maandag 5 november 2012

Geen steek gedaan!

Sorry maar echt het hele weekend geen steek gezet, ook niet uitgehaald want hier werd gewerkt!
DP was druk met het toilet en ik leek wel een echte huisvrouw, want ik heb wat gezogen en gestoft en ook vandaag is dat weer mijn pakkie an!

Vanmorgen naar de fysio en vanmiddag komt er iemand wat installeren en ja dan zal er weer worden geboord en gedaan en mag ik weer opruimen, maar ik hoop toch ook wat borduursteekjes te zetten! Ik keek even op mijn oude blog en vond er een paar foto's die nog nooit op dit blog te zien waren en dacht dat ik jullie daar maar mee moest vervelen!
 Rechts de eerste pinkeep die ik maakte en die hier nog steeds in huis hangt. Links het eerste needlerolletje dat in de tafel ligt te pronken!


Verder deed ik twee keer mee met een hartenruil en deze twee harten hangen dus bij anderen maar ik wil nog steeds een keer zo'n hart voor mijzelf maken, maar dat zal nog wel even duren voor ik daar aan toe kom!


Vandaag hoop ik wel Ome Jan aan het werk te zetten en wat speciale harten te maken voor aan mijn ornamenten hanger,  maar deze keer niet allemaal de gewone standaard hartjes die opgevuld worden als kussentjes maar deze worden net wat anders, maar dat zien jullie dus morgen wel weer!

Fijne dag!

16 opmerkingen:

Ineke zei

Met zulke foto's mag je me altijd vervelen. Prachtige pronkstukjes!

Sterkte met stof eten!

Liefs, Ineke

Heleni zei

Écht leuk, je borduurtjes Lida. Dat rolletje spant de kroon. Geweldig.
Sterkte met huisvrouw spelen, hahaha.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hoi Lida,

Dat needle rolletje die is echt heel mooi. Leuk idee om eens te maken.

succes vandaag, je hebt weer genoeg te doen.

groetjes

Wietske

Jeanny zei

Mooie borduurtjes laat je zien Lida.
Fijne dag.

Marjan zei

Prachtige werkstukjes, Lida! Sterkte met alle werkzaamheden!

Unknown zei

Mooie borduurwerkjes,
fijne dag en groetjes Berbel

Frederika zei

Het is erg leuk om deze "oude" werkjes te zien. Succes met rommelen. Groetjes Frederika

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schatjes laat je zien.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Hoi Lida, jouw Singertje komt dus in een spic &span huisje. Veel succes met je nieuwe kleine kamertje. Jeanny

Anoniem zei

Dan heb je nu nog meer behoefte om weer lekker te handwerken.
Mooie werkstukken laat je zien.

AnitaS zei

Mooie werkstukken. Succes met het huis schoonmaken. Soms moet het maar het blijft zonde van de tijd.

Bed, breakfast en quilts zei

heb je vandaag in de krant dat dweil-kruippakje gezien, doe dat je hond aan en ga lekker op de bank handwerken! veel plezier

Evelyne zei

Mooie borduurtjes, de needlerol vind ik erg mooi!
Waarom heet je machine ome Jan?

Lieve groetjes, Evelyne

Ellie zei

Prachtig borduurwerk weer!
Vooral dat rolletje, zó schattig!
Succes vandaag, als alles klaar is geeft dat ook weer een goed gevoel.
Groetjes,

Merel zei

Lieve Lida, als je je gaat verontschuldigen op je blog dat je geen steekjes hebt gezet dit weekend, kijk ik verbaasd op. Het is toch geen wedstrijd?! Geniet van de momenten dat je steekjes kunt doen en als je geen tijd hebt is er geen man over boord toch? Die prachtige werkjes van jou blijven geduldig wachten tot je wel tijd hebt....en zin. Lieve groeten Merel :)

Merel zei

Dat rolletje wat je hebt gemaakt vindt ik echt super mooi. Weer eens wat anders dan een vierkant speldenkussen. Echt mooi