woensdag 11 april 2012

Zo die is af!!

Nu ja het borduurwerk is af, ik moet nog wel de map maken hoor! Maar ik ben heel blij met het resultaat en hoop vandaag wat naaisteekjes te maken en jullie dan morgen een echte affo te kunnen laten zien! Maar zo is het dus geworden:


Nu staat er ook nog een schattig speldenkussenpatroontje in, maar helaas de lapjes die ik van dit linnen nog over heb zijn er te klein voor, dus daar moet eerst nieuw voor gekocht worden:


Wie vorige week mijn blogjes gelezen heeft weet dat ik niet om een kussentje verlegen zit! Proest!!!

Maar ik kocht toch vorige week nog wat klosjes? Wel daar is een van de laatste stukjes wel geschikt voor, dus daar ga ik nu mee aan de gang!


En nee het wordt geen geborduurd bandje om het klosje, wat dan wel? Dat zien jullie misschien morgen al wel! Fijne dag!

36 opmerkingen:

Annelies zei

Je borduurtje ziet er mooi uit !
Ben benieuwd naar je klosjeswerkje.

Jeanneke zei

Ik geniet van al je mooie steekjes!

Judith zei

Nog een speldenkussentje! Ha ha die heb je ook nog niet! Wat zijn we toch gekke mensen, maar gelukkig! Leuk borduurtje

carine zei

Lida, dag duracelleke! Amaai je bent zeer goed op dreef hoor! Je werk is subliem en verzorgd. Altijd een lust om naar te kijken. Ben benieuwd wat er op je klosje komt. Nog een zonnige dag en tot morgen ,dikke knuffel Carine

Else zei

Mooi borduurtje en wat ga je doen? fijne dag knuffel Else

Unknown zei

Wat ziet je borduurtje er mooi uit! En dat speldenkussentjes is toch TE prachtig om niet te maken!
Ben toch eens heel benieuwd wat je dan met dat klosje gaat doen, ik gok op een speldekussentje erbovenop?
Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

Marijke zei

Jaaaa, mooi geworden!
Ben benieuwd wat het met het klosje gaat worden!
Fijne dag,
groetjes Marijke

Willy zei

Mooi en lief borduurwerkje is het geworden. Ik ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, zien we vast snel.
Groetjes,

Noa zei

heel mooi ben wel benieuwd naar het klosje

gr

Home and Lifestyle zei

Een mooi resultaat Lida!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Mooi Lida, de eenvoud en zachte tintjes zijn prachtig! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Liefs!!

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig Lida en dat heb je snel gedaan.
Ik heb nog een borduurtje van Marie Suarez liggen voor een grote en een kleine klos, maar hier zijn die klossen niet te koop.

Groetjes
Ines

Nardy zei

Prachtig borduurwerkje weer Lida! Groot gelijk dat je nog een speldenkussentje maakt, het is gewoon leuk! Mooi klosje ook, ben benieuwd! Fijne dag, groetjes Nardy

AnitaS zei

Je borduurwerkje is erg mooi geworden. En een speldenkussen kan er toch nog wel bij. Fijne dag.

Yvonne zei

Mooi borduurtje is het geworden, heb je lichtere kleuren gebruikt of is de foto van het patroon donkerder?

Wilma Kuin zei

Prachtig, lida!! Leuk al die steekjes die je maakt,..

marga zei

je borduurtj is mooi en je gaat als een speer.
Dat doe ik je niet na.
Het dubbelen met latten lijkt mij erg handig maar de quilt is zo groot vandaar dat ik het eerts anders probeer.
Gr.
Marga

Ageeth Dorsman zei

Mooi is je borduurtje geworden! Ik
ben ook zo dol op die patronen van de
dames van Blackbird. En verder ben ik
heel benieuwd wat het gaat worden, met
dat klosje!
Groetjes van Ageeth

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk en wat heb je dat snel gedaan, ben benieuwd naar het tasje en hoe je de klos gaat aankleden.

Balsemien zei

Leuk tussendoor werkje Lida!

Heleni zei

Mooi borduurwerkje Lida.
Ik word toch wel nieuwsgierig naar wat je met de klos gaat doen.

groet Heleni

Ineke zei

Wat kan jij mooi borduren, geweldig en dan van die kleine steekjes...
Groetjes,
Ineke

Klaske zei

Ben benieuwd, wat je voor je klosje hebt bedacht!

Rennie zei

Prachtig borduurwerk en ik ben benieuwd.

mieke zei

Een mooi borduurtjs.
Is dat van het keuze menu van vorige week ??

Wilma zei

Je borduurtje is mooi geworden, ben benieuwd wat je er van gaat maken.

katrien zei

Prachtig je borduurwerk.
En je klosje,het ideetje van bep ???

Anoniem zei

Zo, dat heb je snel gedaan. Het is mooi geworden.

Anoniem zei

Tere tintjes, mooi.

inge zei

wat ben je snel met je borduurwerk! mooi!

Rita zei

mooi!!!

Bed, breakfast en quilts zei

wat een leukerd!

Antje uit Urk zei

Daar zal gerust wel wat moois mee gebeuren, dat klosje!
Weer zo'n mooi borduurtje, ik ben er weg van!
groetjes,

Noor zei

wat een mooi borduurwerkje laat je zien. Ik ben benieuwd wat je met het klosje gaat doen.

Ane Scherrer zei

I'll use a word that I love: schattig! Well done! Brazilian kisses...

Marga (MarPie) zei

Borduurtje is een plaatje geworden nu het speldenklosje nog!

Groetjes,
Marga♥