vrijdag 25 oktober 2013

Die snertmeid en de lieve meid!

Welke snertmeid? Nou Tara!! Die vond het weer eens nodig als een gek te gaan trekken en al hield ik haar met twee handen vast ze zag toch kans zich los te trekken, maar ja een kindje met een knalroze poppenwagen was ook zo leuk vond zij! Alleen ik vond het minder mijn ringvinger van mijn linkerhand zat klem en dus liep ik door met de vinger in mijn mond en thuisgekomen na een lekker lange wandeling, gauw ermee onder de kraan maar helaas hij blijft pijnlijk en hij wordt ook dik en blauw, dus dat betekent dat ik even kalm aan moet doen, want terug kloppen helpt niet! Maar Tara had het prima naar haar zin, kijk maar:


Ze heeft het hele pad wel drie keer gelopen, ze genoot!

Maar nu kan ik jullie meteen ook even laten zien wat die lieve meid Jessie voor mij maakte:


Ze stuurde het al eerder deze week, maar met de foto's van Veldhoven kwam het een beetje in de verdrukking, daarom nu speciaal de foto van die schattige hartjes en de mooie kaart en de leuke patroontjes! Jessie nogmaals bedankt, ik ben er reuze blij mee!

Zo vandaag andere dingen te doen dan handwerken, maar misschien dat het vanavond nog wel lukt!

Fijne dag!

11 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Tja, soms nemen ze een loopje met je ;-)

Lief en mooi cadeautje.

Groetjes
Ines

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Tja, wie is er de baas bij jullie?
Hier is het ook af en toe een gedoe hoor, maar dan met de katten.
Ze gaan altijd op de kattenbak als ik net zit, overgeven als ik er niet bij ben, en ze lopen altijd voor je voeten.
Maar een blauwe vinger is pas echt vervelend!
Hopen dat het snel weer over gaat
groetjes
Wietske

mieke zei

Ojé, die vinger dat is lastig.
En het meisje met de poppenwagen ?
grtjs Mieke

liefdevoortextiel zei

Pech loopt de laatste tijd met je mee,ik hoop dat het snel weer beter gaat.

AnitaS zei

En je vinger heb je zo nodig met borduren. Beterschap en een fijne dag.

ria vogelzang zei

Ondeugende Tara! Mssr ja, neem het haar maar eens kwalijk; vooral als je het door haar ogen ziet....:)
Wel veel sterkte met je vinger, want dat is echt helemaal niet leuk!
Groetjes, Ria.

Berkeboom zei

Ze kunnen zo lekker eigenwijs zijn, maar arme jij sterkte met je vinger. Groetjes Gré

Anoniem zei

Heb je nooit eens aan een gentle leader gedacht Lida. Dat is juist voor dit soort gedrag en om de hond te corrigeren zonder dat je er veel aan hoeft te doen. Sterkte met je hand.

Chris zei

Ik snap het wel van Tara hoor. Zo'n roze poppenwagen, dat kan je als 'meisje' toch niet aan je voorbij laten gaan! Dan vergeet je alles en iedereen, zelfs je 'moeder'. Wel lastig hoor, zo'n pijnlijke vinger.
Wat een enig presentje kreeg je Lida. Zoiets is altijd weer leuk om te ontvangen.

Guusje, zei

Wat een mooi cadeaut. En die Tara toch maar ja her is ook wel erg aantrekkelijk als je zoiets ziet. Beterschap voor je vinger.

Janny de Roo zei

Dat had ook anders af kunnen lopen Lida....vallen ? Volgens mij moet jij meer spek eten, zodat je wat sterker wordt....Ondanks alles een prettig weekend en hou vooral je vingers in de gaten.....