woensdag 27 juni 2012

Zalige zonnige dinsdag!

Ik heb echt genoten van de zon gisteren, moest ook wel want door een ontsteking in mijn hiel is lopen momenteel geen pretje en dus zat ik al vroeg buiten op mijn eigen plekje:


Eerst even de hoes van de tafel, nu kunnen jullie die ook eindelijk zien, dan de kussens op de stoelen en een krukje om voet op te laten rusten en even later zit ik met mijn koffie en wat borduurt dat lekker met dat heldere zonlicht op mijn werk!


Ik zocht ook even de borduurtjes op die ik tijdens de vakantie in Schotland was begonnen, heb er wel wat steekjes aan gedaan, maar dat valt nog niet echt op!


Wel deed ik veel steekjes aan dit borduurtje, de vogeltjes, een randje en de siersteekjes rond het boompje en ook de eerste drie kleine letters staan er nu op!


Hopen dat het vandaag weer zulk heerlijk weer is, want ik wil graag weer wat steekjes zetten in de zon! Maar ik heb ook heerlijk zitten lezen omdat ik anders teveel mijn hand belast en ook omdat ik in een spannend boek bezig ben en dat is echt zalig ontspannen! Nu moet vandaag weer kalm aan doen, dus er zullen nog wel meer steekjes volgen en ik hoop ook weer lekker buiten te kunnen lezen!
Fijne dag!

31 opmerkingen:

Willy zei

Ben ik te vroeg Lida? Wat zit je daar heerlijk te borduren. Mooie tafel!
Groetjes,

Kiekplaotiesenzo zei

Het lijkt me ook heerlijk om daar te zitten Lida! groet, Diny

Vlijtige Handjes zei

Het was een heerlijke zonnige dag. je bent wel een beetje aan de sukkel hè. Beterschap

GRANNY'S HOUSE zei

Hoop dat je hiel snel weer beter is, maar zo zittend in het zonnetje lijkt het niet zo'n straf.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Heerlijk dat je zo vandaag buiten hebt kunnen zitten. Je borduurwerkje ziet er mooi en fijn uit. Jammer dat je last hebt van je hiel. Is dat hielspoor of wat anders? Ik heb goede ervaringen met steunzolen. Daar was mijn hielspoor zo weg mee.

Antje uit Urk zei

sterkte met je hand Lida! Je hebt mooie steekjes gemaakt, ziet er allemaal even lief uit! (Enne, hier is het nog 26 juni hoor!hi,hi!)
groetjes,

katrien zei

leuk borduurtje.

Frederika zei

Klinkt als een heerlijke dag, met mooie dingen

Grit zei

Das wird schön.
Liebe Grüße Grit

Wilma Kuin zei

Oh wat zit je daar heerlijk,.. hopelijk morgen weer,..
:o)

Heleni zei

Wat een pech heb je toch Lida. Maar goed dat 't fijn weer was en je lekker buiten steekjes kon zetten.

Heleni

mieke zei

Het was inderdaad heerlijk weer. Hopen dat het straks ook weer zo is. grtjs.

carine zei

Lida, ik hoop dat de pijn in je hiel toch draagbaar is, want prettig is anders hé! Ben toch blij dat je je steekjes mooi verder zet, want ben altijd benieuwd wat je weer gemaakt heeft. dikke knuffel Carine

susana zei

Zeker een heerlijke dag gisteren!
Sterkte met je hiel.

groetjes Susi

Marijke zei

Nee, vanmorgen nog geen zon, leuk je ierse distel! En prachtig rood borduurwerk!
groetjes Marijke

Made by Meet zei

Heerlijk zo in het zonnetje! Vandaag even ietsje minder maar morgen weer *Z*O*N* !!!
Beterschap, groetjes Meta

Unknown zei

Wat is het leven fijn als de zon schijnt:))))
Ook ik had me gisteren heerlijk buiten genesteld, voetjes in de zon, zalig gewoon!
Vandaag zit het er helaas niet in dus doe ik maar mijn huishouden want voor morgen ligt mijn gerief weer klaar hoor, heerlijk weer een dagje in de tuin met mijn lapjes :))
Veel beterschap met je voet, één komt nooit alleen zeggen ze en dat geld voor jou blijkbaar ook :(
Liefs, Sonja

Ineke zei

Prachtige borduurtjes! De tafel is ook prachtig! Jammer van je hiel, heel beterschap gewenst en zon want dan kun je lekker buiten zitten.
Groeten, Ineke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtige tafel, het is net een quilt, die erop ligt.
Lastig weer, zo'n hiel beterschap ermee. Lieve borduurtjes ook, jammer dat het er vandaag niet zo best uitziet, dan kun je niet in de tuin zitten.
Knuffel, Cisca

Klaske zei

Ziet er heerlijk uit Lida! Wij konden hier gisteren niet zo lekker buiten zitten, en nu regent het weer, bah..
Die zomer mag nu toch eindelijk wel eens komen...
Fijne dag en maar rustig aan..

Anoniem zei

Balen van je hiel... sterkte! Ik zie daar toch een prachtige schotse distel verschijnen... mooi! En die tafel is inderdaad schitterend! Fijne dag vandaag!!

Janny de Roo zei

Jammer van die ontsteking, maar zo pik je toch mooi een rustdagje mee.....! Is soms nodig !

Guusje, zei

Wat ben je met veel moois bezig en wat naar die ontsteking in je hiel, ik heb er eentje al bijna een jaar onder mijn hak, het was over maar begon ineens twee weken geleden in alle hevigheid weer op te steken en idd geen pretje. Beterschap.

ria vogelzang zei

Sterkte hoor! En ik hoop dat je vandaag weer heerlijk rustig kunt genieten van je heerlijke plekje en handwerkjes/boek...
Groetjes uit Ommen. :)

quiltlodge gerda zei

Goed dat je gister zo van de zon hebt genoten want vandaag is het weer flink minder. Hier tenminste wel maar voor morgen heeft Piet echte zomer voorspeld. daar rekenen we dus maar op hè. Prachtig borduurwerk en geweldige tafel!

Ageeth Dorsman zei

Ja, het was heerlijk gisteren in het
zonnetje. Wat een lekker plekje heb je
aan zo'n prachtig tafeltje, dan worden
die schattige borduurtjes vanzelf mooi.
Vandaag is het helaas weer over met
de zonneschijn en moeten we maar
binnen borduren, ook leuk!
Groetjes van Ageeth

liefdevoortextiel zei

Gisteren hadden we zon, maar vandaag hebben we het oude weer terug. Afwisseling genoeg!

Judith zei

Oh wat had ik graag bij je in de tuin gezeten. Helaas, pindakaas!

Nuestras meriendas y manualidades zei

Hola Lida yo se por experiencia lo que es una inflamación y lo tenemos que tomar con tranquilidad.
Los trabajos como siempre preciosos
Saludos desde Andalucía
Mayte

Carin zei

Ik geniet van jouw borduurtjes !!!!

Anita zei

Sterkte met je hiel. Wat een mazzel dat we toch zo van handwerken houden.