vrijdag 1 februari 2013

Februari mood!

Hoera het is al februari en dat betekent dat we steeds dichter bij de lente komen, al zou je denken van niet met die stormachtige buien van vandaag en gisteren en zelfs weer sneeuw in de verwachtingen! Maar nog maar anderhalve maand (nu ja ongeveer!) en de lente doet haar intrede!
Voor mij is februari de maand van de hartjes en dus ben ik al bezig met het huis te versieren met hartjes en deze keer ben ik begonnen op mijn hobbykamer!


Hier op het prikbord hangen heel wat harten die ik van heel veel quiltvriendinnen heb gekregen, het allerlaatste hartje is dat schattige witte hartje dat ik van Carina kreeg met het woordje  LIEF erin! Is die van jou er niet bij, dan hangt deze vast ergens anders in huis en komen we hem deze maand vast nog wel tegen!


Ook mijn harten quiltje heb ik al tevoorschijn gehaald en een plekje gegeven en vandaag komt de wc aan de beurt, eerst alle sneeuwmannen verzamelen!
En deze hangt nu maar even aan de kastdeur van mijn lapjeskast, heb er nog geen haakje voor in het nieuwe toilet!



Dan ben ik druk bezig met de mug-rug swap, heb alles voorbereid en wacht nu alleen op de naam en het adres van mijn swappartner!


Ook heb ik gewerkt aan de ruilquilt die Willeke heeft georganiseerd en waar ik gisteren mijn boekenplank van heb gemaakt, maar mijn creatie laat ik jullie van de week wel zien als het blok is aangekomen bij Marijke! Vandaag weer verder met opruimen op zolder en hopen dat ik een plekje kan vinden voor alle leuke dingen die ik kreeg en hopelijk ook wat steekjes!

Fijne dag

29 opmerkingen:

Frederika zei

Gezellig alle hartjes bij elkaar. Spannend voor wie je de uiltjes mag maken.
Fijne dag liefs
Frederika

Grit zei

Wunderschöne Arbeiten.
Liebe Grüße Grit

Judith zei

Ik haast met je mee naar de lente! Joehoe! Laat het licht, het zachte weer en de tuintafel maar komen, fijn weekend.

Home and Lifestyle zei

Van het odee dat de.ente steeds dichterbij komt, word ik ook helemaal blij.

Ik wens je een fijn weekend, Lida! Lieve groet, Ingrid

Home and Lifestyle zei

Ohhh, een beetje slordig...maar ik drukte per ongeluk op publiceren, voordat ik correcties had aangebracht :( ! Excuses!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Het dringt nu pas tot me door dat het 1 februari is, wat heerlijk! De maand, dat je ineens merkt dat het langer licht is.
Leuk, zo'n huis met harten, en ik ben benieuwd naar je boekenblok, leuk, al die verschillende blokken!
Knuffel, Cisca

Klaske zei

Wat gezellig al die harten! Fijn weekend

Terray zei

Ach wat leuk al die harten....Om vrolijk van te worden.
Ja weg met die grauwheid. We willen lente :-)

Groetjes
Tertia

katrien zei

Leuk al je hartjes.

Phyllis zei

<3 !

dineke zei

In februari is het dus Harten Troef!

GRANNY'S HOUSE zei

Gezellig Lida, bij mij hangen ze ook.

Groetjes
Ines

Hilde zei

Zo ben je helemaal in de sfeer. Gezellig!

AnitaS zei

Wat ziet dat er gezelig uit. Ja hoor ik zie mijn hartje ook hangen.

Jossie zei

Gezellig zo'n 'hartig' huisje. Wat heb jij al veel hartjes gespaard.

annemieke zei

Wat een leuk hartjes quiltje heb je gemaakt..

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach heerlijk, harten vind je overal. Maar zoveel dicht bijelkaar dat ziet er feestelijk uit.
Groetjes
Wietske

liefdevoortextiel zei

Leuk de hartjes,ben er zelf ook favoriet van.

Willy zei

Leuke harten Lida. Lente wil ik wel, maar vind wel dat januari omgevlogen is, het gaat me veel te snel.

Carin zei

Wat leuk al die hartjes in je huis !!

Johanna Zweden zei

Schitterend al die harten, jou Valentine kan niet meer stukFijn weekeinden vanuit Zweden groetjes Joke

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Leuk die hartjes. Het zonnetje schijnt hier en ik heb net de rozen gesnoeid. Dat geeft ook zo'n heerlijk lente gevoel.

carina zei

Ik ben het hele jaar in de ban van hartjes. Letterlijk en figuurlijk:)

Conny's-blog zei

Leuk zeg al die hartjes..........liefs.Conny

Saskia Smit zei

Je quiltje vind ik hart-stikke leuk.

josé zei

Januari is om gevlogen voor mij, door de griep.

Geen benul van dagen soms.

Maar Februari is altijd een speciale maand voor mij.

Ik word hopelijk weer een jaartje ouder deze maand.

Lida bij mij hangen de harten het hele jaar aan een lamp die ik als harten standaard hier voor gebruikt.

En er komen steeds meer bij zo leuk goed opletten hoe ik ze er aan hang.

Bij jou vind ik ze ook leuk, zoals je ze bij elkaar hebt gehangen en je quilt-je super leuk.

Fijn weekend José

Chris zei

Mijn februari hartjes quiltje hangt hier ook al weer in het huisje en staat op mijn blog. Hartjes blijven leuk!!

Yvonne zei

Al die hartjes en dan ook nog hartjes over om weg te geven! Ik ben blij dat ik ook een hartje uit je verzameling heb!

Guusje, zei

Wat ziet het er geweldig mooi en lief uit.