donderdag 28 augustus 2014

De laatste!

Wat? Nou de laatste letters staan op mijn merklap! Ja zelfs mijn initialen staan er al op, nu alleen nog de cijfers, wat randjes voor de afwerking en hij is klaar, maar ja op die cijfers moeten we dus nog tot volgende week woensdag wachten! Hier het resultaat tot nu toe:


Wist eerst niet hoe ik mijn letters erop zou zetten en heb toen al gaande zelf een kleine v en d erop gefrommeld, geloof dat het redelijk geslaagd is.
Nu vandaag een hoop te doen, kwam ik gisteren (door deze letters) niet aan naaiwerk op zolder toe, vandaag moet ik kasten leegmaken (het breekwerk van de keuken gaat beginnen!), naar Ikea, boodschappen doen en nog wat telefoontjes plegen, dus geen idee of er nog iets uit mijn handen zal komen!

Fijne dag!

14 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Lida,
Tot zover ziet het er al prachtig uit. Ik ben heel benieuwd naar hoe het er uit gaat zien als het helemaal af is... Met rand en al...
Succes vandaag met je drukke bezigheden.
Fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

carine zei

hele mooie randjes en terug een werkje bijna af! Chapeau..; dikke knuffel Carine

Marga (MarPie) zei

Succes vandaag, je lapje word schitterend.

Groetjes,
Marga♥

Marjan zei

Dat heb je snel gedaan! Die kleine v en d passen er helemaal goed bij. Je hebt een drukke dag voor de boeg, 'werk' ze!
Groetjes weer

Johanna Zweden zei

wat mooi Lida
Groetjes uit Zweden

Ria, zei

Wordt weer een lief lapje, Lida.
En een hele mooie kleur.
Sterkte met de brekerij...

Truus zei

Het wordt mooi Lida en sterkte vandaag met alles.
groetjes,Truus uit Drenthe

Manuela zei

Your sampler looks good.

Greetings, Manuela

quiltingmieke zei

piep wat ziet je sampler er mooi uit meid, mooi werk hoor knuf

Anoniem zei

Hallo Lida,
Je borduurwerk wordt mooi!
En ik wens je veel sterkte bij het slopen en opbouwen van de keuken!

Lieve groet,
Gerry

Gerard zei

Het ziet er beeldschoon uit! Ik word bijna jaloers dat je al zo ver bent! Hahaha, ik moet nog steeds beginnen, maar andere projecten hebben voorrang om (af) te maken .

Ageeth Dorsman zei

Dat heb je snel gedaan! En wat is het beeldschoon geworden, vooral in deze kleurkeuze.
Groetjes van Ageeth

Ineke zei

Het ziet er geweldig mooi uit!!!

Liefs, Ineke

Rennie zei

Erg mooi geworden Lida.