zaterdag 27 april 2013

Bijzondere dingen op een gewone vrijdag!

Ga je mee, we gaan nog even terug naar gistermorgen waar ik toen ik nog maar net binnen was al werd getrakteerd op twee bijna af zijnde tops van Ria en Henny, kijk maar eens hoe leuk ze zijn geworden,
de eerste is die van Ria die al bezig was met er een mooie rand om te maken:


En deze is van Henny, die even later de winkel indook om een mooie stof voor haar randen en biezen uit te zoeken!

En toen showde Bep een cadeautje dat haar zus Anja voor haar heeft gemaakt , dit handige tasje is prima geschikt om je reisstrijkijzertje in mee te nemen en als je de strikjes losmaakt kun je het gebruiken als
strijkdekentje, omdat de binnenkant van een strijkovertrek is gemaakt, is het niet gaaf!


 Zelf zette ik heel wat steekjes aan mijn borduurwerk, maar vlak voor ik naar huis ging kwam ik erachter dat de meeste fout waren! Nu die zijn ondertussen wel uitgehaald, maar ik hoop vandaag de goede steekjes te zetten! Ach ja iedereen weet toch dat kletsen en borduren niet goed samen gaan!

Fijne dag!



16 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke dingen laat je zien. Dat tasje vind ik een trouvaille.
Ik dacht dat praten en breien niet samen konden....
En wat was jij vroeg uit de veren, vandaag.
Goed weekend en een leuke troonwisselingstijd. Groet, Rya

Grit zei

Die Quilts sind wunderschön.
Und die Tasche auch.
Lieeb Grüße Grit

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Echt leuke quilts. Ik wil al tijden een oude paspop als decoratie op mijn werkplek. Handig tasje, leuk idee.

Unknown zei

Wat een leuke quilt en dat tasje wat een uitvinding knap hoor en zo mooi gemaakt

Fijn weekend

Groetjes Nellie

Wilma Kuin zei

Wat een mooie quilts,...
Een prachtige tas,... Knap werk!!

Anja.M zei

Leuke quiltjes.
En dat tasje vind ik wel heeeeeel erg mooi zeg, helemaal mijn stofjes ook ;0)
Quilt groetjes Anja.

Marians Quiltblog zei

Wat een leuke quilt is het geworden met die blokken met naaigerei. Ik print ze elke maand braaf uit en gaan in een mapje voor ooit. Een enig en handig tasje.
Fijne dag,
Groet Marian

Gonny zei

Handig strijk-tasje dat Anja heeft gemaakt!
Jammer van de foute steekjes. Ach je bent bezig......

Bernadette van gils zei

wat zonde van de verkeerde steekjes maar als gezellig was maakt het minder erg denk ik.
mooie quilt ook, weet iemand waar ik het patroon kan vinden want hij staat op mijn WIM lijstje
als je het weet mail mne dan aub even op bernadettes.hobbyplekje@gmail.com
groetjes
Bernadette

Frederika zei

Wat een handig tasje.
Fijn weekend Frederika

Guusje, zei

Wat een mooie tops en dat tasje prachtig en erg handig. Jammer van je borduursteken.

Evelyne zei

Goh wat een leuk en handig tasje, creatief bedacht!

Fijn oranje weekend en groetjes, Evelyne

Evelyne zei

Goh wat een leuk en handig tasje, creatief bedacht!

Fijn oranje weekend en groetjes, Evelyne

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach wat jammer nou weerMisschien moet je als je naar zoiets leuks gaat ook niet meer zoiets moois meenemen. neem ook maar niet mee naar Frankrijk want echt waar, ik klets jou de oren van je hoofd:)
Maar je hebt wel weer veel moois gezien, vooral die naaimachine en de paspop vind ik helemaal het einde
groetjes
Wietske

Trui zei

Wauw, wat zijn Henny en Ria al ver! Leuk om te zien. Net als dat superhandige strijk-tasje! Goed bedacht!
groetjes en goed weekend!

AnitaS zei

Wat handig dat tasje. Succes met je steekjes.