maandag 1 juli 2013

Niet veel maar toch!

Gisteren wat steekjes gezet aan mijn Dear Jane! Wat het leukste was dat ik toch de derde kleur heb gebruikt en wel de lichte roze! Ik was eerst van plan deze kleur helemaal te laten vervallen, maar heb hem er nu toch in gebruikt, maar deze kleur zal veel minder gebruikt worden dan de andere kleuren en dus zal ik jullie nu maar even laten zien wat het resultaat van mijn inspanningen was:


Zo is er dus toch weer wat aan gedaan, maar ik heb ook het foutje gevonden en nu ben ik nog aan het piekeren of ik het uit zal halen of niet, zoals jullie weten willen rode tinten nogal eens bloeden en dus ben ik niet zeker of er geen resten zullen achterblijven die de boel kunnen bederven, maar eerst maar eens verder kijken, wil zo graag met de volgende kleur aan de slag, dat is nu eenmaal mijn lievelingskleur!
Fijne dag!

22 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha Lida,
Als je je er niet echt aan stoort zou ik het niet uithalen. Ik heb daar ook slechte ervaringen mee.
Ik zie het trouwens niet hoor, het wordt echt prachtig.
groetjes
Wietske

Else zei

Oh lastig, als het niet opvalt laten zitten! Suc6 ermee het wordt MOOI

Yvonne zei

Mooi verloop van de rode/roze tinten zo. Als de fout niet te zien is.....(kan 'm niet vinden hoor) zou ik 'm ook lekker laten zitten.

Annelies zei

Wat een klus. Wel heel erg mooi.

Ria van Kasteel zei

Veel werk maar een mooi resultaat, en als het foutje niet de zaak in de war schopt zou ik het gewoon laten zitten.

Fijne dag en groetjes van Ria ;0))

liefdevoortextiel zei

Wow het begint al goed uit de zien, laat het foutje zitten nu valt het niet op.

Unknown zei

Oh, wat ben je al lekker ver gevorderd.
Als het foutje de rest van je patroon niet in gedrang brengt zou ik het gewoon laten zitten hoor, in de echte handgemaakte quilten zitten ook vaak fouten ;)
Liefs, Sonja

Frederika zei

Ziet er erg mooi uit zo met de derde kleur erbij.
Ik zou het foutje ook zo laten als het verder niet in de weg zit.
Groetjes Frederika

AnitaS zei

Het wordt steeds mooier. Ik zou het maar niet uithalen. Fijne dag.

Johanna Zweden zei

Hij word echt schitterend en wat ga je snel
Fijne handwerkweek groetjes Joke

GRANNY'S HOUSE zei

Hij wordt prachtig Lida en ik heb net zo'n dilemma, alleen bij mij moet het uitgehaald worden, het valt echt heel erg op.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Niet uithalen Lida, alleen jij weet waar het foutje zit, het is handwerk! Gr. liesbeth uit eindhoven

Annie Kingma zei

Mooi hoor word het zo, als je verder gen hinder hebt van je foutje, weet alleen jij dat.
Groetnis Annie

Rennie zei

Giga karwei maar wel erg mooi. Pas op met uithalen.

ivoorwit.blogspot.com zei

Een prachtig project.
Wie het foutje niet kent, ziet het niet! Fijne dag, groetjes, Thea R.

Ageeth Dorsman zei

Ik vind het prachtig, dat licht roze
erin, dat geeft een heel levendig
effect! En foutje? Zie ik echt niet,
hoor!
Groetjes van Ageeth

Guusje, zei

Ik zou het ook niet uithalen als het niet stoort want net wat je zegt rood uithalen is soms erg vervelend. Verder wordt hij erg mooi.

Chris zei

Je hebt al veel gedaan joh! Wat lijkt me dat een werk!! Wel heel mooi hoor.

Corina zei

Mooi hoor, en je vordert nog best rap, gezien dat je ook andere dingen tussendoor doet.

annemieke zei

Het wordt wel erg mooi en als jij het storend vind, moet je het gewoon uithalen...heel voorzichtig....anders stoort het je toch.......succes...

Wilma Kuin zei

Als het je stoort uithalen en anders lekker laten zitten,...
Wist je trouwens dat de amisch expres een foutje maken in hun quilts?

MarianneD zei

Wat ben je druk aan het borduren en wat wordt het mooi! Gewoon laten zitten hoor dat foutje,als je het niet weet dan zie je het niet....ssstttt....;-)