maandag 16 juni 2014

Randjes!

Gisteravond even doorgezet met de randjes, 's middags er ook wel aan gewerkt maar daar we eters hadden zowel voor de lunch als voor het avondeten (lekker gebarbecued) was er niet al teveel tijd voor, maar 's avonds tijdens het voetballen (DH kijkt bijna naar alle wedstrijden!) kon ik lekker doorjassen en daar het deze keer heel simpele patroontjes waren hoefde ik er ook niet echt bij na te denken! Heerlijk!


Om vijf voor twaalf zette ik het laatste steekje, zei DH welterusten en ging naar bed, hij zat nog aan het scherm gekluisterd!

Maar ben dus weer helemaal bij! Vandaag achter de naaimachine (niet Ome jan die is weer vanwege een storing terug naar de winkel, heb er na zijn beurt nog geen steek mee genaaid!) om nog 14 mutsen te maken voor het 400 jarig bestaan van Maassluis dat met heel veel activiteiten wordt gevierd! Kijk maar eens hier of er ook iets van je gading bij is:
http://ervaarmaassluis.nl/

Fijne dag!

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

PRACHTIG!! ja, soms moeten we gewoon eventjes door,..
:o)

Johanna Zweden zei

Hij word mooi Lida
Groetjes uit Zweden en een fijne handwerk week

katrien zei

Mooie kleur gebruik je.

Anoniem zei

Mooi Lida jouw randjes.
Ben nog steeds achter,maar ga door tot ik weer bij ben.
Bij je biscornu zou ik aan de voorkant geen hartje borduren in 't midden--dat zie je toch bijna niet met de knoop er door.
Succes met de achterkant.Ben je nu klaar met de mutsen?
groetjes,Truus uit Drenthe

inge zei

mooi die randjes! (en met je dh die voetbal kijkt, heb jij extra veel borduurtijd, elk nadeel heb zn voordeel, zei er ooit iemand ;-))

Judith zei

Leuk hoor je randjes, volgens mij zijn jullie nu bijna het jaar rond of is het al klaar? fijne dag vandaag, ben een beetje blogjes aan het bijlezen