zondag 9 december 2012

En de vogel vliegt naar....

Gisteren hebben de oude buurtjes bij ons gegeten en heeft de buurman een nummer getrokken en het werd nummer 12... even gekeken wie de twaalfde reactie was en de vogel vliegt naar
Anita S!


Het vogeltje vliegt dus naar Zoetermeer!
Haar adres heb ik al, dus straks even in een envelop doen en Anita kan aan de slag!

Ik ben gisteren bezig geweest met Ome Jan te borduren, maar wat er precies fout is gegaan weet ik niet maar het ging helemaal fout, dus daar mag ik overnieuw aan gaan beginnen en dat terwijl ik dus ruim één uur bezig ben geweest! Niet te doen om dat helemaal uit te halen, dus dat wordt helemaal overnieuw beginnen! Maar daar heb ik vandaag tijd genoeg voor want DP is vissen op zee.



Ben benieuwd hoe dat afloopt! Zou hij een zootje vis meebrengen? Ben bang van niet, maar lol hebben zal hij vast wel met zijn maten!

Fijne dag!



13 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Jammer joh, maar je bent weer een ervaring rijker dat er dus iets is fout gegaan.
Plezier dagje vandaag zo zonder je lief, maar och daar kom jij wel doorheen.

groetjes

Wietske

Anoniem zei

Oh, jammer zeg dat het mislukt is.. tja, soms kom je daar toch niet helemaal achter. Uithuilen en overnieuw beginnen dan maar.. fijne dag, en hopelijk vanavond heel veel vis!!

Frederika zei

Succes met Ome Jan.
Frederika

Johanna Zweden zei

Wat jammer ja als er wat mis gaat dan kan je het weggooien
Fijne zondag gr Joke

Guusje, zei

Jammer als het mis gaat maar gelukkig gebeurd dat niet te vaak. En Anita gefeliciteerd.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zonde van je werk, vandaag dan maar opnieuw.

Groetjes
Ines

Carin zei

Succes met borduren !!

Annelies zei

Anita gefeliciteerd en jij een fijne zondag !

AnitaS zei

Wat leuk. Ik ben de laatste tijd wel erg gelukkig. Ik zal er gauw aan beginnen. Met die borduurmachine heb ik ook eenmaal gehad. Naturlijk gebeurt zo iets alleen met een ingewikkeld borduurwerk. Succes met opnieuw borduren. Fijne dag.

Ineke zei

Gefeliciteerd Anita, ben benieuwd!

Jammer dat het gisteren mis ging maar vandaag gaat het vast lukken, succes,

Fijne dag, Ineke

Marijke zei

Meis jij krijgt volgens mij al ingevroren vis mee naar huis brrr zo koud....
Ben nu toch wel erg benieuwd wat je aan het borduren op de machine bent....
fijne dag,
groetjes Marijke

Willy zei

Anita veel plezier met het vogeltje en jij met ome Jan, hopelijk lukt het. Groetjes,

Yvonne zei

Oei, wat zal dat koud geweest zijn op zee. Moet er niet aan denken, dan veel liever steekjes doen binnen bij de kachel.