dinsdag 27 december 2011

Dat was heerlijk en toch wat steekjes!

Hebben jullie ook genoten van de Kerst? Eerste kerstdag gingen we op bezoek bij Mams en tweede kerstdag waren we lekker thuis, waar DP aan het poppenhuis werkte (zien jullie binnenkort) en ik eerst niet wist wat te doen! Ja ik heb genoeg leuke dingen, groot en klein liggen waar ik aan verder kan, maar eigenlijk wist ik gewoon niet waaraan te beginnen, want zoveel tijd had ik nu ook weer niet, na uitslapen, brunchen en gezellig samen een film kijken was de dag al bijna om! Maar ik had nog een heel klein borduurtje liggen en binnen een uurtje was dit resultaat:


Toen was er weer iets wat we samen bekeken, een spannende KRO detective die we hadden opgenomen en daarna schoof DP onderuit op de bank voor een dutje en toen ben ik toch even achter Ome Jan gekropen en voilá:


Mijn borduurtje verwerkt in een kalender houdertje! Het nieuwe kalendertje voor 2012 ligt ook al klaar! Oh en ik heb het al een plekje gegeven ook:


Hier hangt het al op de koelkast, die de afscheiding vormt tussen de kamer en de keuken, makkelijk met de magneetjes die er achter zitten!
Niet gedacht dat ik gisteren ook maar een steek zou doen en zeker niet dat er een affo zou zijn, zo en vandaag ligt dus de strijk te wachten en nog wat andere klusjes die ik moet doen, maar ik hoop toch ook wat steekjes te kunnen zetten! Fijne dag!

27 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

dat heb je snel gedaan...en wat is die leuk geworden!!!!
Fijne dag

Jeanneke zei

Beeldschoon!

katrien zei

Wat heb je dit snel gemaakt,heel leuk hoor.

Jeanny zei

Super mooi !!!
Fijne dag.

carine zei

Lida Wat is dat toch mooi zeg , supermooi! Ik krijg het water in mijn mond , je weet ik hou van praktische dingen,die nog mooi zijn ook en dat is er zo eentje.Nog een fijne dag verder en een dikke knuffel Carine

Chantal zei

Dit heb je vlug gedaan . Het is echt mooi .
Nog fijne dagen .

AnitaS zei

Wat is je kalender mooi geworden. Fijne dag vandaag.

Plakhuis zei

Dat heb je snel gedaan. En wat een leuk resultaat! Super!

Heleni zei

Dit is super leuk Lida.

groet Heleni

Marijke zei

Dat is leuk geworden!
groetjes Marijke

Berkeboom zei

Dit ziet er heel mooi uit, en lekker functioneel. Daar kijk je dagelijks met genoegen naar.........

Liesbeth Wessels zei

Schitterend, wat is dat leuk ! groeten van liesbeth

Yvonne zei

Heerlijk zo'n lummel dagje op 2e kerstdag hè? En als je dan ook nog een paar steekjes mag zetten met zo'n leuk resultaat!

Unknown zei

Wat is die leuk geworden zeg! Prachtig!
wij feesten vandaag nog een dagje verder, op overschotjes bij mam :)))
daarna denk ik dat ik een hele week niet meer eet ;)
Liefs, Sonja

liefdevoortextiel zei

Wat mooi, een heel leuk idee en je kan het hergebruiken!

Marians Quiltblog zei

Heerlijk toch, zo'n dag met een gouden randje. En je borduurwerk ziet er weer ontzettend mooi uit.
Groet Marian

mieke zei

Ziet er leuk uit, die kalender houder.

Hilde zei

Dat geeft toch veel voldoening, zo vlug een affo en zeer mooi ook!. Je zal er een jaar lang plezier aan hebben.
Groetjes

Ria van Kasteel zei

Wat een leuk werk stukje, bij mij was de werkkamer vandaag een bouwplaats voor de huisjes, jammer dat ik morgen weer moet werken. Doe jij ook mee aan de huisjes?

Groetjes van Ria ;0)

Anoniem zei

wat heb je snel gedaan, leuk borduurwerkje. heel mooi

Berna zei

Zo snel gaat dat dus? Misschien morgen maar eens aan beginnen zodat hij 1 jan ook klaar ligt. Hij ziet er leuk uit!

Marta zei

Un bordado precioso, muy bonito el resultado.
Besos desde España

crea annemieke zei

Ha Lida,

Leuk geworden je borduurtje en het gelijk al benut.Ik ben blij dat ik lees dat je niet wist waaraan te beginnen... heb ik ook zo vaak....

Daaaaag Annemieke

Anita zei

Wat een lief kalendertje,enig.

Jossie zei

Wat is dat een liefie geworden. Knap dat je dat zo snel voor mekaar had.

marijna zei

Wat een schattig borduurtje! je hebt het ook leuk aangekleed met ome jan.

MarianneD zei

Je kalendertje wordt goed ontvangen...;-)LEUK!
Succes met het klussen,wij gaan volgende maand ook aan de gang...nog even moed verzamelen...;-)