donderdag 12 juli 2012

Tara's dagboek!

Goedemorgen baasjes en bazinnen,  en andere honden vriendjes houden jullie ook zo van regen? Ikke wel dus en wat denk je, gisteren moest het vrouwtje 's morgen weg en ze liet mij thuis omdat het buiten regende, ik verveelde mij dood en heb de hele tijd liggen slapen in de huiskamer! Maar toen ze thuis kwam mocht ik eindelijk naar buiten, eerst in de ren en later zijn we samen gaan wandelen! Ik sprong van plezier heel hoog in de lucht, maar dat vind zij niet fijn, dus toen ik een beetje uitgeraasd was liepen we samen een blokje om en gingen naar het grasveld achter de school, daar mocht ik lekker loslopen en vrouwtje gooide eerst wat stokken en die ging ik halen, nee ik breng ze niet terug, als zij ze niet wil hebben en ze gooit ze weg dan zijn het mijn stokken toch! Toen vond ik een hele mooi plas en daar ben ik heerlijk in gaan spelen, ik rende er dwars doorheen en het water vloog alle kanten op, ik rende steeds weer heen en terug, het was heerlijk! Ik droop van het water en dacht je dat zij boos werd?


Nee hoor ze stond echt te lachen om mijn capriolen en maakte met haar telefoon een paar foto's! Naderhand liep ik samen met haar terug, ik had nog een mooie stok van haar gekregen en die nam ik mee terug naar huis en daar heb ik later in de ren heerlijk op liggen knagen! Ik hoop dat het vandaag ook weer een hele poos droog is zodat ik weer naar buiten mag, dan zoek ik wel weer een plas om door te rennen! 




Zien jullie hier hoe nat ik ben geworden? Nu het was heerlijk! Ik hoop dat ik de volgende keer wat eerder weer wat mag schrijven, want het vrouwtje dringt steeds voor! Fijne dag en een poot van 
Tara


P.S. Nee dames ik heb het borduurtje niet gepikt, ik lag te slapen en ben daarna uitgelaten en in de bench gegaan en heb het helemaal niet gezien zelfs!!

24 opmerkingen:

Unknown zei

Psssssssssst, Tara, vraag je zo een kleine notebook aan het vrouwtje, dan hoef je niet meer steeds op haar te wachten om te schrijven;)))
Want wij vinden je capriolen wel leuk hoor!
Ik hoop voor jou dat het hard gaat regenen met heel diepe plassen.
Liefs, ook voor je vrouwtje,
Sonja xxx

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk berichtje om te lezen..... Dit is echt genieten.

Groetjes

Wietskd

Grit zei

Wow, das sind ja Toole Fotos. Dein Hund hat sichtlich Spaß.
Very nice picture. Your dog has fun.
Liebe Grüße Grit

Gonny zei

Lekker hé? rennen en dollen. Wij hebben absoluut ook geen hekel aan de regen. Door plassen rennen doen we niet zo snel, trouwens die ouwe Anly (12 jaar) rent eigenlijk helemaal niet meer maar ik ren graag door het veld, graan, bieten, gras maakt niet uit, als je maar lol hebt en nat wordt/lekker op frist.
Groetjes Ayka (en Anly)

Joke zei

Ach Tara, wat ben je toch een heerlijke wolbaal.
De heren hier zouden graag een rondje met je door de plassen dollen.
Zeg je even tegen je vrouwtje dat Pooh ook niet weet waar haar lapje is (en da's een wonder hoor).
Poot van Pooh en Beer

quilting Jeannet zei

Gelukkig houd er dan toch iemand van regen, en vandaag kan Tara zijn lol weer op, de komende week ook volgens de voorspellingen....

ria vogelzang zei

sorry hoor, lieve Tara..... Ik dacht dat je misschien echt het borduurtje wel zo leuk vond, dat je het zelf graag wilde houden..... Echt: mijn excuses... En heeft het vrouwtje het dan al teruggevonden, want ik wilde het eigenlijk wel graag zien.... :O)
Leuk om je zo te zien rennen! Amar vond het ook helemaalg geweldig!
Dus een stevige poot van Amar en een knuffel van mij!!
Groetjes aan het vrouwtje!

Anoniem zei

wat is het toch een heerlijk hondebeest, Was ke ook blij met een natte hond/ of droogt het snel' Basje

Anoniem zei

Nou Tara, volgens mij heb jij je energie wel goed gebruikt buiten. Lekker hoor, rennen in plassen en water. Zo te zien kan je dat vandaag ook weer doen. ;-)
Gr. Renske

Gerda Hartman zei

Heerlijk toch, jij hebt bepaald geen hondenleven ;-). Hoop dat je vandaag weer kunt genieten Tara.

conny's quilts en creaties zei

Wat een geweldig beest ben je toch Tara!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ben je toch een lekker ding.
Zeg maar tegen vrouwtje dat ik het ook niet weet, maar dat ik haar vorige logjes wel weer met genot heb zitten lezen.

Groetjes
Ines

marga zei

Die Tara toch net als kleine kinderen die kunne ook niet om een plas water heen lopen maar moeten er ook midden door.
Fijne quiltdag.
Hier komt het met bakken uit de lucht.
Groeten
Marga

liefdevoortextiel zei

Tara ik gun je heel veel waterplassen, maar het mag nu weleens droog blijven. Sorry van de beschuldiging, ben benieuwd of het borduurtje nog te voorschijn komt.

Ageeth Dorsman zei

Dat is toch heel fijn, nat worden, want je bent niet voor niets voor dit
doel gefokt, als Newfoundlander. Je
vroege voorouders visten toch drenke-
lingen uit het water? Lief vrouwtje,
dat ze het helemaal niet erg vindt,
dat je nat wordt! Zal ik je een geheimpje verklappen? Binnenkort komt
hier weer een hondenbaby wonen, zit nu
nog in mama's buik, nog 2 weekjes af-
wachten wat het wordt, en dan word deze mevrouw ook weer een "vrouwtje"
en krijg jij er weer een "collega"
bij. Groetjes van Ageeth

Willy zei

Lieve Tara, dat borduurtje komt weer boven water, ik heb jou er ook helemaal niet van verdacht.
Groetjes aan je vrouwtje,

Miss Steekjes zei

Mooie Tara, wat heb je je weer heerlijk uit kunnen leven. Kijk je wel een beetje uit met op stokken knagen want daarvan kan je lelijke splinters in je mond, slokdarm en maag krijgen :-( Misschien dat we het zo kunnen regelen met jouw vrouwtje dat wij nu verder een mooie, droge zomer krijgen en dat jouw vrouwtje dan speciaal voor jou zorgt dat er steeds ergens een heerlijke regen/modderplas in de buurt is? Deal?

Carin zei

Heerlijk Tara, zo rennen en dan het liefst door een pals water. dat doet Bowy ook het liefst !!

Anoniem zei

hahahhaha lijkt Simba wel, die vind het ook heerlijk om door alle plassen te rollen, en dan heerlijk bij je op schoot te springen
Schitterende foto´s Lida
Nu hier is het ook knudde weer, niets aan, totaal geen zomer gevoel.
Fijne dag borduur ze, gr joke

Ascension zei

Es un perrito.....desde lejos parecia un oso, es una verdadera preciosidad.
besitos ascension

Jasmijn zei

He Tara! Leuk dat jij plassen zo leuk vindt maar ikke....getver ik moet er niets van hebben.
Nee geef mij maar een lekker warm kleedje bij de kachel, een leuk speeltje en natuurlijk ons mams met een paar lapjes. Veeeeel leuker dan grote plassen.
Enne een tippie; vraag voor je volgende verjaardag een I-pad ding...kan je heerlijk zelf mailen...met mij bijvoorbeeld.
groetjes van ons allemaal

Beertje Zonn zei

Wat een leuk verhaal Tara, ik hou niet zo van de regen dat is niet zo goed voor een beertje zoals ik.
Groetjes van,

Beertje Zonn

Marga (MarPie) zei

Heerlijk ongegeneerd door de plas rennen. Dat willen we volgens mij wel eens allemaal doen.

Groetjes,
Marga♥

Anita zei

Wat een heerlijk dag had je Tara, je hebt dezelfde streken als ik, nero.