zondag 21 september 2014

Ja ik weet het!

Ik ben hartstikke laat en dan heb ik ook nog eens niets te showen, nu ja wat betreft steekjes! Gisteren druk geweest met hand- en spandiensten bij DH die druk was met de keuken en met het opruimen van zijn schuur (die man blijft ruimen!) en gisteravond ben ik zelfs op de bank in slaap gekukeld! Maar vanmorgen lekker kalm aan gedaan en ben nu bezig met de randjes van vorige week en heb net even samen met DH het bordenrek proef gehangen!


Nu kan hij bepalen hoe en waar de planken komen voor de grote schalen etc. en nu kunnen ook de laatste planken geverfd worden, want op een afvoerleiding na zijn alle leidingen nu geplaatst en ook de verwarming hangt al, al met al een reuze klus, maar er zit schot in!

Fijne dag!


14 opmerkingen:

Yvonne zei

Het wordt vast prachtig Lida, mooi dat bordenrek!

Mirjam zei

Oh Lida, wat een prachtig bordenrek. Die keuken van jou gaat echt zo mooi worden...
Ik wens je een heerlijke avond, en super mooie nieuwe week,
liefs,
Mirjam

Balsemien zei

Leuk hoor dat rek, zeker straks met je mooie bunzlau servies ;-)

Rennie zei

Ben zo benieuwd naar het resultaat!

Sylvia zei

Nou Lida, volgens mij komt het helemaal goed met die keuken!
Ik zie `t nu al! Succes verder.
Groetjes Sylvia.

foekie's fashion zei

Wat een leuk bordenrek!Komen natuurlijk hele mooie borden in! Groetjes van Joke

marga zei

Wat een schattig rek is dat.Gaat vast heel mooi worden.
Groeten
Marga

Truus zei

Oh dat bordenrek..zuuuucht,al heel lang op mijn verlanglijstje en helaas weer niet dit jaar op mijn verjaardag gekregen.
Succes voor jouw DH met de keuken.
groetjes,Truus uit Drenthe

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Het wordt prachtig
Wat zullen jullie straks genieten!!!
groetjes
Wietske

Home and Lifestyle zei

Dit voorproefje ziet er al geweldig uit!

Liefs, Ingrid

Noa zei

het begint er op te lijken en het moet eerst slechter worden voor het beter wordt en het eindresultaat is straks hartstikke mooi fijne dag

Anoniem zei

Wat een prachtig rek. wat zal de keuken mooi en gezellig worden.

Villa Zeezicht zei

Oh, wat wordt dit mooi!!! Het bordenrek is het helemaal :) Spannend hoe de rest gaat worden!!

Chris zei

Een hele klus hoor, die keuken. Maar het wordt een plaatje, dat is zeker!