maandag 24 februari 2014

Soms ...

Soms valt het mee en dat was gelukkig gisteren het geval! Zaterdag belde mijn broer, Mams was niet in orde en ze was maar half aangekleed en zat in haar ochtendjas, nu je snapt dat ik schrok, maar toen ik er zondag naar toeging was ze weer aangekleed en zat ze te slapen in haar stoel! Ze schrok wakker toen wij binnenkwamen en was zo blij toen ze ons zag, maar toen ik haar vertelde dat ik dinsdag met haar ga winkelen, was ze nog blijer en fleurde weer helemaal op! Nee ze heeft niets nodig, 14 broeken en zeven vesten, tig truitjes en bloesjes en bergen ondergoed maken een volle kast, maar het wordt voorjaar en dan wil je toch iets nieuws! Er hangt zelfs nog kleding met de prijskaartjes eraan en ze komt echt niets tekort, maar ja het voorjaar kriebelt en dus gaan we op een bloesje uit!
Ook wil ze een cadeautje voor mijn verjaardag kopen, nu heb ik echt geen idee wat het moet worden, heb alles en het zal dus wel een plant of een mooi boeketje worden!
Maar daardoor geen steek gezet en nu DH ligt te slapen (hij gaat weer een hele week 's nachts werken omdat een collega zijn elleboog brak) ga ik dat maar eens inhalen, kan nu toch niet stofzuigen!

Fijne dag!


14 opmerkingen:

Chris zei

Natuurlijk schrik je van zo'n bericht. Op haar leeftijd! Wat heerlijk dat jullie er samen toch weer op uit kunnen Lida. Jullie zijn met elkaar gezegend!

Evelyne zei

Goed teken dat je moeder nog een bloesje wilt.
Dan heeft ze nog zin in het leven!

lieve groetjes, Evelyne

Rennie zei

Zorg maar goed voor je mams nu ze nog bij je is.

Supergoof zei

Goed idee! ik heb dat vorige week met mijn mam gedaan, ze liep stralend door de winkel in haar nieuwe kleren (en inderdaad kasten vol thuis,...) ze fleurde helemaal op omdat niemand gelooft dat ze 82 is. Veel plezier!

Anoniem zei

Ja, Lida, dan schrik je even. Als je ouders zo oud worden en brozer, word de zorg toch meer.
Fijn dat het weer beter gaat en dat jullie dinsdag gezellig uitgaan.
Een hele fijne dag gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Wordt er in het tehuis niet opgelet of ze zich aankleedt?
Gezellig morgen samen aan 't winkelen.En niet kunnen stofzuigen omdat je man slaapt en daar rekening mee moeten houden,is niet altijd gemakkelijk-heb dat ook mee gemaakt en helemaal lastig toen de kinderen nog klein waren.
Veel borduurplezier.
groetjes,Truus uit Drenthe

Willeke de la Chambre zei

Helemaal leuk, dat je met je mama kunt gaan winkelen. Wedden dat jullie wat leuks vinden?
Groetjes,

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gelukkig dat het weer goed gaat. En fijn dat ze nog mee kan om te winkelen, geniet er maar van zolang het kan. Veel plezier samen!
Knuffel, Cisca

Ria, zei

Altijd een schrik als er iets is met onze "zorgenkindjes", he Lida.
Ik heb ook een kwaaie week achter de rug. Mijn moeder had een vreselijke rugpijn-aanval, in combinatie met een blaasontsteking (dit bleek later pas)
Fijn dat het met jouw moeder niets ernstigs was. Afleiding en aandacht doen vaak wonderen.
Geniet maar van het samen winkelen zolang het nog kan.
Liefs,

foekie's fashion zei

Ja, dat is altijd schrikken als je die berichtjes krijgt. Veel plezier samen met winkelen.

marga zei

Heel veel plezier morgen en geniet ervan.
Groeten
Marga

Ineke zei

Begrijp dat je schrikt, heb het net allemaal ook mee gemaakt. Lief om met haar te gaan winkelen, je doet haar enorm veel plezier mee.

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Het lijkt me vreselijk moeilijk als je moeder ineens zo kwetsbaar is... gelukkig dat het nu weer goed met haar gaat! Heel veel shopplezier samen, geniet er van, enne, een leuk lentebloesje is nooit weg :)! Lieve groet!!

Unknown zei

Ik herken alles wat je schrijft,
mijn eigen moeder is momenteel ook erg broos na de dood van mijn vader vorige maand.
Ze lijkt ongeveer de leeftijd van die van jou te hebben.

Ik probeer zo vaak mogelijk langs te rijden (maar het is ver). Volgende week mag ze komen logeren voor een dagje of zo.

Mijn laatste blog gaat ook over haar, lees maar:
http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2014/02/lenteoverladen-huis.html