zaterdag 7 juni 2014

Nummer drie!

Was ik gistermorgen ongeveer op de helft, gisteravond was mijn derde seizoensborduurtje af! Natuurlijk werd er weer druk achteruit gewerkt, vooral 's middags toen ik tot de ontdekking kwam dat ik 's morgens tijdens de bee de deur ondersteboven had geborduurd! Maar hier is de winter:


Ik vind hem zelf erg leuk geworden en natuurlijk maken de twee sneeuwmannen hem voor mij helemaal af!
Hier zien jullie de eerste drie samen:

Linksboven de lente met de jonge vogeltjes en de haasjes, rechtsboven de zomer met de bloeiende bloemen, de bijenkorven en de bij en onderaan de winter met sneeuwmannen en sneeuwvlokken, nu nog de herfst waarvoor ik een warme roodbruine tint heb gekozen.

Vandaag ben ik bijna de hele dag in Zwolle en daar de mannen daar hard aan het werk zijn, zal ik mij waarschijnlijk wel met wat steekjes kunnen vermaken!

Fijne dag!


14 opmerkingen:

Grit zei

Alle drei Jahreszeiten sehen wunderschön aus.
LG Grit

Monica zei

Hé, wat schiet jij hier mee op, ze worden leuk, gezellige dag vandaag

Yvonne zei

Die laatste gaat vast ook zo afkomen. Ze worden erg leuk!

Ans zei

Wouw, wat worden ze mooi en wat ga je snel!

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden en wat zijn ze bij elkaar ook erg mooi.

Truus zei

Dan komt vandaag de herfst vast wel klaar! Mooi is ook deze 3e geworden.En je bent maar op een half uur afstand van hier!
gezellige dag en fijne Pinksterdagen
groetjes,Truus uit Drenthe

Johanna Zweden zei

Wat zijn ze leuk Lida
Fijn weekeinden groetjes Joke

Chris zei

Ze zijn leuk Lida, maar geef mij nu maar even wat zomer, haha! Fijne dagen.

Manuela zei

All the three season look wonderful.

Have a wonderful weekend, Manuela

Home and Lifestyle zei

Tot nu toe al een heel mooi resultaat, Lida.

Ik wens je een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

Frederika zei

Ze zijn leuk. Fijne pinksterdagen

Judith zei

Snoepjes zijn het, alledrie

Ria van Kasteel zei

Wat een schatjes, komende in een werkje of gaan ze apart ?

Groetjes van Ria ;0))

foekie's fashion zei

Leuke werkstukjes en wij zien niet dat je achteruit hebt gewerkt hoor. Groetjes van JOke