zaterdag 28 juli 2012

Vrijdag- Beedag en winnaars Give-away!

Gisteren naar de Tilda groep geweest bij Cora en daar werd weer hard gewerkt door iedereen aan de verschillende projecten! Ria werkte er aan de punten voor haar Dear Jane, de blokken zijn al klaar en kijk eens wat een schitterende quilt het wordt:


Ze heeft deze foto speciaal gemaakt om hem aan jullie te kunnen laten zien, wordt hij niet geweldig? Hij is ook al helemaal gequilt, want ze gebruikt de quilt as you go methode! Gisteren was zij druk bezig met een van de punten, helaas komt ze iets van de grijs/taupe kleur tekort ik hoop dat ze snel nog ergens een stukje op de kop kan tikken!

En wat was er nog meer voor moois? Wel kijk hier eens naar:


Is het niet prachtig? Geertjes vierde blok van de Yoko Saito's huisjes uit de Quiltmania en dan ook nog een kleinere uitvoering dan het origineel! Zij heeft de blokken afgedrukt op 75%! De linker boom heeft zij ook een ander plekje gegeven dan in het origineel, ik ben er weg van en wilde dat ik al zover was!

Kijk hier zit iedereen lekker steekjes te zetten:



Jullie zien dat Bep al eerder wegging, ja die had nog een drukke dag voor de boeg, boodschappen doen want ze viert zondag haar verjaardag en zij trakteerde ons niet op gebak, maar op deze gave tassen:


Wij hadden deze keer een cadeaubon van Cora voor haar en er waren nog meer leuke cadeautjes van Cora en van Henny.

Zelf was ik bezig met het achtste rondje van de In Full Bloom:


Ik heb geen idee of de gekozen kleuren juist zijn, want ik was het kleurenschema vergeten en dus ben ik maar gewoon begonnen, misschien kom ik vandaag nog aan wat steekjes toe, maar ik ben bang dat als de post straks de garentjes brengt voor mijn nieuwe borduurwerk (zie blog van gisteren!) dat ik dan wel heel makkelijk te verleiden ben om een huis te gaan borduren!

Maar ik moet vandaag ook mijn pakjes voor Amerika afmaken voor de Friends swap zodat deze maandag op de post kunnen, dus ik ga maar snel aan de slag, oh nee jullie willen natuurlijk graag weten wie er de give-away hebben gewonnen! Zou het bijna vergeten! Nee hoor, DP trok gisteren twee namen en de winnaars zijn:



Marijke van Marijke's Crea en Ineke B. van Myboucheron, beide dames heb ik al een e-mailtje gestuurd en gevraagd om hun adres te sturen voor volgende week zondag, als ze voor die dag niet hebben gereageerd zal ik een nieuwe winnaar trekken.

Zo dat was dat, alles is geregeld en ik wens alle deelneemsters meer succes bij een volgende give-away en bedankt allemaal voor het meedoen!

Fijne dag!


26 opmerkingen:

Jeanneke zei

Winnaressen, gefeliciteerd met jullie prijs!
Wat een goed idee van jou Lida, om een 'deadline' voor het doorgeven van de adresgegevens in te stellen.
Mooie dingen maak je toch weer!
Fijn weekend, groetjes,

Jeanneke.

Unknown zei

Wat een mooie dear Jane en wat een mooie huizen!
Groetjes Berbel

Noa zei

oh wat is dat japanse blok mooi geworden ik moet nog met het vierde blok beginnen

Jeanny zei

Prachtige Dear Jane staat er op de foto. De tas is ook al zo mooi en leuk bedacht i.p.v. gebak;))
Fijne dag.

Marijke zei

O wat leuk dat ik heb gewonnen!!!
Super bedankt!
groetjes Marijke

Ineke zei

Wauw! Gewonnen! Ga met koffie en nog de slaap in mijn ogen vanmorgen blogs lezen en zie daar ineens mijn naam staan. Dacht eerst dat ik nog droomde, ;-) Wat ontzettend leuk, dank je wel. Mijn dag kan niet meer stuk.
Wat ziet de bee er gezellig uit en wat een prachtige werkstukken. De Dear Jane is prachtig, was ik maar al zo ver hoewel het ook wel weer leuk is om aan bezig te zijn.
Lieve groeten, Ineke

Ineke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marga (MarPie) zei

Gefeliciteerd voor de winnaars. Mooi de DJ en het blokje. Heerlijk weer een paar uurtjes doorgebracht met gelijk gestemde.

Groetjes,
Marga♥

Annelies zei

Genieten hoor op zo'n bee. Wat is iedereen leuk bezig.

Frederika zei

Wat een creatieviteit bij elkaar. Mooie dingen die iedereen maakt. Ik ben ook helemaal weg van de Dear Jane in deze kleuren.
Je steekjes zijn weer prachtig.
Fijne dag
Frederika

sylvia zei

Wat zijn jullie toch druk in huis en wat wordt het overal net......;)
Lekker gevoel zal dat zijn.
Jullie bee is leuke club hardwerkende dames: die Japanse blokken vind ik geweldig leuk.......maar ik hou me in, genoeg te doen.
fijn weekend, groetjes, Sylvia

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd dames en wat ziet het er weer gezellig uit bij jullie.

Groetjes
Ines

KijkDaarIs zei

Volgens mij heb ik de Dear Jane van de week gezien??( ten minste een foto)...is het grijze stofje niet met een soort van margrietje..van Lynette Anderson??
en wat heb je weer een gezellige dag gehad...
voor vandaag ook een fijne dag!!

Willy zei

Inspirerend zo'n bee, veel moois Lida.
Leuk alternatief voor taart.
Meiden veel plezier met de boeken.
Fijn weekend,

Unknown zei

Wat een prachtige werkjes laat je ons weer zien, genieten ;)
Het lijkt me zo gezellig , die namiddagjes samen en wat een gave tas kregen jullie cadeau.
Ik ben ook nog even terug gaan lezen, wat zalig om in je hobbyhoekje te mogen kijken, het ziet er lekker fris uit zeg!
fijn weekend, liefs, Sonja

marga zei

Allemaal mooie dingen. Gezellig he met samen zijn met dames met dezelfde hobby.
Fijn weekend.
Marga

Josephine zei

Hoi Lida, is het een idee, om een foto van de stof die Ria te kort komt, op je blog te zetten? Wie weet zijn er lezers die haar kunnen helpen! Het zou toch zonde zijn als ze die geweldige quilt niet kon afmaken met dezelfde stof!!

Jossie zei

Vakantietijd - komkommertijd, maar niet op jouw blog. Heb weer eens bijgelezen en heel wat mooie dingen gezien. Wat ben je toch een creatieve (en actieve) duizendpoot!

Nuestras meriendas y manualidades zei

Hola Lida
Unos trabajos preciosos
Saludos Mayte

AnitaS zei

De Winnaressen gefeliciteerd. Mooie werkstukken worden er weer gemaakt.

Chris zei

Hoi Lida. Wat een pracht van een DJ!! Echt schitterend. Handig ook, dat quilt as you go.
Jouw mams ziet er nog steeds goed uit zeg. Wat een voorrecht toch dat je haar zó lang mag hebben en van haar mag genieten.
Die Japanse blokken zijn zo leuk! Ik zag er net eentje in een QM van een paar maanden terug. Echt enig! Fijn weekend.

Petra zei

Ik zal nooit een quilt maken in alleen maar grijs tinten maar als ik zo'n prachtige quilt als die DJ zie dan ga ik twijfelen of ik niet toch misschien.... Prachtig. Fijn weekend,
Groetjes,
Petra

Yvonne zei

Wat een prachtige DJ in die tinten! Het ziet er gezellig uit op de Bee, lekkere rommel op tafel, daar hou ik van! Felicitaties aan de winnaars!

Guusje, zei

Wat mooi allemaal, de dear Jane is een beautie. Wat hebben jullie toch een leuke en gezellige bee lijkt me leuk om er steeds naartoe te kunnen gaan.

inge zei

wat een prachtige DJ is dat!

Ellie zei

Prachtige Dear Jane.
Wat is blok 4 van Y.S. móói! Ik moet er nog mee beginnen.
Groetjes,