zondag 2 december 2012

Gave patroontjes gekocht via internet!

Weet niet wanneer ik er aan zal beginnen, zal heus nog wel even duren (vogeltje moet eerst af!) en dan heb ik nog veel meer moois liggen wat om aandacht vraagt, maar dit kon ik niet laten! Zag het gistermiddag toen ik van blog naar blog hopte en was er meteen weg van, kijk maar eens:


Ik ben helemaal weg van de chatelaine en het schattige tasje om alles in op te bergen, vond het op deze site zag als eerste deze foto en was meteen verkocht:


Je zult toch maar zo'n schattige uitstalling hebben! Nu weet ik wel dat ik niet alles tegelijk hoef te maken, dus ik kan de meeste dingetjes lekker als tussendoortjes maken, maar ik moet nu nog wel op zoek naar de benodigde dingetjes om het helemaal af te maken! Hoop dat het gaat lukken, maar dat laat ik jullie nog wel weten!

Heel fijne zondag, het is echt steekjesweer!

37 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ohhhh Lida, wat mooi! Ik ga het ook maar eens even opzoeken en paraat houden voor ooit:)
Inderdaad, het is steekjesweer voor jou, ik durf nog niet. Grrrrrr.
Veel plezier ermee en doe maar laarzen aan als je Tara uitlaat. Dat is vast wel nodig.

Liefs

Wietske

Vlijtige Handjes zei

Ja die Fransen kunnen er wat van.
prachtig patroon. Ik doe vandaag ook wat steekjes.
Fijne zondag.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

ik heb het inmiddels ook besteld. Goed om ons er op te wijzen.

groetjes

Wietske

Elly (creatieveling Elly) zei

Dat is zeker niet verkeerd. Mooie patroontjes.

Grit zei

Das ist sehr schön.
Liebe Grüße Grit

Unknown zei

Ooooh lieve Lida, wat doe je me aan? Wat is dit gaaf! Wat een prachtige site met prachtige spulletjes, er komt zo weer een ton aan inspiratie voorbij ;)
Ook hier is het steekjeszondag, even bekomen van het drukke dagje gisteren,
dikke knuffel van Sonja

Anoniem zei

Dat zijn inderdaad leuke spulletjes. Mooi patroontjes.
Groetjes, Renske

Corina zei

Oh dat ziet er heel leuk uit! Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarvoor viel. Ik ga op die site ook maar eens kijken... en inderdaad, voor vandaag heb ik weer steekjes in de planning ook. Veel borduurplezier!

Frederika zei

Kan me indenken dat je dat niet kon laten liggen.
Fijne zondag Frederika

Annelies zei

Wat prachtig !

GRANNY'S HOUSE zei

Beeldschoon!!!

Groetjes
Ines

Hermie zei

schitterend, kan me helemaal voorstellen dat je ervoor gevallen bent.

Noa zei

wat mooi heb haar blog even bekeken

Berna zei

Prachtig patroontje!
Fijne zondag.

Johanna Zweden zei

Schitterend Lida
Nu dat word heerlijk van de winter borduren
Fijne zondag uit een -15 Zweden met 70cm sneeuw

Anoniem zei

Waauw wat mooi. Ik was met 2 vriendinnen 2 weken terug op de beurs in parijs. We hebben genoten.

Gr marion

Guusje, zei

O dit is zeker geweldig mooi kan me voorstellen dat je ervoor gevallen bent.

carina zei

Nou je hebt iedereen wel op eenidee gebracht zo te lezen, blijft ook altijd erg mooi die frans getinte borduursels . Toch even lekker naar buiten gaan hoor dan is het daarna lekker zitten met je borduurwerk. Groet carina enfijne zondag

marga zei

Het is inderdaad schattig om te zien.
Veel plezier met de steekjes vandaag.
Groeten
Marga

AnitaS zei

Wat een mooi borduurwerk. Je brengt me wel in verleiding. Eerst maar de sampler. Fijne dag.

Quiltlia zei

Prachtige dingen laat je weer zien,OOO duurde de dag maar 12 uur langer en had ik maar geen 8 uur slaap nodig.
Fijne zondag Groetjes Lia

Wilma zei

Wow Lida wat een prachtige patroontjes!!!!
Gezellige zondag

Klaske zei

Ja dat krijg je van bloghoppen, er is zoveel leuks overal te zien..Mooi hoor!
Fijne zondag

Gonny zei

Daar heb je wel héééél veel plezier van. Het zien en lekker maken, het bestellen en binnen krijgen tenslotte het maken en gebruiken. Leuk hé? om hobby's te hebben!!!

liefdevoortextiel zei

Wat mooi, heb op de site rond gesnuffeld denk dat ik het ook ga bestellen. Bedankt voor de link, fijne zondag.

Jeanny zei

Lida ziet erg verleidelijk uit!!!!
Fijne zondag

katrien zei

Alvast veel plezier met je nieuwe projecten.

Cuny zei

SCHATTIG

Anoniem zei

Hey Lida,
Gelukkig heb je iets besteld zodat je wat "om handen" hebt, haha.
Ze zijn geweldig ! Ik zou het ook graag willen maar mijn handen spelen erg op met borduren, patchen (gedeeltelijk hand en machinaal) lukt nog. Quilten laat ik meestal met de longarm doen, maar ik hoop er weer eens een met de hand te kunnen doen. Veel steekjesplezier vandaag.
Jeanny (zonder)

willeke zei

Wat beeeeeeeeeldig! Echt wat voor jou!
Heel veel plezier met het maken!

groetjes,

Balsemien zei

Oei wat een leuke dingetjes zag je, heb je het al besteld? Past perfect bij jou!

Yvonne zei

Inderdaad, héél verleidelijk!

ria vogelzang zei

Prachtig! Echt een plaatje!! Geen wonder dat je die niet voorbij liet gaan..... :)
Geniet nog even van een gezellige steekjes-avond..
Groetjes, Ria.

Francisca zei

Hallo lida,

Via via op je blog gekomen.Wat een gezelligheid hier.Meteen volgster geworden.Ik ben de 200 ste!!Hoera!
Wat een geweldig setje is dit.Ik heb je nog een mailtje gestuurd.
Ik hoop wat te horen.

Groetjes Cis

Willy zei

Wat een leuke ontwerpen. Mooi ook in het rood. Groetjes,

Chris zei

Wow Lida, PRACHTIG. Zelfs ik zou er aan willen beginnen.....

Hilda zei

Ooooooo Lida, meen je ben jij in bezit van het gave patroon.
Ik zag haar nieuwe ontwerp Zaterdag en was verliefd. Euhhh nog steedssss. Ik ben zo'n fan van haar. This omdat we geen paypall hebben en geen woord frans lees/spreek, maar anders had ik zo 2 a 3 patronen bij haar willen nestellen. Daar word je gewoon toch helemaal happy van. Heb je het patroon met schoentjes gezien, zo mooi.
Nou geniet jij maar van het gave patroon en hopelijk snel heel veel borduurplezier er van. Ik kwijl wel verder hiihi.

groetjes hilda