zaterdag 26 april 2014

Halverwege!



Ben druk met de steekjes voor het Marker naalden-etui en ik moet zeggen dat het fijne linnen wel veel concentratie en energie vraagt om te borduren, dus ik doe iedere keer een stukje en zojuist tijdens het laatste stukje van het bezoek van de koninklijke familie aan Amstelveen zette ik de laatste steekjes van de eerste helft:

Tegen de verwachting in waren de prinsesjes er ook bij. Aanwezigen waren blij verrast.  
Ik borduur met handgeverfd garen dus je ziet de kleur verlopen en het oude blauw geeft een prachtig resultaat!

Hoop dat jullie ook hebben genoten van het bezoek en vooral van de kinderen en dan niet alleen de drie prinsesjes maar vooral van al die kinderen die zo hun best deden om de eerste Koningsdag tot een geweldig feest te maken!

Nog een fijne dag!

6 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een prachtig effect geeft dit garen, maar ook het patroon is zo mooi!!! De kinderen hebben zo mooi gespeeld/gezongen en zo goed hun best gedaan, prachtig!!!
Het was een prachtig ontvangst voor het Koningspaar en familie.

Fijn weekend

Ria, zei

wat mooi, dat oude blauw.
Koningsdag... even wennen; voor iedereen, waarschijnlijk.
Maar net zo feestelijk als altijd.

Anoniem zei

Mooi kleurtje, Lida, van je mooie borduurtje.
Het was een mooi feest vanmorgen.
Ik wacht alleen op het moment dat de kinderen nog eens hun eigen kleding gaan dragen i.p.v. steeds alle drie hetzelfde.
Een fijne avond!

Liefs, Gerry

Anoniem zei

Wat een mooie kleur blauw gebruik jij voor dit borduurwerkje.
Gebruik je geen loep?
Zelf kan ik niet meer zonder dit hulpmiddel werken.
Niets gezien van het feest van de kon. familie-logees en op stap geweest.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Frederika zei

Mooie blauwe kleur die je gebruikt. Leuk resultaat

Inge zei

Wow Lida, dat ziet er mooi uit!