vrijdag 10 januari 2014

Bedankt en ga je mee op visite?

Eergisteren kreeg ik de tip om eerst even te kijken of mijn laptop wel goed stond qua datum en tijd en als ik die goed zou zetten dan zou het probleem van de foto's up-loaden misschien weg zijn! Wel dat klopte en dus kan ik jullie vandaag laten meegenieten van de foto's die ik maakte bij Jessie in Heerlen! Meiden puur genieten van al haar creaties, niet alleen de zelfgebakken Limburgse vlaai, maar natuurlijk vooral al haar prachtige handwerken!
Kijk niet naar de kwaliteit van de foto's, ik dacht dat ik mijn camera had vergeten en heb deze met mijn mobieltje gemaakt, maar helaas was het licht niet optimaal, maar kijk maar gewoon mee en geniet:


 Hier bleek mijn mobielcameraatje op sepia te staan, maar de prachtige merklappen komen toch wel uit!


Net als haar schitterende Hardanger kleedjes die de tafels sierden, daar kijk ik echt met afgunst en bewondering naar! Meiden zo mooi!


Hierboven een stukje van het kleed op de eettafel en hieronder van de salontafel:


Gelukkig kreeg ik mijn cameraatje weer netjes in het gareel en kan ik jullie dit schitterende borduurwerk met de Markense kwastjes in kleur laten zien:


Staat zo tentoon in haar werkkamertje op een prachtige antieke borduurstandaard!


En dit mooie borduurwerk wordt dus echt gebruikt als speldenkussen, beeldschoon!


In een vitrine liggen naast beeldschone handwerkjes zoals het geurkussentje hierboven, ook allerlei antiek handwerk gereedschap, zo'n heerlijke inhoud, daar kan ik dus echt van genieten!


Haar zoon maakte deze extra lange kapstok voor haar voor haar verjaardag en daar hangt dus al dit moois aan en het rekje eronder begint ook al aardig vol te hangen met al die leuke kleine maaksels!
Nu geloof mij maar het klikte meteen tussen ons en ik had er nog veel langer kunnen blijven om alles te bewonderen, maar helaas moest ik weer op tijd weg om Tara uit te gaan laten!
Lieve Jessie bedankt voor de lieve ontvangst en bedankt dat ik al dat moois mocht bewonderen en tot gauw!

Fijne dag!

P.S. Heb ook de foto's bij de vorige logjes kunnen plaatsen!

17 opmerkingen:

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Wat een goed idee, die lange kapstok. Prachtige borduurwerkjes!

Ans zei

Mooie foto's van mooie werken!

Unknown zei

Wat geloof ik graag dat je daar je ogen uitkeek, dan kom je toch weer boordevol inspiratie thuis hè ;)
Liefs, Sonja

Jeanny zei

Dat is een leuk bezoekje geweest, echt genieten voor beiden!
Fijne dag

KijkDaarIs zei

Wat fijn dat je de foto's weer kunt plaatsen...zo kunnen we meegenieten van al dat prachtwerk !!
fijne dag..:0)

Trui zei

Valt best mee met de foto's hoor! Goed te zien dat je genoten hebt! <3

Rennie zei

Wat moet jij genoten hebben. Kwijlen kwijlen en nog eens kwijlen. In het echt moet dat toch fantastisch zijn. Bedankt dat je me laat meegenieten.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtig borduurwerk en wat eb je mooie dingen in Hillensberg gekocht! En wat zal Tara genieten daar. Veel plezier nog.
Knuffel, Cisca

Home and Lifestyle zei

Dat was een gouden tip, gelukkig dat het probleem nu is opgelost. Jessie heeft het duidelijk in de vingers, het ziet er allemaal prachtig uit.

Fijn weekend Lida! Lieve groet, Ingrid

liefdevoortextiel zei

Hoi Lida, fijn dat het probleem van het downloaden is opgelost.
Ik vond het reuze gezellig dat je er was, tot een volgende keer!

Ineke zei

Wat een heerlijk logje om te lezen, mooi met de foto's erbij! Je hebt wel veel geluk met het weer het lijkt soms wel lente.

Geniet er nog maar van vandaag is ook nog mooi volgens de berichten!

Liefs, Ineke

AnitaS zei

Wat een mooi borduurwerk. Ik zit met mijn neus op het scherm te kijken.

Gerard zei

Wat leuk, dat je bij Jessie op bezoek bent geweest. Ik lees trouw haar blogs en zie de prachtigste werken langs komen. Ze maakt echt prachtige dingen. Heb je het Marker bruidslijfje in het echt bewonderd? Ben een beetje jaloers...

GRANNY'S HOUSE zei

Wat moet jij daar genoten hebben en zo'n kapstok wil ik ook wel.

Groetjes
Ines

Antje uit Urk zei

wow, wat veel moois!!

Sis Voorn zei

Vraag maar aan Tara of ze met Chippy wil wandelen ;)
Zie net dat je in mijn buurt zit !

Anoniem zei

Leuk verslag, fijn uitstapje voor je geweest,
Maar ik zie een knottedoek en daar zitten Akertjes aan
en geen Marker kwastjes denk ik.
Margreet Beemsterboer heeft er een cursus in gegeven.
Ik denk dat je op internet wel een verklaring van de Knottedoek kan vinden. Licia Huizer