inspiratie en eerlijk is eerlijk ook mijn DH want hij koos ook dit lapje uit!


Zo en nu kan ik al twee delen gaan dubbelen want ik kocht afgelopen vrijdag wollen tussenvoering en weten jullie nog dat verkeerde grijs dat ik eerst had voor deze quilt, dat ga ik nu gebruiken als achterkant, maar wil er nog wat andere lapjes voor gebruiken, zodat ook de achterkant wat spannender wordt!

Fijne dag!

10 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Dat heb je goed gedaan! !

Ans zei

Leuk is dat, bij een ander het idee zien en daardoor jou eigen ding ermee af maken. Dat is het leuke van al die blogs volgen, je ziet zo vaak iets wat jou weer op weg kan helpen voor inspiratie.

FLR zei

Mooi! Dit is het helemaal!

Annie Kingma zei

Word zeker mooi.
Succes verder
Groetnis Annie

Truus zei

Soms ben ik ook veel te voorzichtig met het kiezen van kleuren.
Deze kleur past er heel goed bij.
Veel quilt plezier.
Het vogelhuisje is heel leuk geworden!
groetjes, Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Helemaal mooi, leuk, fleurig en spannend, Lida, dat geel ertussen!
Groetjes van Ageeth

Guusje, zei

Qhet past er zeker erg mooi tussen. Goed gedaan.

Ineke zei

Wat leuk!

Kiekplaotiesenzo zei

oh wat is dat mooi, prachtig geworden.

Villa Zeezicht zei

Gaaf dat gekke geeltje ertussen Lida, je zou het misschien niet bedenken maar het geeft inderdaad een heerlijke oppepper aan het geheel :)