zaterdag 16 februari 2013

Ruim 200.000!

Gisteren deze mijlpaal gepasseerd er waren in nog geen anderhalf jaar ruim 200.000 bezoekers en dat vind ik echt ongelooflijk! Dus nu maar eens iedereen bedanken die de afgelopen tijd mij heeft bezocht en ook meteen iedereen bedanken die wel eens een reactie heeft achter gelaten!

 Gistermorgen ben ik naar Hellevoetsluis geweest en heb daar opnieuw steekjes gezet aan mijn borduurtje en ik ben zelfs verder gekomen dan de avond ervoor:


Ik vind het echt een schattig patroontje en toen ik daar was heb ik meteen het laatste patroon van de dames van Blackbird design meegenomen! Ik zag het al op hun site en was er meteen weg van:


Nu even uitzoeken welke garens ik nog nodig heb ervoor en als ik die besteld heb kan ik er binnenkort aan beginnen!

´s Middags naar Mams, boodschappen doen en even gezellig koffie gedronken! Toen ik terug kwam van de boodschappen was mijn broer gearriveerd met het stoeltje van Mams dat met een van de lappen van Tante Gon was gestoffeerd:

Is het niet beeldschoon geworden? In werkelijkheid is het iets donkerder rood, maar ik maakte de foto met mijn mobieltje. Vandaag een huis vol visite, DP kookt en ik mag lekker met de kinderen spelen en kletsen en later de keuken opruimen, maar dat heb ik er graag voor over!

Fijne dag!

25 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D*!!!!!!
En bedankt voor de bloemen!!
groetjes
Wietske

Home and Lifestyle zei

Dat verdient inderdaad een bloemetje...van harte gefeliciteerd en een gezellig weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd Lida en bedankt voor die bloemen, ik vergeet altijd te kijken.
Lief stoeltje van je mam.

Groetjes
Ines

Grit zei

HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH !!!

Die Stickerei wird sehr schön.

Liebe Grüße Grit

Quiltpassion.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd, en geniet ze, vandaag!
Mooi, je borduurtje en het nieuwe is beeldschoon, net als het stoeltje!

Knuffel, Cisca

Frederika zei

Gefeliciteerd. Dank voor de mooie tulpen.
Fijne dag geniet ervan Frederika

sylvia zei

van harte meid, en een gezellig weekend!!!

Chris zei

Wat is dat stoeltje prachtig geworden!! Je moeder zal er heel blij mee zijn.
Fijn weekend Lida.

Rennie zei

Stoeltje is inderdaad een beauty. Fijne dag en geniet van alles.

petronella zei

Mooi geworden, dat stoeltje! Ik houd ervan, heb ook opnieuw gestoffeerde stoelen van mijn Grootmoeder en er staat er nog een op zolder te wachten, maar eerst moet er weer een kamer klaar hier in huis, en dat is wat achterop! Ik geniet van je borduurtjes!

josé zei

GEFELICITEERD geweldig. Ik ben pas gaan tellen hier op blogspot.. Van de ander weet ik het niet.

Maar ik kom nog in geen jaren hier aan.

Leuk stoeltje mooie stof ..Veel plezier met de kinders.

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd wat een aantal , en heb de bloemen meteen op tafel gezet
wat is je stoeltje mooi en mooi je borduurwerk
Fijn weekeinden groetjes Joke

Annie Kingma zei

Gefeliciteerd, en een mooi bloemetje geef je ons..
Het is heel gezellig je blog te lezen en volgen.
De stoel is echt een mooie troon voor mams geworden.
Mooi borduurwerk weer gescoord.
Groetnis Annie

quiltlodge gerda zei

Joepie, gefeliciteerd! Tja, leuke blog > veel lezers.
Dank je wel voor de mooie bloemen en heel veel plezier met de kinderen.

AnitaS zei

Gefeliciteerd. Als je blog niet zo leuk was kreeg je niet zoveel bezoekers. Dus eigenlijk zijn de bloemen voor jou. Fijne dag.

Gerard zei

Leuk om zo een bloemetje te ontvangen!
Ik lees je blogjes sinds kort, maar onmiddellijk wel dagelijks.
Je nieuwe borduurpatroontje is heel erg leuk! Succes er mee.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je bezoekers en gezellig die bos tulpen.
Je borduurwerk wordt mooi en ik ben ook weg van Blackbird Design patronen.
gezellige dag en weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Yvonne zei

Jeetje wat veel Lida! Echt een mijlpaal! Wat is het stoeltje van je moeder mooi geworden, mijn Oma had ook zo'n stoeltje, zat er graag in als kind.

Carin zei

Gefeliciteerd !!!

Je borduurtje wordt weer een schatje en je hebt weer een mooi patroon gekocht.
Het stoeltje is een lieverdje.

katrien zei

Super zoveel bezoekers.
Mooi borduurwerk.

Kiekplaotiesenzo zei

Gefeliciteerd Lida met het aantal bezoekers.. en een leuk weekend gewenst! groet Diny

carine zei

Lida dit verdient meer dan een bloempje! Maar je verdient er elke dag eentje, om ons telkens met je nieuwe werk te verrassen, zoals je nu weer doet met de mooie beklede zetel van je mams. Heel mooi en ook de warmte van het rood steelt onze harten. Dikke knuffel Carine

Annelies zei

Van harte met je bezoekersaantal !

mieke zei

Leuk, zo'n hoog bezoekersaantal.
En ja een leuk stoeltje.
Mijn moeder had er ook zoeen.
Ze had het zelf opnieuw bekleed met een zelf geborduurde " lap ".

Ria van Kasteel zei

Gefeliciteerd wat een aantal, maar jij blogt dan ook bijna iedere dag, een geweldige prestatie.

Groetjs van Ria ;0))