zondag 4 januari 2015

Zo duf!

Wilde ik gisteren beginnen met de sneeuwmannen hanger, maar ik besloot dat het saaie band dat ik al had niet zo leuk was, op het voorbeeld staat band met een leuke kantrand erlangs, dus ik naar Naaldwijk! Het is gelukkig maar een kwartiertje in de auto, maar ik kwam dus voor een gesloten deur en ik was nog van plan geweest even te kijken of ze open waren, maar duf als ik was weer vergeten!
Toen op zoek naar iets anders, wacht eens heb nog die sneeuwbollen om te borduren, dus linnen gezocht en toen had ik dus de patroontjes weer ergens verstopt ... ehh opgeborgen! Ze stonden netjes in de boekenstandaard op de kast!

Gelukkig vond ik ze gisteravond en dus ligt nu alles klaar om te beginnen:


Heb net even de boel glad gemaakt, een was in de droger gestopt (wij hebben hier nog goedkope stroom in het weekend!) en nu is dus de rest van de middag voor mij!

Fijne dag!

7 opmerkingen:

betty prins zei

Ach Lida, dat gaat soms zo, hoofd nog een beetje warrig van de feestdagen..

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n warrig hoofd, lol! Wat een aparte laars, heel mooi! En die sneeuwbollen zullen vast goed staan op die stof, Leuke patroontjes, ik ga eens even kijken bij Thiscles. Niet dat ik tijd heb om ze te maken, hoor. Er ligt nog zoveel te wachten...
Borduur ze! Knuffel, Cisca

Truus zei

Zoiets overkomt mij nou nooit!!!
Weet altijd alles na lang zoeken te vinden en sta nooit voor gesloten winkels.....zuuuuucht-de leeftijd of de feestdagen???(lol)
Veel borduurplezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Heel veel plezier bij het maken van een nieuw werkje Lida!
En dat warrige? 'k Zal maar niet vertellen hoe ik soms alle laden opentrek.
Een mooie week gewenst!

Lieve groet,
Gerry

marijna zei

Jammer is dat als je voor een dichte deur komt. Hier zijn ook verschillende winkels tussen kerst en uod en nieuwe gesloten. Geef ze eens ongelijk. Maar je kunt toch weer verder.

Gerard zei

Hahaha, heel herkenbaar. Ik weet dat ik een patroon heb opgeborgen, maar waar??? Zo zocht ik weken naar een hamertje, dat gewoon op mijn werkrafel had moeten liggen, maar dat niet deed...tot ik het onder een velletje tekenpapier vond, wat ik dus nooit op had getild...Bravo, jij vond het dezelfde avond al!

christine zei

mooie sneeuw bollen ik spaar ze in het echt heb juist dit jaar weer een mooie gekocht staan zo leuk op de vensterbank. leuk ben benieuwd naar het resultaat.

christine