zondag 28 september 2014

Een uurtje...

Vannacht een uurtje wel besteed, met slapen? Nee helaas kreeg een maagzuuraanval en dus mijn bed uit, medicijnen ingenomen en een uurtje aan de eettafel gaan zitten onder de grote lamp en steekjes gezet en eindelijk heb ik ze af:



De randjes van twee weken geleden! Ja ik liep echt achter en door mijn geheime project TS en de quilt was er ook niet veel tijd meer over om aan de randjes te werken, maar ben ook nog aan de randjes van vorige week begonnen en die hoop ik vandaag toch af te krijgen, dan heb ik nog vijf dagen voor de randjes van deze week, moet toch lukken!
Zo ik ga snel aan de slag, want na lekker te hebben uitgeslapen is het toch al weer laat geworden!

Fijne dag!

3 opmerkingen:

Frederika zei

Wat heb je je tijd nuttig gebruikt.

Truus zei

Veel borduurplezier en zonnige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

marijna zei

Een welbestede nacht gehad. Mooie randjes maak je.