dinsdag 6 november 2012

Uithuilen en opnieuw beginnen!

Kennen jullie dat liedje nog? Is van een Oudejaarsconference van Wim Kan, die ik als kind op de radio hoorde! Nu bij mij geen uithuilen, maar wel uithalen en opnieuw beginnen! Gelukkig niet helemaal opnieuw de letters en de staart van het vogeltje blijven staan, de rest ben ik gisteravond aan begonnen om voorzichtig weg te knippen!


En daaronder ligt de Céline, daar ben ik druk aan bezig om de machinaal doorgestikte naden uit te halen, ik ga hem toch met de hand quilten, want ik vind hem zoals hij nu is niet om aan te zien!
Maar misschien ook wat voorwaartse steekjes aan de mijn  With Needle and Thread, want die ligt ook al weer een poosje stil!


Dus meiden ondanks dat ik vanmorgen lekker een poosje ben terug gekropen, komt er vandaag heus nog wel iets quilterigs uit mijn handen!

Fijne dag!

28 opmerkingen:

AnitaS zei

Nooit leuk om uit te halen. Maar alles wordt straks wel weer mooier. Fijne dag.

marga zei

Jammer maar je kunt het beter direkt uithalen dan je er steeds weer aan storen.
Zo te zien heb je nog heel wat te doen. Heel veel succes met al die mooie dingen.
groeten
Marga

Johanna Zweden zei

O wat naar dat je het weer moet uithalen, sterkte, nee het is nooit een leuk werkje
Wat is je quilt mooi
Fijne dag liefs Joke

Bizzy Martine zei

Wat jammer dat je alles weer moet uithalen :-( Maar ik ben er zeker van dat je daarna blij zal zijn dat je het opnieuw hebt gemaakt.
Grtjs, Martine

Grit zei

Das ist ja schön. der blaue Quilt mit der Stickerei ist Klasse. Und der andere Quilt ist ebenfalls wunderschön.
Liebe Grüße Grit

Rennie zei

Jammer nou maar beter opnieuw begonnen als later spijt!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach wat ben je toch een dapper mens!!!!!
je hebt groot gelijk hoor. Ik zou het ook doen.

Straks ben je vergeten hoeveel werk je ervan gehad hebt en kijk je wel naar een mooi werkstuk.

sterkte ermee, lekker muziekje aan, Tara aan je voetjes en gaan met die banaan.

doeg

Wietske

Unknown zei

Oh oh, jij werkt lekker achteruit ipv vooruit ;))
soms heb je nu eenmaal van die dagen, niets aan te doen.
Goed dat je gewoon elke keer weer vol goede moed gewoon opnieuw begint ;)
Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

quiltlodge gerda zei

En nu: Voorwaarts Mars!

yvonne zei

Het is nooit leuk om uit te halen ,maar als het niet naar je zin is !!!!!
beter uit halen .

Evelyne zei

Je hebt gelijk dat je de quilt lostornt anders blijf je er naar kijken!
En het vogeltje kan beter met zijn hoofd in de wolken zijn dan in de letters!!

Groetjes, Evelyne

Anoniem zei

Sterkte met het uithalen en succes met het opnieuw doorpitten en borduren van je werkjes.Hoe werk je de achterblijvende rode kleur weg van je borduurtje?
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Terray zei

Nee niet leuk om uit te halen....maar beter nu dan later wanneer het niet meer kan....toch??
Succes ermee, komt vast allemaal wel goed ;-)

Groetjes
Tertia

liefdevoortextiel zei

Even weer bij gelezen, drukke week achter me, zie dat je weer hard aan het werk bent. Ja en iedereen moet wel eens uithalen, werk houden is ook een kunst!

Marijke zei

Genoeg mooie projecten om aan te werken!
Veel plezier!~
groetjes van Marijke

Hermie zei

ach ja, soms moet je ook goede vriendjes zijn met je tornmesje.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ben ook heel goed in uithalen, hoort erbij, maar leuk is anders.
Groot gelijk dat je het met de hand gaat doen, ik vind het altijd veel mooier.

Groetjes
Ines

Ineke zei

Uithalen is nooit leuke maar veel te jammer van die mooie quilt, als hij straks klaar is straalt hij
je tegemoet.

Willy zei

Hej Lida, vreselijk werk dat lostornen, maar met de hand zal toch mooier zijn.

carina zei

Wat een frustie gebeuren. Knap dat je dat kan opbrengen dat is voor mij het moment dat ik hem weg kieper in een hoek, kast. Nou succes ermee. Groetjes Carina

Inge zei

Bah, uithalen. Niet leuk, hoor. Je Needle en Thread wordt steeds mooier, maak maar gauw af.

Liefs,
Inge

sylvia zei

bleh, niets deprimerender dan uithalen!
Zet een lekker bakkie leut en een goeie cd op om lekker mee te zingen en misschien valt het dan mee.....
sterkte, groetjes, Sylvia

Merel zei

Tja dat hoort er gewoon ook bij. Ik bekijk het uitgehaalde werk als oefening, zodat de tweede poging nog mooier wordt. Veel succes

Anoniem zei

Hee, wat leuk om de Celine weer eens te zien! Maar wat een werk, dat uithalen, vreselijk..! Ik hoop dat het goed lukt, en dat je straks wel tevreden bent met het handmatig doorpitten. 's Is wel een werk, maar... dan heb je ook wat! Veel succes er mee! Ik ben nog altijd heel erg blij met mijn eigen, eerste handmatige doorgepitte quilt ;)!! Fijn dat er lieve quiltsters zijn, die je op weg helpen! Lieve groet!!

Klaske zei

Beter nu uithalen dan straks spijt toch?Maak er maar wat moois van.

Guusje, zei

Nou en toch zie ik hier een paar prachtige quilts liggen en ach als het niet ooi is haal ik ook uit hoor. Niet echt leuk maar als het et naar. Zin is blijft het storen.

Corina zei

sterkte met uithalen, maar inderdaad, als het je stoort dan kun je het beter maar meteen uithalen.

Carin zei

Wat jammer dat je moet uithalen.

Je celine in blauw is ook een plaatje, ik geniet nog dagelijks van de mijne die boven de bank hangt. Ik blijft dit een van de leukste quilts vinden die ik gemaakt hebt. Ik zelf heb hem op de hand doorgequilt met een rasterpatroon en de rand met een streep patroon en op die manier komt hij heel mooi naar voren.