zondag 22 januari 2012

VL-letjes en hier wordt hard gewerkt!

Hier de lapjes van deze week, het zijn weer wat krijgertjes gemixt met eigen lapjes! Ik heb nog steeds geen idee wat ik wil gaan maken, tenminste wat precies en hoe groot!




Verder hier nog even een foto van de steekjes van mijn Midwinterborduurtje:




Je kunt altijd nog bij Daantje gaan kijken hoe het moet worden, zij heeft namelijk een turbo naald en daar kan ik natuurlijk niet tegenop! LOL!!

En verder wordt er hier stevig geklust! Gisteren de allerlaatste (naar ik hoop) piepkleine stukjes behang verwijderd en daarna heeft DP  de muren mooi glad gestuct! Daarna is hij begonnen met de lambrisering in de gang, maar dat is ook weer een flinke klus! En ik, wat heb ik gedaan? Nu naast het afkrabben kon er ook worden opgeruimd en opgeruimd en nog eens opgeruimd! Vandaag hoop ik naast het helpen met schilderen ook wat steekjes te zetten, oh ja en de was heb ik ook gedaan, lang leve wasmachine en droger! Grijns!




Zo en nu ga ik eerst lekker een eindje om met Tara en dan het ontbijt maken en ik heb trek in appeltaart, dus ook maar even wat appels schillen en een taart in elkaar flansen, ik verveel mij dus echt niet!
Fijne dag!

32 opmerkingen:

Marijke zei

Goede morgen Lida,
Wat een mooie lapjes heb je uitgezocht echt van die aai lapjes!
En heerlijk dat al het oude van de verbouwing achter de rug is nu wordt het alleen maar beter en mooier en leuker en.... super toch!
fijne zondag,
groetjes Marijke

Anoniem zei

Ha, jullie ergste klus is achter de rug! Nu kun je het steeds mooier zien worden, heerlijk! Je borduurtje word prachtig Lida, en je lapjes zien er ook zo mooi uit! Dat nodigt uit tot lekker veel steekjes vandaag en jammie, appeltaart! Geniet van deze dag, lieve groet Lupineke

Miranda zei

Morgenstond heeft goud in de mond...wat een mooi huisje ga je straks weer krijgen. Heerlijk zo een handige kerel! Je badkamer is zeker een plaatje. En wij zijn eindelijk weer op zoek naar een huisje van ons zelf...Plezier met de steekjes en verse appeltaart(oooohhhh, ik mis zoooo mijn oventje!!!)Schilder ze!

Anoniem zei

Dat klinkt alsof je genoeg te doen hebt!
Fijn dat jullie zo opschieten.
Succes vandaag!

Groetjes,
Esther

Jeanneke zei

Je kunt je huis wel 'In Geuren en Kleuren' gaan noemen!
Heerlijk hoor en die VL'letjes vind ik een wereldidee van je.

Fijne zondag!

Jeanneke.

Willy zei

Ik ruik appeltaart, heerlijk!
Prachtig is je brduurwerk. Ik kijk ook even bij Daantje. Fijne dag en borduurze.

Jeanny zei

Je borduurwerk is echt mooi en zo gaat je huis ook worden: mooi ... en straks lekker geurend naar... taart !
Fijne zondag.

AnitaS zei

Mooi borduurwerk is dit toch. Na alle rotzooi wordt het alleen maar mooier. Fijne dag.

katrien zei

Wat een mooi borduurwerk.
Succes nog met de verbouwingen.

GRANNY'S HOUSE zei

Je borduurwerk is zóóó mooi en wat een schitterend huis ga jij krijgen.

Groetjes
Ines

Home and Lifestyle zei

Hmmm...appeltaart, dat klinkt bijzonder goed!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

susana zei

Schiet lekker op bij jou en het wordt erg mooi allemaal, de badkamer die je laatst liet zien zag er mooi strak uit. Geniet van je appeltaart...jammie!
groetjes Susi

Plakhuis zei

Je borduurwerk is prachtig! En wat een klus he, dat trappenhuis.Het meeste werk zit hem in de voorbereiding. Als je eenmaal de aflak kwast in handen heb (het leukste werk) dan ben je ook bijna aan het eind.
Heel veel succes en die appeltaart klinkt niet verkeerd. Ik heb vanmiddag een high tea dus mag ook zeker niet klagen!Fijne zondag.

Ellen zei

Een drukte van belang wat klussen betreft, hmmm lekker appeltaart hier is het laatste puntje net opgegaan ;-)
Je borduurtje word prachtig zeg en die lapjes zijn ook helemaal leuk!
Fijne zondag, hoop dat je wat steekjes kunt zetten.
groetjes, Ellen

willeke zei

Mooie lappies en een intrigerend mooie foto van je trap.
Dan te bedenken dat ie nog mooier wordt! Super!

Hartelijke groetjes en een fijne zondag gewenst!

Ane Scherrer zei

Fantastic fabric collection! Keep stitching! Brazilian kisses...

Guusje, zei

Je borduurwerk wordt erg mooi, en wat een mooie lapjes laat je zien. Je schiet al aardig op met de verbouwing. En heerlijk appeltaart.

Ria van Kasteel zei

Fijn dat de verbouwing lekker opschiet, komt er weer rust in de tent. Mooie duif heb je gemaakt en weer een mooi borduurtje.

Lieve groetjes van Ria.:0)

Yvonne zei

Wat een klus zeg bij jou thuis maar wat zal het heerlijk opknappen! Nog even volhouden maar!

Gerda Hartman zei

Heerlijk zeg al die lapjes. Ben benieuwd wat je gaat maken. Succes met de gang. Aan alles komt een einde, ook die gang.

liefdevoortextiel zei

Duizendpoot wat ben je toch actief, ben benieuwd wat de lapjes voor een bestemming krijgen.Fijne zondag!

Miss Steekjes zei

Na al dat klussen hebben jullie ook wel een stuje appeltaart verdiend hoor ;-) Het wordt echt mooi!

Jossie zei

Jij verveelt je echt niet vandaag. Fijn dat nu het opbouwend werk kan beginnen. En geniet vooral van een uurtje voor jezelf met een stukje heerlijk appeltaart hmmmm.

Inge zei

Natuurlijk weer mooie Vl-tjes en wat een schitterend borduurwerk. Het wordt echt al prachtig!
Oef, dat geklus bij jou, maar het wordt vast erg mooi.
En? Appeltaart gelukt? Ik ruik hem of zou dat mijn eigen appeltaart zijn? Komt namelijk hier net uit de oven LOL

Fijne dag verder hè,
Inge

Chris zei

Je gaat het nu zien opknappen, maar het is wel een hele klus hè?! Leuk dat jullie kunnen samenwerken: hij rommel maken, jij rommel opruimen, haha!

Nuestras meriendas y manualidades zei

Lida unas piezas muy bonitas seguro que le sacaras buen partido
Saludos Mayte

Erna Peekel zei

Het zijn weer mooie lapjes. En arme jij met al dat geklus in huis heb je toch zeker wel appeltaart verdiend. Geniet er maar lekker van.

Groetjes,
Erna

Joke zei

Wat een gezellige drukte is het hier! Je taart ruikt lekker!!!!!!!
Kom maar niet hier, hier ruikt het naar natte Pooh en Beer.
Knuf voor Tara van de heren.

sylvia zei

wat een leuke inkopen heb je gedaan: zijn we elkaar net misgelopen, he?!
Maken we zaterdag goed!
Je borduur wordt erg mooi, heerlijk werk voor als je moe bent van het harde werken in huis: jullie zijn heftig aan de gang!!!

Hennie zei

Mooie lapjes, als de verbouwing klaar is heb je weer tijd om te patchen en borduren.
Succes met klussen.
Je borduurwerk wordt ook erg mooi! ! !
Groetjes Hennie

mieke zei

Leuke lapjes en een mooi borduurtje.
Succes met het klussen.

quiltlodge gerda zei

mooie stofjes. wij zijn hier ook al aan het klussen. Nou ja, we.... Ook hier blijft het wat mij betreft bij af en toe de helpende hand toesteken. maar dat werkt prima ;-)