woensdag 6 juni 2012

Extra editie!!!

Oh meiden, nu ben ik toch flieft, zoals Goof altijd zegt en wel op deze schitterende quilt:


Het is de HOME SWEET HOME van Helen Stubbings en ik ben er helemaal van onderste boven!
Kijk ik laat jullie ook even wat dichterbij zien:


Het is haar allernieuwste BOM en zien jullie dat er in die dubbele rand hier en daar teksten zijn geborduurd en oh kijk toch eens, hier en daar zit ook een beeldschone stitcherie!!


Ik ben bang dat als ik haar GIVE-AWAY niet win, ik wel mee zal moeten doen met deze BOM, hij is echt fantastisch en past perfect in onze hal, dus..... eventjes met DP bespreken! Wordt vervolgd!!

19 opmerkingen:

Annelies zei

Ik zag hem ook al. Heel erg mooi !

Hermie zei

Hij is prachtig, het is ook zo'n leuk patroon, ik heb er een quiltmal van en ook een hardplastic patroonmal, erg handig.

Guusje, zei

O dat kan ik me voorstellen hij is prachtig.

Unknown zei

Wauw, die is ook écht leuk!!
Liefs, Sonja

Grit zei

Wow, das sieht super aus.
Liebe Grüße Grit

GRANNY'S HOUSE zei

Wow, daar zou ik ook zomaar flieft op kunnen worden.

Groetjes
Ines

Gonny zei

Die is echt mooi!! De kleuren, het fijne stitchery, de aparte vorm. Inderdaad om verliefd op te worden!!!

Frederika zei

Hij is prachtig. Ik heb wel in de gaten dat het belangrijk is om hem ook van dichtbij te kunnen bekijken, met al die teksten en stichery.

Ans zei

Die is inderdaad heel gaaf, maar ik krijg altijd de kriebels van ronde vormen. Dat lukt bij mij nooit zo mooi. Groetjes, Ans

katrien zei

DAt ziet er een hele leuke uit.

Jossie zei

Een echt leukerdje. Het is dat ik al met clamshells bezig ben anders.....!

Marijke zei

Kan mij voorstellen dat je inderdaad verliefd bent geworden op deze quilt! Wat leuk met al die borduurtjes erin!
groetjes Marijke

Rennie zei

Inderdaad een prachtige quilt.

Carin zei

Het is inderdaad een plaatje en ik heb meteen jouw kansen verkleint door ook maar even mee te doen hihihi ...

AnitaS zei

Ik kan je wel begrijpen. Wat een prachtige quilt is het.

marga zei

Hij is inderdaad prachtig.
kan mij voorstellen dat je in de verleiding komt.
Ga je hem echt maken?
Groeten
marga

Ineke zei

Oh ja, die is prachtig!!! Geen wonder dat je flieft bent!
Groetjes

Vlijtige Handjes zei

Ja een super leuke quilt. Wat heb je mooie foto's van de BEE. Gaat het al wat beter met je?

mieke zei

Ja heel leuk, ik kreeg het in een mail.
Wel veel ronde vormen !