maandag 27 mei 2013

Leuk en minder leuk!

Laat ik maar het leuke beginnen! Ondanks dat ik bijna de helft achteruit heb zitten werken, kreeg ik toch het tweede peertje af:



Hoop dat ik vandaag ze allebei kan afwerken, zal wel lukken!

Nu het minder leuke! Gisteren kreeg ik bericht dat Cora's Cottage per 1 juli gaat sluiten!  Na een paar geweldig leuke jaren komt er dus een eind aan haar leuke winkel in Schiedam! We kunnen nog maar een paar vrijdagen bee houden en dan is het afgelopen! We zullen waarschijnlijk daarna om de beurt de bee bij ons thuis houden en eerst is er nog een grote uitverkoop, maar we vinden het wel allemaal heel erg jammer! Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer jullie er voor de uitverkoop terecht kunnen, deze week is zij echter gesloten.

Zo ik ga aan de slag, het huis glad en strijken en natuurlijk wat steekjes,  al met al best een drukke dag!

Fijne dag!

23 opmerkingen:

Noa zei

ja ik heb ook de mail gekregen en vind het zo jammer

Ans zei

Wat een leuke borduurtjes, en wat ga je snel. Jammer dat Cora gaat sluiten, het zag er altijd heel leuk uit als zij op een beurs stond. De winkel heb ik nog nooit bezocht, maar die zal ook wel uit het zelfde hout gesneden zijn.

Monica zei

Hè bah, had ik ook nog niet gehoord, super jammer hoor, nu is er bij mij niet veel meer even dicht in de buurt.
Hoop dat zij volgende week wel open is.

Corina zei

Leuke peertjes heb je geborduurd!

Johanna Zweden zei

Wat een leuke peer
Heb alles weer even bij gelezen, wat heb ik veel moois gemist
Liefs Joke en een fijne week

AnitaS zei

Wat zijn je peren mooi. Jammer van Cora, weer een winkel dicht. Fijne dag.

Marjan zei

Schattige peertjes! Ja, heel jammer van en voor Cora...

Annelies zei

Mooie peertjes. Jammer dat er een quiltwinkel sluit !

GRANNY'S HOUSE zei

Je peer wordt prachtig.
Jammer als zo'n winkel sluit, helemaal omdat jullie het daar zo leuk vonden met de bee's.

Groetjes
Ines

Evelyne zei

Leuk hoor je peertjes!

lieve groetjes, evelyne

quiltlodge gerda zei

Wat zijn het toch een beeldschone peertjes! Jammer van Cora. Hoe gaat het met je keel?????

Gerard zei

Prachtige peertjes. Ga je een perenfruitschaal maken? Dat lijkt mij zo leuk om als volgend project te gaan doen.
Altijd vervelend dat een quilt winkel moet sluiten.
Wij hielden een bee bij ieder thuis, om de beurt, met eigen vervaardigd gebak. Nu hebben we een lokaaltje van de gemeente, gratis, omdat wij in deze "commune" wonen. Inwoners kunnen dan gratis van zulke locaties gebruik maken in overleg met de gemeente secretaresse. Zo hebben wij b.v. ook de tafels en stoelen geleend van de gemeente voor een tuin-diner voor 30 personen bij mijn vrouw's 60ste verjaardag. Het heeft voordelen om in zo'n kleine commune te wonen.

Rennie zei

Spijtig dat ze dicht gaat. Geniet van het mooie weer.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ohh wat ontzettend jammer dat ze dicht gaat. Wat moet dat een verdrietig gevoel geven. Waardeloze crisis ook!!!!!
je blog heeft een mooi kleurtje gekregen, het spreekt me erg aan.
groetjes
Wietske

Karen zei

You have been doing some fast stitching on those pears.

Ria, zei

Lieve borduurtjes weer.
En jammer van de sluiting van Cora. Dat gaan een heleboel mensen missen, denk ik zo.

Anoniem zei

Wat jammer,weer een quiltwinkel dicht en voor Cora lijkt het me ook een moeilijke beslissing.
Je peertjes worden leuk-hoe groot zijn deze van jou?
geniet van de zon!
groetjes,Truus uit Drenthe

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat jammer voor Cora's winkel, ik weet niet wat ik lees. Op de bee vanmorgen wist niemand iets. Weer een quiltwinkel minder. Zonde!
Wat een leuk peertje ben je aan het maken. en wat een mooie werkstukken laat je zien. Dat quiltje voor Geertjes huis vind ik zo leuk. Ik heb er ook weleens aan gedacht zoiets te maken, maar ik ben dan bang dat het gestolen wordt.
Zo, je bent de eerste die een reactie bij me gaf, dus je bent ook de eerste waar ik reageer.

Knuffel, Cisca

Chris zei

Dat is echt heel erg jammer zeg dat Cora haar winkel sluit. Wat zullen jullie dat missen!! Ik hoop dat het niet vanwege iets moeilijks is.
Je peertjes zijn leuk hoor.

Frederika zei

Je peertjes worden wel heel mooi. Het is altijd erg jammer als er weer zo'n leuk winkeltje de deuren sluit.
Wel een goed idee om de Bee dan mar thuis te houden.
Groetjes Frederika

Guusje, zei

Wat een mooie peren en wat een triest nieuws. Weer een quiltwinkel die moet sluiten.

carina zei

Zonde en jammer dat zon winkel sluit. Je peertjes vind ik echt enig ook leuk in een wat oud stofje! Geborduurd nog leuker maar ja aangezien dat niet mn sterkste kant is denk ik altijd hmmm leuk kan ik dat ook of hoe kan il dat anders:)
Nice avond

Ann verstreken zei

Hallo Lida!
Bedankt voor je complimentjes op mijn blog! Nu komt het einde wel al in zicht met mijn plaidje.
Maar die peertjes van jou vind ik ook weer heel schattig.
Groetjes,
Ann
X